Prenova je pri octavii poudarila tisto, kar je bilo že zdaj dobro: udobje, pametne rešitve, povezljivost in varnost v smislu elektronskih asistenčnih sistemov. Octavia pa je s prenovo dobila tudi povsem svoj in prepoznaven obraz, s katerim je občinstvo razdelila na dva pola.
Kamen spotike in razprav so bile (na videz) razdvojene prednje luči, prvič tudi z možnostjo osvetljevanja v LED-tehniki. Vanje zarezan prednji odbijač pomaga optično razširiti nekoliko spremenjeno masko, kar octavii nadene bolj mišičasto podobo. Sprememba je zajela tudi motorni pokrov, kjer logotip izraža več moči, pri zadnjih lučeh pa je še bolj poudarjen oblikovni element C, zaradi katerega češke kraljice ni mogoče zamenjati s kakim drugim modelom.
Octavia ima zdaj ogrevan volan, zapomni si nastavitev različnih voznikov in ima zložljivi mizici na hrbtu prednjih sedežev. Največji zaslon na dotik pa meri kar 9,2 palca. Družinska octavia je tudi povezljiva s spletom, v njej se lahko vzpostavi vstopna točka WLAN. Čehi so nadgradili tudi varnostno-asistenčne sisteme. Octavia zdaj prepozna pešce in ob morebitni nevarnosti trka pohodi zavoro, ponuja samodejno vzvratno manevriranje in pomoč pri vzvratni vožnji s prikolico. Napredoval je tudi parkirni pomočnik, radarji skrbijo za mrtve kote, dobila je »oči na hrbtu« za nadzor prostora za vozilom.
Prtljažnik ostaja razred zase s 590 (limuzina) oziroma 610 litri (combi), ki se s podiranjem zadnje klopi poveča na 1.580 oziroma 1.740 litrov. Različica combi je sicer dobila elektronsko odpiranje prtljažnika. Octavia si je poleg novega videza prednjega dela nadela še tehnično osvežitev. Nov je denimo litrski trivaljni turbo s 85 kilovati, osvežen osrednji dizelski motor 1.6 TDI z enako močjo. Cene se začnejo pri 14.499 evrih za 1.2 TSI easy s 63 kilovati, litrski turbobencinar stane najmanj, 17.432 evrov z opremo active, najcenejši dizel 1.6 TDI active pa 18.806 evrov.