V okviru manjšega lepotnega posega je seat leon dobil nova osrednja motorja in še nekaj dodatnih varnostnih in asistenčnih sistemov, s katerimi je ujel priključek s konkurenco. Seat leon je pod kožo zelo podoben Volkswagnovemu golfu in Škodini octavii, vendar pa dovolj samosvoj in poseben.
V novo leto je zapeljal z majhnimi spremembami, tako da prenova vsaj na prvi pogled ne prinaša nič revolucionarnega. Karoserija je ohranila znane poteze, z nekaj spremembami pa je leon dobil bolj dinamičen videz. Novi in bolj zašiljeni so denimo prednji in zadnji odbijač, prednja maska je nekoliko širša ter obilneje obdana s kromom in žarometi v polni LED-tehniki, oblikovalci so se dotaknili tako prednjih kot tudi zadnjih luči. Španski prvak je s prenovo dobil širok nabor asistenčnih sistemov. Leon zna v kombinaciji z radarskim tempomatom in sistemom za vožnjo znotraj cestnih črt do hitrosti 60 kilometrov na uro v gostem prometu voziti kar sam, zmogljivejši je sistem proti naletu, ki deluje do hitrosti 65 kilometrov na uro in spremlja tudi gibanje pešcev, aktivni radarski tempomat pa deluje do hitrosti 210 kilometrov na uro.
Novi so tudi sistemi za prepoznavo pešcev, prometnih znakov, vozil v mrtvem kotu, zaviranje v sili in samodejni izklop zasenčenih žarometov. Obogatena je tudi kabina, na sredini armaturke je tako večji osempalčni zaslon na dotik. Kupcem je na voljo tudi nov sklop opreme xcellence, ki leona ogrne v bolj ekskluzivno podobo, v kabino pa doda še nekaj udobja. Pri motorjih je novost 1,6-litrski TDI s 115 »konji«, ker je povpraševanje po dizlih v upadu, pa je zanimiv litrski trivaljnik, ki je na voljo v kombinaciji s sedemstopenjskim menjalnikom DSG. Cenik se začne pri 12.499 evrih, dizelska ponudba pri 15.475 evrih, karavan je za okoli 500 evrov dražji, vstopni trivratni pa stane 11.799 evrov.