S trendovskim scenicom je Renault na trgu znova ponudil nekaj novega, svežega in drznega, kljub očitnemu spogledovanju s športnimi terenci pa je petsedežni novinec ohranil svoji vrlini klasičnega enoprostorca – prostornost in uporabnost – in ju v marsičem celo nadgradil.
Renault je pri scenicu ponudil nov, privlačen dizajn, s katerim pelje naproti novejšim družinskim članom, kot so espace, talisman in megane. Scenic je zdaj bolj frajerski kot pa tipičen družinski avto. Prej kot na otroški voziček, dudo in slinček ob njem pomislimo na trenirko, superge in športno uro, k temu pa pripomorejo tudi serijska 20-palčna platišča. Vetrobransko steklo je zdaj bolj položno in prefinjeno prehaja v strešno linijo, za brezhiben pogled naprej poskrbi deljen A-stebriček, bočna linija pa se pri zadnjih vratih dvigne in v slogu kupejev vnese nekaj športnega duha.
Francozi seveda niso pozabili na osnovno poslanstvo scenica – biti dober prijatelj družini. V sprednjem delu kabine je scenic tipičen novodobni renault, kar prinaša veliki 8,7-palčni pokončni večfunkcijski zaslon z množico nastavitev in uporabe aplikacij ter zelo udobna sedeža. V drugi vrsti zdaj ni več treh samostojnih sedežev, ampak klop, ki se deli v razmerju 60 proti 40. Zadnja klop se tudi vzdolžno nastavlja, naslon pač ne. Prtljažnik je konkreten in ponuja ravno dno, v manjšega scenica gre tako 572 litrov, kar je največ v razredu. Renault ni pozabil na varnost, tako ima scenic vrsto najnovejših asistenčnih pripomočkov, ki jih ne najdemo pri vseh tekmecih.
V ponudbi motorjev je sedem kombinacij: dve 1,2-litrski turbobencinski (TCe 115 in TCe 130) in pet 1,5- oziroma 1,6-litrskih turbodizlov (dCi 95, dCi 110, dCi 130 in dCi 160, posamezne različice so lahko spojene z dvosklopčnim EDC-menjalnikom. Za osnovni scenic TCE115 life boste odšteli 15.790 evrov, za bolje opremljenega s paketom zen pa najmanj 17.290 evrov. Dizelska osnova je DCi95 life s ceno 17.090, nekaj boljša izbira pa DCi110 zen s ceno 19.090 evrov.