Najvrednejše znamke na svetu: premoč Toyote in bledenje drugih avtomobilistov Najvrednejše znamke na svetu: premoč Toyote in bledenje drugih avtomobilistov Avtomobilske blagovne znamke izgubljajo v primerjavi s storitvenimi in tehnološkimi podjetji. Med 100 najbolj vrednimi svetovnimi blagovnimi znamkami so letos le še tri avtomobilske.
Zakaj je »stari« clio tako zelo zanimiv? Zakaj je »stari« clio tako zelo zanimiv? Aktualni oziroma kmalu stari clio je izjemno zanimiv nakup. Povsem soliden avto z dobrim osnovnim turbomotorjem danes dobite za dobrih deset tisočakov, s skromnejšo opremo še za manj. To pa je v tem razredu izjemno dobra ponudba. Novi clio bo sicer boljši, a tudi dražji.
Seat tarraco: zamujena priložnost sicer prepričljivega španca Seat tarraco: zamujena priložnost sicer prepričljivega španca Je Špancem uspelo velikega in predvidljivega germana obarvati z mediteranskim soncem, sproščenostjo in čustvi? Več v nadaljevanju...
Na kavo v modernem retro slogu Na kavo v modernem retro slogu Zguljena usnjena jakna, sprane kavbojke, bulerji, nekaj dni stara brada (ali razmršeni lasje), »fensi« čelada in raybanke na nosu. Vse to je bilo še pred kratkim značilno za cafe racerje, zdaj pa so jih zamenjali hudi frajerji današnjega časa, ki prisegajo na vrhunske blagovne znamke in dobro opremo.
V torek ena največjih sprememb pri ceni bencina in dizla V torek ena največjih sprememb pri ceni bencina in dizla Tektonske premike na naftnih trgih bomo v torek občutili na slovenskih bencinskih črpalkah

Iz nizkocenovnika v tekmeca golfu

Čas branja: 3 min
02.03.2017  14:42
Hyundai je pred desetletji prepričeval lastnike yugov in zastav, z novim i30 pa se je lotil kar lastnikov golfov in aster. Kaj ponuja novinec, ki je v tem tednu zapeljal na naš trg?
Iz nizkocenovnika v tekmeca golfu

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
easyJet dodaj
Ryanair dodaj
Lufthansa dodaj
Swiss dodaj
Hyundai dodaj

Kot, da bi se Easyjet ali Ryanair spremenila v Lufthanso ali Swiss air, seveda pošteno dvignila cene in še močno povečala prodajo. To je zgodna korejskega Hyundaija, danes četrtega največjega avtoproizvajalca na svetu in novega modela i30, ki ceno postavlja v ozadje, vse ostalo pa v ospredje.

Da so časi poceni in cenenih pollicenčnih hyunaijev iz 90. let preteklega stoletja (takrat je k nam zapeljal model pony) mimo, je jasno že dolgo časa. Sedaj pa morda še bolj, saj je na trg zapeljal novi model i30, ki s starimi hyundaiji skoraj ne želi imeti ničesar več skupnega, razen petletne garancije in nekaterih oblikovnih potez.

Poročilo iz prve vožnje s hyundaijem i30.

Najbogatejši varnostni paket

Novinec je po navadi zadnjih modelov zasnovan in oblikovan v Evropi, oblikovno gre v smeri golfa – torej tradicionalne in počasi starajoče oblike, tehnično pa skuša posegati v sam vrh. Tja pa brez dvoma sodi z varnostno opremo, prav vsak i30 je namreč serijsko opremljen s sistemi za zaviranje v sili v mestu, opozorilom proti nenamerni menjavi prometnega pasu, avto obenem sam senči snop žarometov in voznika opozori na utrujenost. Kupci ob tem lahko doplačajo za radarski tempomat in še marsikaj. Seznam torej, ki bi ga še pred leti pripisali kakšni drugi znamki, ne Hyundaiju.

Večji in prostornejši

Novi i30 je obenem večji in prostornejši, dolg je 4,34 metra (v medosju meri 2,65 metra). S 1.269 kilogrami osnovni model sicer ne sodi med najlažje v razredu. Je pa njegova kabina med bolj prostornimi, prtljažnik s 395 do 1.301 litri prav tako.

Novi turbo bencinarji

Zelo sveža je tudi motorna ponudba, ki jo sestavljata dva turbo motorja: litri trivaljnik z 88 kilovati in 1,4 litrski štirivaljnik s 103 kilovati. Bencinarja dta od dva do tri tisoč evrov cenejša od znanega, a osveženega dizelskega stroja 1.6 CRDi v treh izvedbah s 70, 81 in 100 kilovati. Osnovni i30 MPI 100 trend stane 14 tisočakov, litrski turbo motor je tisočaka dražji, 1.4 T-GDI style pa stane 17.490 evrov. Za dizelski motor boste odšteli najmanj 16.890 evrov. Za 1.6 CRDi 81 style pa že skoraj 19 tisoč evrov.

V kabini je poseben po čistih potezah, zelo kakovostnih materialih ki v ničemer ne spominjajo na cenene predhodnike in po osempalčnem (od opreme premium) multimedijskem zaslonu s 30 odstotkov hitrejšim procesorjem ter povezljivostjo z Apple in android napravami.

Načrti slovenskega dirstributerja so visoki, med 600 in 800 avtomobilov letno, lani je predhodnik našel 450 kupcev.

 

 


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Hiperaktivna Cerarjeva vlada 2

Do kosila predelanih več kot 200 točk dnevnega reda

FINANCE
Članki
Članki Dobra novica: Evroposlanci podprli znižanje DDV za e-knjige in digitalne naročnine 1

Če bodo spremembo sredi meseca potrdile še države članice, e-knjige in digitalne naročnine ne bodo več obdavčene višje kot tiskane...

OK & EN
Novice
Novice Na konferenci o nanomaterialih tudi o ženskah v znanosti 2

Tretjo mednarodno konferenco Nanomateriali in aplikacije NANOAPP so med 14. in 18. junijem pripravili Inštitut za okoljevarstvo in...

FINANCE
Slovenci bi poštno kočijo in Kekca, Srbi pa Vilo Bled in Titove limuzine 4

Ministrstvo za zunanje zadeve je predstavilo dogajanje na področju izvajanja sporazuma o vprašanjih nasledstva med državami naslednicami...

AVTO
Novosti
Novosti Evropske mere za družinski hyundai 2

Dodatnih 24,5 karoserijskih centimetrov in od 207 do 349 litrov v prtljažniku za 700 evrov označuje dodano vrednost karavanskega...

FINANCE
Članki
Članki Je EU je po tihem že posekala ZDA v rasti BDP? 11

V minulih letih smo se navadili brati, da ameriško gospodarstvo okreva veliko močneje od evropskega. Pa to še drži?