Avto

Luksuzna limuzina za alternativce

Lexus IS

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

14.04.2017 00:55
Čas branja: 2 min
Luksuzna limuzina za alternativce
IS 300h po cestah žene kombinacija bencinskega štirivaljnika in električnega motorja.

Lexus IS je klasična štirivratna limuzina, ki se potegne do nič megalomanskih 468 centimetrov in konkurira predvsem nemški prestižni trojici. Čeprav pri Lexusu pravijo, da pri tokratni prenovi ne gre za kozmetiko, bo zmoglo vse spremembe – tako zunanje kot notranje oziroma tiste pod pločevino – brez zadrege našteti res izurjeno oko.

Na novo so zasnovani žarometi v LED-izvedbi, drugačne so tudi zadnje luči, malce so se pomudili tudi pri maski in obeh odbijačih, nova so 17- in 18-palčna platišča. V notranjosti, ki ohranja svojo izvirnost, je opazen večji, zdaj 10,3-palčni zaslon, s spremembo oblazinjenja bodo poskušali povečati občutek luksuza, tudi povsem analogna ura je malce drugačna.

Če k drobnim spremembam prenovljenega lexusa IS dodaš še nekatere popravke podvozja oziroma prednje in zadnje preme, s čimer so povečali togost, ter boljše odzivanje krmilnega mehanizma in dve novi barvi zunanjosti, je to bolj ali manj vse. Tudi tam daleč vedo, da avta, ki gre dobro v prodajo ne spreminjaš kar po dolgem in počez. V pogonskem smislu je tako vse ostalo enako. IS 300h je »čistokrvni« hibrid, ki ga po cestah žene kombinacija bencinskega štirivaljnika z gibno prostornino 2,5 litra in električnega motorja s skupno močjo 133 kilovatov oziroma 181 »konjev«.

Moč se prek menjalnika E-CVT prenaša na zadnji kolesni par, tovarna navaja največjo hitrost 200 kilometrov na uro in pospešek 8,3 sekunde do sto kilometrov na uro. Drugo pogonsko možnost pomeni dvolitrski bencinski turbomotor s 180 kilovati oziroma 245 konji, povprečno porabo najmanj sedem litrov goriva in izpustom ogljikovega dioksida najmanj 162 gramov na kilometer. Vedno je dodan osemstopenjski samodejni menjalnik, vedno gre pogon na zadnji kolesni par. Lexus v Evropi in tudi pri nas najbolj stavi na hibrid, katerega cene se začnejo pri 36 tisoč evrih, turbobencinska različica pa stane najmanj 41.900 evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Avto
Gostoljubje iz prve roke
Avto
AvtoMiloš Milač Gostoljubje iz prve roke

Obiskali smo Lexusovo prestižno letališko ložo Lounge by Lexus na terminalu A bruseljskega letališča, s katero želi japonska znamka potencialnim kupcem nekoliko subtilneje zlesti pod kožo. Vstop vanjo imajo imetniki srebrnih in zlatih kartic združenja Star Alliance in vozovnic poslovnega razreda.

FINANCE
Avto
(video) Lexusovo orožje med prestižnimi kompaktnimi SUV
Avto
AvtoMiloš Milač (video) Lexusovo orožje med prestižnimi kompaktnimi SUV 4

Japonski Lexus je pred uradno predstavitvijo na ženevskem avtosalonu razkril nekaj podrobnosti novega kompaktnega športnega terenca UX, na trgu bo predvidoma konec letošnjega leta

FINANCE
Avto
Premijska odličnost po japonsko
Avto
AvtoMatej Kačič Premijska odličnost po japonsko 3

Lexus ES 300h: novinec v razredu poslovnih limuzin ob luksuzu in prostornosti na skoraj petih metrih dolžine navduši tudi z zmerno porabo in ne pretirano ceno.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Nov prostor za okoljskega velikana
Avto
AvtoJanez Kovačič Nov prostor za okoljskega velikana

Lexus RX je v L-izvedbi 11 centimetrov daljši in s šestim oziroma sedmim sedežem, zato tudi težji, pa za približno tri tisoč evrov dražji od krajše izvedenke

FINANCE
Avto
Kako japonska gostoljubnost zasenči nemški prestiž
Avto
AvtoMiloš Milač Kako japonska gostoljubnost zasenči nemški prestiž 4

V ljubljanskem salonu Lexusa so nam pokazali, kaj pomeni prava gostoljubnost

FINANCE
Avto
Lexusov luksuz za manjše množice
Avto
AvtoMiloš Milač Lexusov luksuz za manjše množice

Bili smo na evropski premieri novega lexusa ES, naslednika GS, ki se bo januarja 2019 v Slovenijo pripeljal kot zanimiva alternativa BMW serije 5, mercedes-benzu E, audiju A6 in volvu S90

FINANCE
Avto
Pet metrov japonske prefinjenosti za manj kot 50 tisočakov
Avto
AvtoMatej Kačič Pet metrov japonske prefinjenosti za manj kot 50 tisočakov 9

Hibridni lexus ES 300h bo pri nas novinec v razredu poslovnih limuzin, ob luksuzu in prostornosti na skoraj petih metrih dolžine pa v praksi navduši tudi z zmerno porabo in ne pretirano ceno.