Februarja 2017 bo preteklo natanko deset let, odkar je Nissan pričel s prodajo mestnih terencev qashqai. Nissan je prva znamka, ki je dosegla ta mejnik, in sicer iz preprostega razloga – Qashqai je bil prvi model v segmentu mestnih terencev, kot ga avtomobilska industrija in kupci avtomobilov poznajo danes.
Qashqaijeve korenine segajo v leto 2002, ko se je začel nov razvojni postopek za model Nissan Almera – tak je bil vsaj prvotni načrt. Ustvarjalna ekipa se je odločila, da se vrnejo na začetek načrtovalnega postopka in ustvarili so vozilo, ki je združevalo vse, česar si kupci želijo in so tako upravičili Nissanovo obljubo iz slogana – inovacije in zabava za vsakogar.
Prva generacija vozil Nissan Qashqai se je začela prodajati februarja 2007 in nemudoma je postala uspešnica. Po vsej Evropi so do konca leta prodali skoraj 100 tisoč vozil. Od začetka prodaje Qashqaija pred desetimi leti so v Evropi prodali več kot 2,3 milijona vozil, kar pomeni, da gre za najbolje prodajan mestni terenec v regiji. Avtomobil je prejel več kot 80 nagrad, vključno z 19 nagradami za "avto leta".
Leta 2016 je Nissan v Evropi prodal 261.429 Qashqaijev (vključno z Rusijo, Ukrajino in Kazahstanom). To pomeni 10 odstotni tržni delež in 5,2 % rast v primerjavi s predhodnimi 12 meseci. Uspeh pa se je razširil tudi onkraj Evrope, saj je globalna prodaja modelov Nissan Qashqai dosegla 3,3 milijona enot v skupaj 137 državah po vsem svetu.