Nemški proizvajalec, ki na trgu nastopa z znamkama osebnih avtov Mercedes-Benz in Smart, je septembra lani predstavil koncept nove podznamke električnih vozil EQ. Z njim je napovedal prvega od desetih električnih vozil, ki bodo na trgu predstavljena tri leta pred prvotnim načrtom – leta 2022. S premikom Daimler odgovarja na trende, ki vse bolj kažejo v smer prehoda na električne pogone. Kljub temu Daimler pravi, da bodo klasični motorji na notranje izgorevanje tudi po tem obdobju igrali pomembno vlogo.
»Z znamko EQ želimo voditi prehod iz klasičnih na električne pogone v prestižnem razredu, v naslednjih fazah pa se bomo ukvarjali predvsem z avtonomno vožnjo. Spremembe so nujne za ohranitev uspešnega poslovanja podjetja,« je za Reuters komentiral prvi nadzornik Daimlerja Manfred Bischoff.
Prehod na električne avtomobile je pospešil tudi Volkswagnov škandal z dizelskimi motorji in vse strožji predpisi glede izpustov izpušnih plinov, ki stopijo v veljavo leta 2021. Ti mejo povprečnih izpustov postavljajo na 95 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
Daimler je lani dosegel povprečje 123 gramov CO2 na kilometer.