Igriva oblika, dvobarvna karoserija, kamera in še kaj. Pa tudi dovolj prostora, dobre vozne lastnosti in poštena cena. Vse to je novi citroën C3, dobra izbira za zasebnike in večje vozne parke. Novi citroën C3 je zapeljal v tretjo generacijo, ob tem je bolj igriv kot kadarkoli, a ne cilja na nišne številke.
V Sloveniji bi si rad odrezal od osem- do desetodstotni tržni delež v B-razredu, to pomeni 90 vozil na mesec. Njegova predhodnika sta se izkazala, od leta 2002 je bilo v svetu prodanih 3,5 milijona modelov C3, v Sloveniji pa 18 tisoč. V primerjavi s predhodnikom ima novi C3 kar nekaj adutov. Ko gre zgolj za mere, je takole: novinec je dolg 3,99 metra (plus pet centimetrov), širši za dva in v medosju daljši za sedem centimetrov, kar obljublja ugodne prostorske razmere v kabini. V prtljažniku je ohranil 300 litrov prostora. Pod motornim pokrovom boste lahko izbirali med že znanimi motorji, trivaljnim 1,0- in 1,2-litrskim z močjo od 50 do 81 kilovatov ter 1,6-litrskim dizelskim blueHDI s 55 in 73 kilovati. Cene so ob tem ostale na ravni predhodnika, saj osnovni model C3 live puretech 68 BVM stane 9.900 evrov.
Ob tem ima med pomembnejšimi kosi opreme serijskega pomočnika pri speljevanju v klanec, sistem za preprečevanje nenamerne zapustitve voznega pasu, sistem za prepoznavanje prometnih znakov in priporočilo o omejitvah hitrosti. Za klimatsko napravo boste doplačali 850 evrov (zraven pa dobili še sistem za prostoročno telefoniranje) ali pa izbrali bogatejši paket feel za 11.300 evrov oziroma 700 več za zmogljivejši motor s 60 kilovati. Ta je poganjal preizkusni avto, ponudil je dovolj moči in živahnosti za mestno in primestno vožnjo ter solidno porabo dobrih šest litrov. Na daljših poteh pa je bolj priporočljiva izbira turbobencinarja ali dizelskega motorja.