Avto

Avtomobilska umetnina za vse priložnosti

Mercedes-benz E coupe je eden lepših avtomobilov z zvezdo na nosu, vrhunsko ukrojen pa navduši z udobjem in umetno inteligenco ter ponuja roko vozniškim gurmanom

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

22.03.2017 23:01
Čas branja: 6 min
Avtomobilska umetnina za vse priložnosti
Novi E coupe je od predhodnika za dobrih deset centimetrov daljši (483 centimetrov), več kot sedem širši (186 centimetrov) in dobre tri višji (143 centimetrov).

Umetnost in arhitektura sta glavna aduta Barcelone, kjer se po jutranjem teku ob peščeni plaži okopaš v toplem morju, opoldne zaviješ na poslovno kosilo v prestižni Yacht Club, za poobedek občuduješ osupljiva Gaudijeva dela ali obiščeš muzej, popoldne pobegneš nekam v zaledje proti Montserratu ali Gironi, večerni obisk La Ramble pa končaš v enem izmed elitnih nočnih klubov. Za omenjeni ritual bo v prtljažniku treba imeti rezervna oblačila, avtomobila pa vam ne bo treba zamenjati, če boste v žepu nosili ključe novega mercedesa E coupe.

Še ena mojstrovina z Lešnikovim podpisom

Eleganten, moderen in stilsko uglajen kupe je še ena mojstrovina slovenskega avtomobilskega umetnika Roberta Lešnika, ki mu domišljije, ustvarjalnosti in navdiha kar ne zmanjka.

Novi E coupe je od predhodnika za dobrih deset centimetrov daljši (483 centimetrov), več kot sedem širši (186 centimetrov) in dobre tri višji (143 centimetrov) ter skupaj s 425-litrskim prtljažnikom ponuja odličen spoj limuzinske klasike (spredaj) in kupejevskih različic modelov C in S (zadaj).

V oči poleg malce drugačnih LED-svetil s 84 prilagodljivo delujočimi diodami in lepo napetih črt na motornem pokrovu hitro padejo tudi trije bočni stekleni segmenti oziroma eden več v primerjavi z manjšim in večjim bratom.

Lešnik je s svojo odlično ekipo tako moderno povzel vso bogato tradicijo karoserijskih razmerij klasičnih kupejev te znamke in na trg znova poslal umetnino, s katero vam ne bo nerodno niti pred monaškim Casinojem.

Udobje in prestiž ima v genih

Ker dolga pot do tod ne glede na smer prihoda vodi po avtocestah, upoštevati pa je treba tudi gnečo in zastoje v bližini večjih mest, blizu je tudi legendarni gorski prelaz Col de Turini, je jasno, da morate pod prsti in zadnjico začutiti vrhunsko zmes udobja, prestiža in športnosti.

Najnovejši Mercedesov kupe ima to v genih, o čemer smo se prepričali že ob vstopu v kabino, kjer vozniku in sovozniku varnostni pas poda ročica, ki jo aktivira zapiranje vrat. Prestižna notranjost je podobna tisti v limuzini, kar pomeni vrhunsko ergonomijo in izbrane materiale, poseben pečat pa ji dajejo skrbno izdelane podrobnosti, kot so zračniki v obliki turbine.

Na štirih pravih sedežih ponuja dovolj prostora za odrasle potnike, lagodje pa še podkrepita žlahtno usnje in kakovost izdelave. Že po nekaj kilometrih je jasno, da je v avtomobilu vse podrejeno udobju, ki ga še podkrepijo zračno vzmetenje, odlična zvočna zatesnjenost in prilagodljivi vozni profili.

Poslastica za 20 Slovencev

Med gostim prometom v katalonski prestolnici nas je avtomobil z visoko stopnjo umetne inteligence vozil kar sam, tudi ustavil in speljal je samodejno, roke pa so zgolj počivale na volanskem obroču.

Mercedesov avtopilot (pilot distronic) namreč uporablja novo generacijo sistemov s še izboljšanim dosegom radarja ter natančnejšim ultrazvokom in podporo kamere, z nekaj voznikove pomoči pa zna tudi povsem samodejno zamenjati vozni pas.

