Avto

Avto, ki ne pove, kako globok je lastnikov žep

Volkswagnov golf, svetovni produkcijski podprvak, je komaj kaj drugačen, pa vendar tudi na slovenskem trgu računa na več kot tri tisoč kupcev

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

22.02.2017 12:24
Čas branja: 3 min
Avto, ki ne pove, kako globok je lastnikov žep
Golf nove generacije nadaljuje preskušeno in uspešno tradicijo premišljenih in zato skromnih sprememb tako zunaj kot znotraj. Foto: Vinko Kernc

Teden dni je novi Volkswagnov golf potreboval, da je z mednarodne novinarske predstavitve na balearski Mallorci zapeljal v slovenske trgovine. Sedma generacija avtomobila, ki je ustvaril »svoj« razred, je narejena v pričakovani maniri – malenkost drugačna zunaj in znotraj, toda tehnično, motorno, povezljivostno in še kako drugače posodobljena. Drugače tudi ni moglo biti.

Nekatera dejstva so nesporna: doslej se je za avto nižjega srednjega razreda, prav tistega, ki na evropskih (in tudi drugih) trgih za večino avtomobilskih hiš predstavlja »kruh in mleko«, odločilo več kot 33 milijonov kupcev. Prvič leta 1974, sedaj oziroma sedmič, toda ves ta čas je glasnik preskušene in tržno izjemne uspešne filozofije – ne spreminjaj, vsaj obilno ne, tistega, kar se dobro prodaja. Najuspešnejši avto hiše iz nemškega Wolfsburga, ki se že leto in pol sooča z vsem tistim, kar je prinesel škandal diesel-gate, je, pravi tovarna, eden redkih v svojem razredu, »ki ne odraža finančnih zmožnosti svojega lastnika«. Trditev, ki ima na številih trgih težo oziroma smisel.

Radarski senzor v logotipu

Za one, ki ne bodo prvi hip prepoznali novo sedmico: drugačne so prednje in zadnje luči  (novi LED žarometi namesto ksenonskih luči in s tem adijo klasične žarnice), spremenjena sta odbijača in difuzor, v logotip je sedaj vgrajen radarski senzor. Znotraj so novi dekorativni elementi in oblazinjenje, še vedno je mogoče izbirati med tremi paketi opreme (trendline, comfortline in highline), zaslon na dotik je sedaj na voljo v treh različnih velikostih (od 6,5 do 9,2 palca), golf je tudi prvi avto v tem razredu, ki omogoča upravljanje nekaterih funkcij tudi s kretnjami.

Med motorji je treba seveda posebej omeniti 1,5-litrski bencinski agregat v dveh izvedbah moči (najprej varianta s 110 kilovati oziroma 150 »konji«, malenkost kasneje izvedenka s 96 kilovati/130 »konji«), pa ob tem seveda širok nabor drugih bencinskih (tudi 1,0-litrski trivaljnik) in dizelskih agregatov. Pogon gre na prednji kolesni par ali na štiri kolesa (4Motion), nov je tudi 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko DSG. Med asistenčnimi sistemi kaže omeniti funkcijo mestnega zaviranja v sili s prepoznavanjem pešcev in asistenco za zastoje pri hitrosti do 60 km/h. In še sladkorček, ki ne bo za vse – pri izvedenki R si bo mogoče omisliti tudi Akrapovičev izpušni sistem…

Ker golf s tekoče traku zapelje vsakih 40 sekund, niti ni čudno, da je bilo pri nas ob koncu lanskega leta registriranih 59.752 golfov različnih vrst in seveda generacij. To je približno šest odstotkov slovenskega voznega parka! Lani so pri nas prodali 3430 golfov, od leta 1995 pa nikoli manj kot 1700 v letu dni. Čeprav pri Porscheju Slovenija, ki brani Volkswagnove barve pri nas, pravijo, da njihov letošnji prodajni načrt ni zelo agresiven, bi radi za »sedmico« našli 3.120 kupcev. Med temi naj bi bilo vsaj 600 do 700 tistih, ki naj bi se odločili za karavansko oziroma variant karoserijsko izvedenko. Ta bo od petvratne različice dražja za kakšnih 400 ali 500 evrov; enoprostorski golf, ki mu pravijo sportsvan, ostane do konca leta nespremenjen. Pri cenah seveda ni skrivnosti: najcenejša bencinska izvedenka (1,0 TSI, ročni menjalnik, trendline) stane 16.657 evrov, najcenejša dizelska (1,6 TDI, ročni menjalnik, trendline) pa 18.757 evrov. Novi bencinski 1,5- litrski agregat pride nekaj kasneje, zato cen še ni. Sta pa ta hip povsem v censkem vrhu bencinski 2,0 R 4Motion z avtomatskim menjalnikom, ki je doma za 42.473 evrov, in dizelski 2,0 GTD s prav tako samodejnim menjalnikom, za katerega hočejo 29.914 evrov.

Foto: Vinko Kernc

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Naravni sovražniki električne izvedbe najuspešnejšega avta vseh časov
Avto
AvtoJanez Kovačič Naravni sovražniki električne izvedbe najuspešnejšega avta vseh časov

Električni avtomobili imajo kar nekaj naravnih sovražnikov. Na to, koliko kilometrov je mogoče prevoziti s polno baterijo, občutno vplivata mraz in vročina.

FINANCE
Avto
Avtomobili, ki premikajo meje mobilnosti in belgijski boj z goljufi
Avto
AvtoMiloš Milač Avtomobili, ki premikajo meje mobilnosti in belgijski boj z goljufi

Električni teden so zaznamovali novi nissan leaf, celostno zelo dober avto za katerega verjamem, da bo prinesel nov premik na trg električnih avtomobilov. Ponovno sem primerjal dizelski in hibridni BMW, tokrat petici z oznako 520d in 530e, izid je zanimiv. Preverili smo še evropsko prodajo avtov, avtomobilski salon v Detroitu in se poglobili v dva SUV ter dva prava terenca. Res je, niso še izumrli!

FINANCE
Avto
Dizel je izgubil bitko, vojne še ne
Avto
AvtoMiloš Milač Dizel je izgubil bitko, vojne še ne 1

Dizelski motorji so lani v evropski prodaji novih avtov izgubili pet odstotnih točk deleža, krčenje pa se bo letos umirilo, verjamejo analitiki, proizvajalci in tudi dobavitelji

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Mitsubishijev kupejevski terenec za manj kot 20 tisočakov
Avto
AvtoJanez Kovačič Mitsubishijev kupejevski terenec za manj kot 20 tisočakov 4

Mitsubishijev SUV se vozi v zelo konkurenčen razred, računa vsaj na 200 slovenskih kupcev in se postavlja z ugodno začetno ceno pod 20 tisočaki, za ta denar ponuja zmogljiv turbomotor s 120 kilovati

FINANCE
Avto
Še en volkswagen, ki bo povzročil vihar na slovenskem trgu
Avto
AvtoMiloš Milač Še en volkswagen, ki bo povzročil vihar na slovenskem trgu 40

Ne tako majhen, precej drag, a vsebinsko zelo bogat in očitno zelo trendovski volkswagen T-roc se je postavil nad tekmece. Že letos želi na sam prodajni vrh, prepričal naj bi 1.800 Slovencev.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)