Avto

Hibrid, ki se tudi po ceni približa dizlu

Toyota prius plug-in hybrid

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

13.04.2017 23:10
Dopolnjeno: 16.05.2017 08:14
Čas branja: 2 min

Toyota prius plug-in hybrid po odšteti subvenciji stane 29.900 evrov oziroma le tisoč evrov več kot klasičen prius brez zunanjega polnjenja. To je primerljivo s podobno opremljenim volkswagnom passatom s samodejnim menjalnikom, ki je sicer za avtomobilski razred večji, a tudi bolj požrešen in okoljsko sporen.

Kakšne pa so prednosti priključnega hibrida pred bencinskim in dizelskim avtom ter klasičnim hibridom, smo spoznavali za volanom toyote prius plug-in hybrid. Ko gre za priključni in klasični hibrid v priusu, so razlike med njima v teoriji in v praksi kar opazne. Priključni prius poganjata enaka motorja kot klasičnega, bencinski s 73 kilovati in električni s 53 kilovati. Skupna moč sistema je 90 kilovatov (122 konjskih moči), glavna razlika med njima pa je v bateriji.

Priključni prius ima baterijo zmogljivosti 8,8 kilovatne ure, kar je sto odstotkov več kot pri njegovem predhodniku. Baterija je kljub podvojeni zmogljivosti večja le za 66 odstotkov in težja za 50 odstotkov (njena masa je 120 kilogramov), priključni prius pa je v primerjavi s klasičnim težji za 180 kilogramov in daljši za 10,5 centimetra (a le zaradi drugače oblikovanih odbijačev).

Baterija omogoča 50 kilometrov vožnje le na elektriko, v prvih sto kilometrih to pomeni uradno porabo liter bencina na sto kilometrov. V praksi je seveda drugače. Na 150-kilometrski poti po avtocesti, kjer smo le na elektriko dosegli hitrosti do 135 kilometrov na uro (prejšnji prius plug-in je dosegel le 85 kilometrov na uro), skozi mestno gnečo in zadnjem delu na podeželju, smo za volanom priključnega priusa dosegli povprečno porabo 3,2 litra. Analiza vožnje je pokazala, da smo 67 odstotkov poti prevozili na elektriko, preostanek pa na bencin. Električni motor namreč deluje tudi, ko je baterija prazna, saj jo ob spustih in spuščenem plinu polni generator.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Takšen je EKO avto sedanjosti s porabo tri litre in ceno 30 tisočakov
Avto
AvtoMiloš Milač Takšen je EKO avto sedanjosti s porabo tri litre in ceno 30 tisočakov 16

Upoštevaje subvencijo Ekosklada (4.500 evrov) toyota prius plug-in hybrid za 29.500 evrov ponuja prostoren, udoben, zelo prijeten in tih štirisedežnik z realno porabo le dobre tri litre.

FINANCE
Avto
Toyota vlaga v tovarno v Franciji, ustvarila bo 700 novih delovnih mest
Avto
AvtoMiloš Milač Toyota vlaga v tovarno v Franciji, ustvarila bo 700 novih delovnih mest

Japonska Toyota se je odločila razširiti proizvodnjo v tovarni v francoskem Valenciennesu, vanjo bo vložila 300 milijonov evrov, kar skupno investicijo povečuje na 1,4 milijarde evrov

FINANCE
Avto
Toyota nadaljuje s krčenjem dizlov v Evropi, a povsem brez njih ne more
Avto
AvtoMiloš Milač Toyota nadaljuje s krčenjem dizlov v Evropi, a povsem brez njih ne more

Toyota bo do konca leta iz prodaje umaknila dizelske motorje v osebnih avtih, izjema so land cruiser, hilux in proace

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Toyota je Slovencu zaupala razvoj prihodnosti
Avto
AvtoMiloš Milač Toyota je Slovencu zaupala razvoj prihodnosti 1

Tom Fux je v Toyoti prevzel izgradnjo evropske mreže podjetij, ki bodo razvijala štiri ključna področja v avtomobilski industriji – elektrifikacijo, avtonomno vožnjo, povezljivost in souporabo vozil.

FINANCE
Avto
Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e
Avto
AvtoMiloš Milač Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e 8

BMW za priključni hibrid z več moči in uglajenosti zahteva enako ceno kot za dizelski 520d. Navade so železna srajca, Slovenci skoraj brez izjeme izberemo dizla.

FINANCE
Avto
Nova toyota auris: večja, športnejša in še bolj hibridna
Avto
AvtoMiloš Milač Nova toyota auris: večja, športnejša in še bolj hibridna

Novi auris je daljši, širši, nižji in bolj športen. Namesto dizelskega motorja ga poganjata dva hibrida in klasičen turbo bencinski motor

FINANCE
Avto
Naravni sovražniki električne izvedbe najuspešnejšega avta vseh časov
Avto
AvtoJanez Kovačič Naravni sovražniki električne izvedbe najuspešnejšega avta vseh časov

Električni avtomobili imajo kar nekaj naravnih sovražnikov. Na to, koliko kilometrov je mogoče prevoziti s polno baterijo, občutno vplivata mraz in vročina.