Ker se bodo za šik kupeja odločali zreli in poslovno uspešni ljudje – pri nas naj bi letos našel 20 kupcev –, ki si za ceno najmanj 53.250 (E220d) pa vse do 79.230 evrov (E400 4matic) želijo tudi avtomobil z nekaj športnega duha, smo med ovinki na poti proti Gironi na resen preizkus postavili še njegovo agilnost.

Na cesti da tisto, kar riše njegova podoba

Mercedes v E coupeju sicer ponuja nov dizelski štirivaljnik s 143 kilovati (194 konjskimi močmi) in tri bencinske turbomotorje z razponom moči od 135 do 245 kilovatov (od 184 do 333 konjskih moči), serijsko pa so spojeni z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Dizel se takšnemu avtomobilu ne poda najbolje, sploh ker je vstopni bencinar le 200 evrov dražji, večino poti pa smo opravili v različici E400 4matic, ki z zmogljivostmi in zvočno kuliso še najbolje dopolni njegovo privlačno podobo. Štiri­sedežni kupe se v zavojih izkaže z zelo natančnim krmiljenjem in zanesljivo lego, visoko stopnjo dinamike pa dovoljujeta še štirikolesni pogon in odlična nastavitev sistema za nadzor stabilnosti vozila.

Za mogočnega kupeja je dovolj agilen, podvozje in vzmetenje suvereno obvladujeta maso, med ovinki in prehitevanji pa pokaže svojo možatost – a kljub vsemu se še najbolje počuti med lagodnim križarjenjem v dvoje. Tudi zato, da ga lahko drugi občudujejo, navsezadnje gre le za umetnino.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Mercedes z X pogumno vstopa v svet pickupov
Avto
AvtoMatej Kačič Mercedes z X pogumno vstopa v svet pickupov 2

Mercedes je svojo ponudbo prvič obogatil s poltovornjakom, njihov razred X za najmanj 36.100 evrov pa naj bi letno prepričal vsaj 40 zahtevnih Slovencev.

FINANCE
Avto
Takšen je dostavnik nove dobe - mercedes-benz sprinter
Avto
AvtoBoštjan Paušer Takšen je dostavnik nove dobe - mercedes-benz sprinter

Na Dunaju smo spoznali novi Mercedes-Benzov dostavnik najvišjega razreda, ki bo kupce razvajal z veliko nosilnostjo, zanesljivostjo, varnostjo, udobjem, 10,2-palčnim zaslonom na dotik, napovedovanjem servisnih posegov in prihodnje leto tudi električnim pogonom

FINANCE
Avto
Mali mercedes, ki dosega in presega veliki S
Avto
AvtoJanez Kovačič Mali mercedes, ki dosega in presega veliki S 7

Mercedes-benz razreda A je poln dobrih domislic. Elektronika, ki opozarja na mrtve kote, bo še tri minute po tistem, ko bo avto že parkiran, opazovala okolico in opozarjala na morebitne kolesarje.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Mali mercedes, ki zmore celo več kot veliki
Avto
AvtoMatej Kačič Mali mercedes, ki zmore celo več kot veliki 2

Novi Mercedes-Benz A ni le oblikovni znanilec nove dobe, ampak prinaša dodatke, ki jih ta hip ne premore niti veliki S

FINANCE
Avto
Novi mercedes razreda G: ponovno rojstvo kockaste legende brezpotij
Avto
AvtoUroš Božin Novi mercedes razreda G: ponovno rojstvo kockaste legende brezpotij 9

Nesmrtni G-razred je po prvi prenovi širši, daljši in še bolj oborožen za brezpotja. Oblikovno ostaja zvest robovom in ploskvam, v notranjosti razkošen, tehnično pa še bolj prepričljiv.

FINANCE
Avto
V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?
Avto
AvtoUroš Božin V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?

Zadržan nastop evropskih proizvajalcev so dopolnili trojica iz Detroita in japonski proizvajalci