Davčne utaje pri avtih se vračajo, tokrat trgovci utajujejo DDV. Lani jih je bilo za skoraj štiri milijone evrov, je Furs ugotovil v inšpekcijskem nadzoru. Pojasnjujemo postopke davčnih utaj pri prodaji avtomobilov, ki jih uporabljajo slovenski trgovci. Kakšna je prodajna veriga pri davčnih utajah, kakšne so vloge slamnatih podjetij in fizičnih oseb ter katere države so najbolj priljubljene v tej verigi? Utaje predvsem pri DDV, pri DMV (davek na motorna vozila) od leta 2010 niso več mogoče in kako trgovci izkoriščajo obdavčitev po posebni shemi in kaj ta pomeni?
Iz arhiva: o Miru Senici, Katarini Kresal in davčnih utajah pri avtomobilih. Kateri politični vplivneži kupujejo pri trgovcih sumljivega slovesa.
O podjetnici Mardi Lampret in davčnih utajah. Komu Lampretova prodaja drage avtomobile in jahte, kaj jo povezuje s sumom davčnih utaj, blokiranimi računi in slamnatimi družbami?
Kako naj bi goljufal Borut Černe, ki je zaradi poslovnih in klasičnih goljufij dobil osem let zapora. V obtok je po posebni shemi pred leti spravil kar 950 dragih avtomobilov.
Janez je v Lizboni spoznaval korejko po evropskem okusu; zanesljivo in zabavno kio rio, ki je med drugim tudi zelo prijetno oblikovana, bolj prostorna, bogata z garancijo in vsestransko uporabna.
Hyundai slovenski trg iz ozadja napada s kar tremi različicami ioniqa, hibridom za 23 tisočakov, električnim za 27.500 evrov, od jeseni še s priključnim hibridom. Načrti so ambiciozni, od sto do 150 vozil v letu 2017. Z ioniqom želi tekmovati s Toyotinimi hibridi, pa tudi z drugimi tekmeci s tovrstno tehniko.
Tiguan je še eden tipičnih volkswagnov: ne ponuja skoraj nič izjemnega, pa predvsem nič slabega. Povprečje na visoki ravni. Ni čarobna formula, toda deluje. Že dolgo časa, zato je Olimp domač v Wolfsburgu. Ni tako enostavno, kot se sliši.
BMW serije 5 je dobil nahrbtnik, torej že tradicionalno različico touring. Ta ponuja ločeno odpiranje zadnjega okna in prostoročno avtomatsko odpiranje in zapiranje pokrova prtljažnika. Prtljažni prostor sprejme od 570 do 1.700 litrov. Predhodnik je lahko sprejel do 1.670 litrov. Nosilnost, oziroma dopustna obremenitev znaša do 730 kilogramov. Za razliko od limuzine je v karavanu na seznamu osnovne opreme tudi zračno vzmetenje zadaj s samodejnim avto-izravnavanjem.
Dvoboj Volkswagen Toyota se je zaključil s številkami 10,31 milijona proti 10,18 milijona. Toyota je za Volkswagnom zaostala predvsem zaradi spreminjajočih se razmer na trgih ZDA in Kitajske. Na prodajo Toyote je vplivala upočasnitev prodaje na ameriškem trgu, nemški koncern pa je veliko pridobil z rastjo na Kitajskem, kjer so z znižanjem davkov podžgali povpraševanje.
Uspešen delovni teden vam želim!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si