"V Sloveniji se dobro počutim, a davčnega sistema res ne razumem. Prav bizarno je, kako visoke davke za avte plačujete Slovenci," je v našem intervjuju osupel pojasnjeval generalni direktor BMW Group Slovenija Maciej Galant. Model z vrha ponudbe, BMW 760i, v Sloveniji stane 80 tisoč evrov več kot v Nemčiji, in to le zaradi višjih davkov, cena trgovca je enaka! Poleg tega si slovenski kupci večinoma ne morejo poračunati DDV, drag avto pa morajo plačati z gotovino, da se izognejo težavam s finančno upravo.
Visoki davki ustvarjajo sive cone, obenem pa pospešujejo davčne utaje. Kako jih trgovci izvajajo danes? Razkrivamo sheme po katerih delujejo.
Toyota prius plug-in hybrid druge generacije zmore 50 kilometrov prevoziti le na elektriko. Marsikateri tekmec sicer zmore več, a ne za tako ugodno ceno. Prius plug-in hybrid za 30 tisočakov ne ponuja podobnih lastnosti, prostora, opreme, zmogljivosti in dosega. Subvencije tehnologijo cenijo in jo postavljajo v vse bolj konkurenčen položaj s klasično zasnovanimi avtomobili.
Kaj, poleg provokacije, ponuja osvežena škoda octavia? Oktobra lani so pri Škodi razkrili obraz prenovljene octavie, pretekli teden pa smo sedli za volan njihovega najbolj prodajanega modela, kjer se korenite spremembe lahko izkažejo tudi za dvorezni meč. Avtomobilska javnost je bila nad osveženo octavio presenečena, ni manjkalo niti negativnih komentarjev ter oblikovnih primerjav s prejšnjo generacijo mercedesa E – seveda ne v pozitivnem smislu.
Tu je še vrh ponudbe, octavia RS 245, ki je motor podedovala od osveženega golfa GTI. Novi dvolitrski turbobencinski motor zmore 180 kilovatov (245 konjskih moči) in 370 nevtonmetrov navora. Gre za najmočnejšo škodo octavio v zgodovini podjetja.
Volkswagen golf je na slovenski trg prišel skoraj tako hitro, kot jih tovarna v Wolfsburgu bruha iz tekočih trakov. Vsakih 40 sekund je narejen nov golf, doslej pa je bilo izdelanih že 33 milijonov najbolj ljudskih in priljubljenih Volkswagnov.
Še teden dni nazaj je Matej golfa spoznaval na Mallorci, na njegovi svetovni premieri. S poti ni prišel razočaran, vse prej kot to, resda pa ni bil nad ničemer prav hudo presenečen ali celo osupel. Golf je pač golf, avto ki postavlja merila razreda ki pogovorno imenuje kar golfov razred, zato je kaj manj kot najboljše od tega avta kar težko pričakovati. In kaj je sploh novega? Res je, na prvi pogled ga zlahka zamenjamo z golfom letnika 2016.
Audi je na slovenski trg pripeljal A5 v treh karoserijskih izvedenkah. Elegantni A5 je po skoraj desetih letih dočakal drugo generacijo, ki sicer ni bistveno drugačna, je pa sodobnejša, varčnejša in še notranje prostornejša.
Uporaba dostavnika ali tovornjaka je posel, v osnovi nič drugega kot to, saj so pravila drugačna kot pri osebnih avtih. Najboljši med njimi pa je dober na vseh področjih, pri natovarjanju, nosilnosti, stroških, porabi … Predstavljamo sedmerico, ki se bojuje za letošnji lovoriki dostavno in tovorno vozilo leta 2017.
Volvo V90 Cross Country je avtomobil za dobrih 56 tisoč evrov, s katerega boste med tednom pazljivo brisali prah, za vikend pa ga pognali čez drn in strn. S švedom pa smo v Avstriji premagovali tudi snežne izzive, kako se je spopadel z njimi?
TOP službe v avtoindustriji! Bi radi delali v Magni v Mariboru, kaj pa v Oplu v Russellsheimu, Škodi v Mladi Boleslav ali Fiat Chryslerju na Dunaju. Razkrivamo vam kakšen profil iščejo omenjeni proizvajalci in kakšni so pogoji.
Opel je kljub temu, da je spet naprodaj, lahko ponosen na astro. To je avto, ki bi ga utegnil celo rešiti, če ne bi bil lastnik General Motors lačen lažjega zaslužka kot ga ponujata Opel in Evropa. To velja tako za dobro opremljen karavan s tihim 1,6 litrskim turbodizlom, kot za petvratnik z le litrskim trivaljnim mlinčkom. Ta je živahen, odločen in se oglaša s tako prijetnim brbotanjem, kot bi ga v roke vzel sam Igor Akrapovič.
Požar pri dobavitelju je 20 tisoč volkswagnov passatov prikrajšal za predale prod sopotnikom. Razloga tokrat ne gre iskati v Preventu Nijaza Hastorja ampak v češkem dobavitelju Recitel, kjer je izbruhnil požar.
Uspešen delovni teden vam želim!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si