Najmanjši M, BMW M2 lahko vzamete kot zdravilo za prebolevanje krize srednjih let ali le resno igračo za spretne voznike. V vsakem primeru je BMW M2 coupe, kljub položaju najcenejšega v družini paket, poln adrenalina in užitkov.
Prodaja avtomobilov cveti, in to na vseh večjih trgih. V Evropi je lani poskočila za slabih sedem odstotkov, v ZDA je presegla rekordno leto 2015, nov vrh je dosegla tudi Kitajska s 13,7-odstotno rastjo. Pozitiven je tudi slovenski trg.
Hyundai je danes igralec, ki v nekaterih razredih zlahka tekmuje z evropsko smetano, to dokazuje tudi novi i30, ki smo ga vozili v Španiji. A ni bilo vselej tako, pred četrt stoletja so prvi Hyundaiji pri nas nadomeščali ostarele yuge in zastave 101.
Mercedes-Benz C coupe čez sto let najbrž ne bo delal družbe Mona Lisi v pariškem Louvru – ker bo tam morda upodobljen večji S coupe –, gotovo pa ne bo utonil v pozabo. Preveč je lep, tako kot je bil svoje čase Adonis. Ima lepi nemec še kakšne druge vrline? Matej ga je podrobno opisal v testu.
Japonski lexus je na zimo prenovil poslovni IS, ki ohranja svojo drugačno, celo drzno karoserijsko podobo. Ugaja z nekonvencionalno armaturno ploščo, v pogonskem pogledu pa ostaja zvest hibridni strategiji. Vozili smo ga v Rimu.
Volvov dvojec S90 in V90 je test prestal z odliko. Evropska različica fordovega mišičnjaka mustang pa porazno, saj ni bil opremljen z varnostnimi tehnologijami.
Korenine nissana qashqaija segajo v leto 2002, ko se je začel nov razvojni postopek za model almera – tak je bil vsaj prvotni načrt. Po analizi, kaj si kupci želijo, je nastal qashqai.
Donald Trump žuga z davkom, nemška avtoindustrija opozarja pred posledicami. Uvedba 35-odstotnega davka ali drugih ovir na uvožene nemške avtomobile bi bila po mnenju nemške avtomobilske industrije škodljiva za gospodarstvo.
Slovenski avto leta je peugeot 3008. Za Peugeot je to druga zmaga, prvič je naslov osvojil leta 2002 s peugeotom 307.
Uspešen delovni teden vam želim!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si