Lexus IS je klasična štirivratna limuzina, ki se potegne do nič megalomanskih 468 centimetrov in konkurira predvsem nemški prestižni trojici. Čeprav pri Lexusu pravijo, da pri tokratni prenovi ne gre za kozmetiko, bo zmoglo vse spremembe – tako zunanje kot notranje oziroma tiste pod pločevino – brez zadrege našteti res izurjeno oko.
Na novo so zasnovani žarometi v LED-izvedbi, drugačne so tudi zadnje luči, malce so se pomudili tudi pri maski in obeh odbijačih, nova so 17- in 18-palčna platišča. V notranjosti, ki ohranja svojo izvirnost, je opazen večji, zdaj 10,3-palčni zaslon, s spremembo oblazinjenja bodo poskušali povečati občutek luksuza, tudi povsem analogna ura je malce drugačna.
Če k drobnim spremembam prenovljenega lexusa IS dodaš še nekatere popravke podvozja oziroma prednje in zadnje preme, s čimer so povečali togost, ter boljše odzivanje krmilnega mehanizma in dve novi barvi zunanjosti, je to bolj ali manj vse. Tudi tam daleč vedo, da avta, ki gre dobro v prodajo ne spreminjaš kar po dolgem in počez. V pogonskem smislu je tako vse ostalo enako. IS 300h je »čistokrvni« hibrid, ki ga po cestah žene kombinacija bencinskega štirivaljnika z gibno prostornino 2,5 litra in električnega motorja s skupno močjo 133 kilovatov oziroma 181 »konjev«.
Moč se prek menjalnika E-CVT prenaša na zadnji kolesni par, tovarna navaja največjo hitrost 200 kilometrov na uro in pospešek 8,3 sekunde do sto kilometrov na uro. Drugo pogonsko možnost pomeni dvolitrski bencinski turbomotor s 180 kilovati oziroma 245 konji, povprečno porabo najmanj sedem litrov goriva in izpustom ogljikovega dioksida najmanj 162 gramov na kilometer. Vedno je dodan osemstopenjski samodejni menjalnik, vedno gre pogon na zadnji kolesni par. Lexus v Evropi in tudi pri nas najbolj stavi na hibrid, katerega cene se začnejo pri 36 tisoč evrih, turbobencinska različica pa stane najmanj 41.900 evrov.