Korejski Hyundai je iz popolne anonimnosti odločno zapeljal v električni svet z ioniqom, ki bo na voljo v kar treh različicah. Kompaktni petvratnik, dolg skoraj 4,5 metra, je neposreden tekmec toyoti prius, pa tudi drugim tekmecem z alternativnimi viri pogona.
Osnovni hybrid stane 23 tisoč, s čimer se uvršča med najcenejše tovrstne avte na trgu. Na voljo je sicer tudi povsem električna različica s ceno od 27.500 evrov, pozneje pride še priključni hibrid. Po merah ioniq sodi v kompaktni razred, dolg je 4,47 metra, v medosju pa meri 2,7 metra. Stranska linija je tipično hibridna, s kupolasto streho in podaljšanim zadkom s petimi vrati na njem. Kabina je sicer zračna in prostorna. Tudi v zadnjem delu, kjer zmanjkuje le prostora za glave višjih potnikov. Armaturna plošča je prečiščena, volan majhen in odebeljen, pred očmi voznika je velik sedempalčni digitalni zaslon, ki izpisuje različne merilnike (hitrost, eco, stanje napolnjenosti baterije, gorivo …). Na vrhu sredinske konzole pa je petpalčni (serijski) ali osempalčni zaslon na dotik z novim navigacijskim sistemom in zmožnostjo povezovanja z aplikacijo Apple CarPlay in AndroidAuto (v Sloveniji sicer še ne deluje).
Hyundai ioniq ima povsem nov 1,6-litrski bencinski motor s 77 kilovati (105 konjskimi močmi), Hyundai trdi, da je energetsko najučinkovitejši motor med tekmeci. Dodan ima elektromotor z močjo 32 kilovatov (43,5 konjske moči, ki se napaja iz litij-ionske baterije zmogljivosti 1,56 kilovatne ure). Povprečna poraba je 3,4 litra, izpust ogljikovega dioksida 79 gramov na kilometer. Sklop ima samodejni menjalnik z dvojno sklopko. Največja hitrost je 185 kilometrov na uro, pospešek do stotice pa doseže v 10,8 sekunde.