Volkswagen je posodobil prodajnega prvaka, v osnovi še vedno enak golf pa za manj denarja kot prej glede na serijsko opremo prinaša tudi vpogled v prihodnost. Golf gotovo ne potrebuje kakšne podrobne predstavitve, saj gre za najuspešnejši Volkswagnov model, ki daje ime kar celotnemu avtomobilskemu razredu.
Volkswagen golf je že od leta 1974 glasnik preizkušene in tržno izjemne uspešne filozofije – ne spreminjaj, vsaj obilno, tistega, kar se dobro prodaja. Najuspešnejši avto hiše iz nemškega Wolfsburga je eden redkih v svojem razredu, »ki ne odseva finančnih zmožnosti svojega lastnika«. Trditev, ki ima na številnih trgih težo oziroma smisel, zadnja lepotno-tehnična prenova pa to le še dokazuje. Sedma generacija avtomobila, ki je ustvaril »svoj« razred, je posodobljena v pričakovani maniri – malenkost drugačna zunaj in znotraj, toda tehnično, motorno, povezljivostno in še kako drugače posodobljena. Za tiste, ki ne bodo prvi hip prepoznali prenovljene sedmice: drugačne so prednje in zadnje luči, pri čemer so LED-žarometi nadomestili ksenonske luči in s tem tudi klasične žarnice, spremenjeni so odbijača in difuzor, v logotip je zdaj vgrajen radarski senzor.
Tudi v notranjosti je najbolje prodajani volkswagen vseh časov ostal bolj ali manj enak. Novi so dekorativni elementi in oblazinjenje, še vedno je mogoče izbirati med tremi paketi opreme (trendline, comfortline in highline), zaslon na dotik je na voljo v treh velikostih od 6,5 do 9,2 palca, golf je tudi prvi avto v tem razredu, ki omogoča upravljanje nekaterih funkcij tudi s kretnjami. Med širokim naborom bencinskih in dizelskih motorjev je treba omeniti novost, 1,5-litrski bencinski agregat s 96 oziroma 110 kilovati. Nov je sedemstopenjski menjalnik DSG. Med asistenčnimi sistemi kaže omeniti funkcijo mestnega zaviranja v sili s prepoznavanjem pešcev in asistenco za zastoje pri hitrosti do 60 kilometrov na uro. Najcenejša bencinska izvedenka 1,0 TSI stane 16.657 evrov, najcenejša dizelska (1,6 TDI, ročni menjalnik, trendline) pa 18.757 evrov, karavan je od petvratne različice dražji za okoli 500 evrov.