Renaultov električni malček je dobil novo baterijo, s katero v praksi prevozi prek 300 kilometrov. Paket je zato postal zanimiv, a cenovno ne tako ugoden kot na prvi pogled. Upoštevaje subvencijo, pa tudi lastniško baterijo ki je mogoča šele pri paketu intense zoe Z.E. 40 stane 26.290 evrov.
Največja ali vsaj ena največjih zadreg električnih avtomobilov je doseg, torej število prevoženih kilometrov z enim samim polnjenjem. Zoe je zdaj dobil novo baterijo z zmogljivostjo 41 kilovatnih ur, kar je skoraj še enkrat več kot zdaj oziroma doslej. Francoska avtomobilska hiša, nedvomno vodilna na področju električnih avtomobilov v Evropi, bo še naprej ponujala zoeja s sedanjo in šibkejšo baterijo (22 kWh), kar pomeni vsaj to, da bo ponudba pestrejša.
Nova litij-ionska baterija oziroma akumulator Z.E. 40, ki je plod sodelovanja s podjetjem LG Chem, ima večjo energijsko gostoto, s tem pa se je občutno povečala zmogljivost shranjevanja električne energije. Baterija tehta zajetnih 305 kilogramov, kar je več kot petina skupne teže francoskega električnega malčka (408 centimetrov), ki tehta 1.480 kilogramov. Po standardu NEDC (New European Driving Cycle) zmore zoe 370 kilometrov (pri motorju z oznako Q90, kar pomeni, da je mogoče baterijo hitro polniti) oziroma 403 kilometre (pri R90 oziroma počasnejšem polnjenju). S dosedanjo baterijo (22 kW) je bil ta doseg 240 kilometrov.
To smo seveda preizkusili na prvi predstavitvi. Zoe je prvi dan premagal dobrih 170 kilometrov, pretežno v eco voznem programu. Povprečna poraba je bila 22 kWh na sto kilometrov, povprečna hitrost 40,4km/h, v bateriji je ostalo za skoraj 139 kilometrov elektrike, torej skupaj prek 300. Pri zoe je baterijo mogoče najeti, kar zniža nakupno ceno. Primerjava pa zahteva avto z lastniško baterijo, ki vas bo stala 8.500 evrov in nujen paket intens. Takšen zoe stane 26.290 evrov oziroma le slabe štiri tisočake manj kot BMW i3.