Pri Hyundaiu so ob snovanju novega i30 pod drobnogled vzeli vso bližnjo konkurenco ter poskušali doseči in preseči posamične dobre lastnosti tekmecev. Korejski paradni konj zato še nikoli ni bil boljši.
Korejski Hyundai je v zadnjih 25 letih prehodil dolgo pot od izdelovalca poceni vozil do resnega globalnega igralca. Čeprav Evropa ni njihov največji trg, je strateško za Korejce še kako pomembna, kar dokazuje tudi novi i30. Tehnično je blizu sestrski kii cee'd, optično širok zadek malce spominja na peugeota 308 in golfa, predrzno šestkotno masko s širšim zgornjim in ožjim ter globoko segajočim spodnjim delom pa bi mirno lahko namestili tudi na kakega audija. Novinec je dimenzijsko rahlo zrasel, kljub dolžini 4,34 metra, širini 1,79 metra in višini 1,45 metra pa je videti precej kompakten.
V notranjosti ni z ničimer prav posebej opazen, vendar se evropski voznik hitro počuti domače, saj je mogoče opaziti precejšen napredek v oblikovanju in ergonomiji ter izbrane materiale. V kabini ima glavno vlogo sredinsko nameščen pet- oziroma osempalčni zaslon na dotik, ki vključuje tudi navigacijsko napravo. Paket varnostne opreme novega i30 postavlja na sam vrh razreda. Vozniku pomagajo sistem za samodejno zaviranje v sili, pametni tempomat, opozarjanje na prečni promet za vozilom, samodejno preklapljanje med dolgim in zasenčenim snopom žarometov, sistem za opozarjanje na utrujenost voznika ter sistem za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu. Motorna paleta obsega tri bencinske motorje in turbodizelski stroj, ki je na voljo v treh različno močnih izvedbah. Najboljša izbira se zdi litrski turbotrivaljnik z 88 kilovati (120 konjskih moči). Takšen stane 14.990 evrov, vstopna različica pa ima bogato opremo in petletno tovarniško garancijo brez omejitve prevoženih kilometrov.