Nemški proizvajalec športnih avtomobilov Porsche je zaključil najuspešnejše leto v zgodovini podjetja. V poslovnem letu 2016 je namreč dosegel rekorden dobiček 3,9 milijarde evrov, prodajo (237.778 vozil) in prihodke v višini 22,3 milijarde evrov, obenem se je krepko povečalo število zaposlenih.
Najbolj navdušujoč je podatek o dobičkovni marži, ki je zrasla iz 15,8 na 17,4 odstotke, kljub temu da je proizvajalec lani ponudbo dopolnil tudi s cenejšimi modeli boxster in cayman s cenami od 60 tisoč evrov. Na vsakem avtomobilu je Porsche zaslužil kar 16.401 evrov, povprečna prodajna cena avtomobila brez zaslužka trgovcev in dajatev pa je bila 93.785 evrov.
Znamka je rast dosegla na treh ključnih področjih, število prodanih vozil se je povečalo za šest odstotkov, dobiček iz poslovanja za 14 odstotkov, število zaposlenih pa za 13 odstotkov na 27.612.
Proizvajalec je ob tem povečal tudi vlaganja, lani je za raziskave in razvoj namenil 2,2 milijardi evrov. V bližnji prihodnosti bo znamka predstavila še več priključnih hibridov ter povsem električni avto mission E. Lani je ustanovila podjetje Porsche Digital GmbH v Ludwigsburgu in Digital Lab v Berlinu. Obenem je Porsche kupil deleže sklada tveganega kapitala e.ventures in ponudnika parkirnih storitev Evopark. "Srednjeročno želimo dvomestni odstotni delež naših prihodkov dosegati z digitalnimi storitvami," je vlaganja pojasnil Meschke.