Avto

Kia z optimo vstopa na nova področja

Pri Kiji so že prej prenovili elegantno limuzino, zdaj pa slovenskim kupcem ponujajo še optimalno karavansko različico in butični priključni hibrid.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

20.03.2017 23:00
Čas branja: 5 min

Elegantna, prostorna in sodobna Kia optima v limuzinski različici je tudi pri nas dobila nadgradnjo v dveh smereh. Karavanski z imenom Sportswagon bo všeč predvsem družinam, tudi poslovnežem in zaradi skladnega zadka tudi manj namenskim uporabnikom, limuzinski priključni hibrid pa nagovarja kupce, ki sledijo okolju prijaznejšim vozilom, poslovneže in flotne kupce. Na elektriko naj bi prevozil do 54 kilometrov.

Ker je Kia oba modela predstavila že pred dobrim letom, velja najprej pokukati na cenik karavanske različice, ki naj bi pri nas našla 150 kupcev na leto. Sportswagon je v osnovi za 2.000 evrov dražji od limuzine, od katere ima za 42 litrov večji prtljažnik, na voljo pa je le z enim motorjem (turbodizel 1.7 CRDi s 104 kW oziroma 141 KM ter 340 Nm navora), ročnim ali 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom ter petimi paketi opreme.

Osnovni Sportswagon LX Comfort stane 28.690 evrov, zastopnik KMAG pa pri vseh ponuja 2.500 evrov gotovinskega popusta. Za LX Family boste odšteli 30.490 evrov (27.990), za EX Smart 32.990 evrov (30.490), za EX Business 35.490 evrov (32.990) in za EX Limited 39.990 evrov (37.490). Oba najdražja paketa imata serijsko dvosklopčni menjalnik.

Karavanska Optima je sicer eden najbolj skladnih karavanov ta hip, ki oblikovno sledi konceptu Sportspace. Osnovna različica je bolj umirjena, v bolj športnih različicah (GT in GT line) pa jo začinita difuzor in v kote zadka pomaknjeni izpušni cevi. Sportswagon je ohranil enake mere kot limuzina (dolžina 4,86 metra, širina 1,86 metra), v višino pa je zrasel za pol centimetra na 1,47 metra, medosna razdalja ostaja pri 2,81 metra.

Lepo obdelan prtljažnik v osnovi meri 552 litrov in je dodatno podkrepljen z dvojnim dnom ter z lahkotnim preklopom naslona zadnje klopi (deljiva 40:20:40), z njenim podiranjem pa se poveča na 1.686 litrov. Električno pomična vrata prtljažnika sicer prepoznajo ključ za zagon vozila v bližini in če je uporabnik za vozilom in v bližini zadka, se samodejno odprejo. Kot se za moderne čase spodobi, je optima sportswagon tudi zelo dobro založeno z varnostno-asistenčnimi sistemi.

Butična optima PHEV na elektriko prek 50 kilometrov

Druga novost je optima PHEV, torej priključni hibrid, ki s popustom 4.000 evrov stane 39.990 evrov. Od te cene je treba odšteti še 4.500 evrov subvencije, kar ceno zniža na 35.490 evrov. Optima PHEV sicer ni prva v razredu, vseeno pa konkurentov ni prav dosti – VW passat GTE, Mercedes E350e in BMW 530e iPerformance. Letos naj bi pri nas našla 5-10 kupcev.

Optima PHEV se nekoliko razlikuje od klasične limuzine, saj ima rahlo spremenjena odbijača in novo masko motorja z aktivnimi režami, žarometa svetita izključno v LED-tehniki, novinki pa so ob oznakah EcoPlugin namenili še nekaj svetlo modrih okrasnih črt in nova, bolj aerodinamična platišča. Slednja pomagajo k znižanju količnika zračnega upora, ki meri 0,25 namesto 0,27 kot pri klasiki.

Serijsko je opremljena s samodejnim šeststopenjskim menjalnikom, ki nadgrajuje klasičen hibrid iz prejšnje generacije. Novi model poganjata dvolitrski štirivaljni bencinar s 115 kW oziroma 156 KM in elektro motor s 50 kW, skupna sistemska moč je 151 kW oziroma 205 KM, navor pa znaša 375 Nm pri 2.300 vrtljajih.

Motor energijo črpa iz litij-ionske baterije kapacitete 9,8 kilovatnih ur, ki optimi PHEV po uradnem evropskem ciklu omogoča doseg prek 50 kilometrov. Priključek za električno polnjenje se nahaja levo spredaj, doma pa jo polnimo pet ur.

Z baterijo in dodatnim motorjem obtežena optima do stotice pospešuje 9,4 sekunde, kar je šest desetink sekunde hitreje kot klasičen hibrid prejšnje generacije. Baterija poleg dodatne mase prinašajo tudi manjši 307-litrski prtljažnik, posoda za gorivo pa namesto 65 meri le 55 litrov. Uradna poraba priključnega hibrida je 3,6 litra.

Tudi v notranjosti je nekaj sprememb, naravi vozila prilagojeni so merilniki in meniji na osrednjem 8-palčnem zaslonu, dodali so brezžično polnjenje mobilnika in še nekaj sladkorčkov, oblazinjenje pa je v beli barvi.


Kia si bo s karavansko optimo gotovo izborila nekaj več prostora pod soncem v razredu, kjer kraljuje VW passat, s PHEV pa je predvsem dokazala, da zna še kako slediti sodobnim trendom v avtomobilski industriji.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Kia stinger brez zadrege nad nemške tekmece
Avto
AvtoMiloš Milač Kia stinger brez zadrege nad nemške tekmece 14

Južnokorejska Kia napada s klasičnim fastbackom oziroma gran turismom vznemirljive podobe, dobre opremljenosti in nedvomno konkurenčnih cen

FINANCE
Avto
Takšen bo novi kia ceed
Avto
AvtoMiloš Milač Takšen bo novi kia ceed 7

Korejska Kia predstavlja prve skice nove generacije priljubljenega modela, novo je tudi ime. Namesto cee'd se bo imenoval ceed

FINANCE
Avto
Kaj prinaša tretja generacija kie ceed
Avto
AvtoMiloš Milač Kaj prinaša tretja generacija kie ceed 1

Korejska Kia tudi v času športnih terencev nadaljuje zgodbo klasičnega kompaktnega petvratnega modela ceed. Novi model bo pri nas konec poletja.

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.

FINANCE
Avto
Kia, ki vam jo bodo mnogi zavidali
Avto
AvtoMatej Kačič Kia, ki vam jo bodo mnogi zavidali 44

Stinger GT je hudo privlačen, že kar nastopaški kupe, ki navduši s športnostjo in eleganco, dokončno pa te »zakuri« z zmogljivostmi biturbošestvaljanika, vozno dinamiko in vse prej kot zasoljeno ceno.

FINANCE
Avto
Električna kia niro z dosegom 450 kilometrov
Avto
AvtoMiloš Milač Električna kia niro z dosegom 450 kilometrov 15

Korejska Kia je na sejmu električnih vozil v koreji razkrila novo električno različico modela Niro z baterijo kapacitete 64 kilovatnih ur in dosegom 450 kilometrov med polnjenji.

FINANCE
Dražbe
Vozila na dražbi: dostavniki, passat, porsche, BMW serije 3 in 5 ter ford S-max
Dražbe
DražbeUroš Božin Vozila na dražbi: dostavniki, passat, porsche, BMW serije 3 in 5 ter ford S-max

Cene se začnejo pri 700 evrih in se vzpenjajo do 13.500 evrov

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)