(reportaža) Avtomobili salona v Ljubljani, v katere se je vredno usesti
Prek 260 pločevinastih lepotcev, urejene dvorane Gospodarskega razstavišča in dekleta, ki jemljejo dih – na avtomobilskem salonu v Ljubljani, ki bo avtomobiliste stal prek pet milijonov evrov
Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
Stare dvorane Gospodarskega razstavišča so se do nedelje prelevile v pravi avtosalon, ki prikazuje veliko tistega, kar bo v prihodnjih mesecih mogoče kupiti pri nas, in še nekaj več. Pregledali smo novosti in sestavili seznam tistih, v katere se morate nujno usesti.
Danes ob 16. uri je na Gospodarskem razstavišču (GR) v Ljubljani vrata odprl Avtomobilski salon Slovenije. Je že 24. po vrsti, a se v Slovenijo vrača po desetletni odsotnosti, v Ljubljano pa celo po 16 letih. Novosti so bile znane že pred salonom, vtis o predstavi pa smo dobili včeraj. Sprehodili smo se po starih dvoranah razstavišča, tudi treh povsem novih montažnih, v katerih so razvrščene skoraj vse avtomobilske znamke, ki nastopajo v Sloveniji. Tudi Tesla, ki nima predstavnika, na salon jo je pripeljala izposojevalnica Avant Car. Manjkajo le znamke Fiat, Jeep, Ferrari in Maserati distributerja Avto Triglav ter mitsubishiji in honde distributerja AC Mobil ter korejska znamka Kia.
Kakšen je prvi vtis? Znamke Mercedes-Benz, Nissan in Lexus v glavni dvorani B imajo najbolj bleščeč položaj. Podobno velja za dvorano A2 na severnem delu razstavišča, ki so jo napolnile znamke skupine Volkswagen – Volkswagen, Seat, Škoda, Porsche in Audi. Druge po površini in ureditvi prostorov nekoliko zaostajajo, a ne prav veliko. »Za ureditev prostora bi lahko porabili še dodatnih 200 tisoč evrov, a se to ne splača, morda čez dve leti...« je komentiral eden od razstavljalcev v dvorani A1, kjer sicer domujejo francoske znamke.
Vsako znamko nastop v povprečju stane 100 tisočakov
Takšen salon je za razstavljavce precej drag, zato ga tudi v Sloveniji toliko časa nismo videli, pojasnjujejo distributerji. »Najem prostorov, ureditev, elektrika in še kaj avtomobilsko znamko za šest dni predstave v povprečju stanejo med 100 in 120 tisoč evri, pa še nisem štel stroška za ljudi na salonu, za hostese, najem avtomobilov in prevoz,« je pojasnil sekretar sekcije za osebna motorna vozila pri Trgovinski zbornici SlovenijeMirko Fifolt. Deleži so različni, nekatere znamke so zapravile le nekaj deset tisočakov, nekatere nekajkrat več. Vsi po vrsti pa računajo na dober obisk, med 80 in 100 tisoč obiskovalcev, ki naj bi se do nedelje zvečer zgrnili na Gospodarsko razstavišče. Če bo tako, bo to rekordna obiskanost, saj najbolj obiskan sejem Dom na GR pritegne okoli 60 tisoč ljudi.
Foto: Miloš Milač
V katere se je vredno usesti
Obiskovalci si bodo lahko ogledali prek 260 avtomobilov, tudi nekaj dostavnikov, med njimi pa bo 30 premierno predstavljenih na trgu. Katere so zvezde salona, ne bomo ponavljali. Tokrat smo se po salonu le sprehodili, se usedli v večino pločevinastih lepotcev in na koncu naredili sklep, katerih res ne smete izpustiti.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
Zimskim razmeram primerno smo se zapodili na sneg, z mitsubishijem eclipsom crossom po zaledenelem poligonu Norveške, z Opli (reportaža čez vikend) pa v Lungau blizu Salzburga. Janez je bil na razkritju novega mercedesa A, Matej pa je spoznaval novi subaru XV. Predženevska vročica razkriva prve novosti, kio ceed in hyundaija santa feja. Valicon pa je predstavil izsledke raziskave o nakupnih navadah Slovencev
Stinger GT je hudo privlačen, že kar nastopaški kupe, ki navduši s športnostjo in eleganco, dokončno pa te »zakuri« z zmogljivostmi biturbošestvaljanika, vozno dinamiko in vse prej kot zasoljeno ceno.