Renaultov avtomobil nižjega razreda je že desetletja na slovenskem prodajnem Olimpu, ob nežno prenovljeni podobi in novih motorjih pa je dobil še slovenski potni list. Renaultu se daljnega leta 1990 najbrž ni sanjalo, kako uspešen model je s cliom postavil na trg.
Pospremljen s sporočilom »Ima vse, kar imajo veliki« je v svet spustil uspešnico, ki je pri nas na prodajnem prestolu skoraj nepretrgoma že skoraj 20 let, dodaten zagon pa sta mu dala manjša lepotno-tehnična kura in selitev proizvodnje v novomeški Revoz. Ta bo dnevno izdelal okoli 150 cliov, kar pomeni letno proizvodnjo okoli 30 tisoč enot. Francozi četrto generacijo clia, ki je z oblikovnega vidika pač še zelo svež, s trženjskega pa star že tri leta, niso spreminjali kaj dosti. Zunaj je prenovljeni clio dobil nov prednji in zadnji odbijač, novo masko in LED-žaromete, ki so serijski od opreme intense. Nove so še rdeča, modra, siva in drugačen odtenek bele barve, v kabini pa volan, naslon za roke, ročica menjalnika, sedeži z dvojno peno različne gostote in čvrstosti pri nekaterih različicah ter zadnji multimedijski sistemi, denimo serijski sistem za povezavo s pametnim telefonom R-GO, navigacijski sistem Media Nav Evolution ter tablica R-LINK Evolution.
Vse drugo ali skoraj vse je bolj ali manj znano in preizkušeno: zelo spodobne vozne lastnosti, dobra ergonomija, nič izjemna prostornost oziroma udobnost sedenja na zadnjih sedežih. Kar nekaj novega pa je pod motornim pokrovom, denimo bencinski turbo TCE120 z ročnim menjalnikom (prej le s samodejnim z dvema sklopkama) in posledično za 1.200 evrov nižjo ceno od 13.890 z najvišjim in hkrati edinim paketom opreme intense. Nov je tudi dizelski motor 1.5 dCi z 81 kilovati in 260 newtonmetri navora, ki v cliu s paketom intense stane 15.590 evrov, vse druge stroje in kombinacije pa že poznamo. Dobro opremljen clio TCE90 limited s popustom stane 11.690 evrov.