Arteon je glavna novost letošnjega Volkswagnovega razstavnega prostora v Ženevi. Je naslednik modela CC s katerim želijo v Volkswagnu izzvati ostale predstavnike premijskega razreda. Računajo na kupce, ki želijo več od passata. Kljub oblikovno elegantnim in dinamičnim linijam kupeja, potnikom ponuja veliko prostora in udobja. Kot se za štirivratni kupe spodobi, športnost poudarjajo kratki previsi, krajši zadek, ozke zadnje luči, nizka strešna linija in okna brez okvirjev.
Večji in prostornejši od predhodnika
V dolžino novi arteon meri 4,9 metra. Od modela CC je daljši za šest centimetrov, 1,5 centimetra širši in centimeter višji. Občutno so podaljšali medosno razdaljo, ki meri 2,81 metra in je od predhodnika daljša za kar 13 centimetrov, za pet centimetrov pa je večja od aktualnega passata. Večja medosna razdalja v notranjosti pomeni več prostora za noge in v predelu glave za vseh pet potnikov.
Najnaprednejša varnostna oprema iz koncerna
V arteonu premiero doživlja najnovejša generacija asistenčnih sistemov. Med te sodi sistem za samodejni klic v sili in izpopolnjen adaptivni tempomat. Prvič si bodo kupci lahko omislili prediktivne luči, ki s pomočjo podatkov s kamere in navigacije osvetlijo ovinek, še preden voznik zavije vanj.
Nadgrajena passatova notranjost je opremljena z ambientno osvetlitvijo. Nov je od 6,5 do 9,2 palcev velik informacijski zaslon. Ob osnovni različici bosta na voljo še elegantna elegance in mišičasto športna R-line zunanjosti in notranjosti. Prtljažna vrata so za lažji dostop do 563 litrov velikega prtljažnika vpeta nad zadnjim oknom. V primeru podrtja zadnjih sedežev bo v prtljažnik mogoče pospraviti do 1.557 litrov prtljage.
Na ceste poleti s šestimi motorji
Kupci bodo lahko izbirali med šestimi motorji. Motorna paleta bo sestavljena iz treh bencinskih TSI in treh dizelskih TDI štirivaljnih prečno nameščenih motorjev. Ti razvijajo med 110 in 206 kilovati (150 in 280 konjskimi močmi). Najšibkejši motor bo serijsko opremljen z ročnim šest-stopenjskim menjalnikom, zmogljivejši motorji bodo s sedem-stopenjskim DSG menjalnikom, najzmogljivejši pa bo opremljen še s štirikolesnim pogonom 4motion. Na ceste pa bo zapeljal poleti. Cene še niso znane, po pisanju kolegov iz avto motor und sport pa naj bi bila cena za vstopni model v Nemčiji okoli 33 tisoč evrov.