Avto

Audi SQ5: dobil turbo in prestopil na bencin

Druga generacija audija SQ5 je lažja, zmogljivejša in tehnološko naprednejša. Najprej bo na voljo le z bencinskim motorjem, kasneje tudi z dizelskim.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
16.01.2017 14:51
Dopolnjeno: 16.01.2017 14:54
Čas branja: 2 min

Na avtomobilskem sejmu NAIAS v Detroitu je svetovno premiero doživela športna različica audija SQ5. Ta predstavlja najzmogljivejšo izvedbo modela Q5, ki so jo v drugi generaciji predstavili na pariškem avtosalonu. Srednje velik športni terenec, ki ga proizvajajo v Mehiki, uteleša praktičnost terenskega vozila z najnovejšo tehnologijo. Kompresor so v novi generaciji zamenjali s turbo polnilnikom, ki se nahaja med valji.

Oblikovno zadržan in izjemno zmogljiv

Športni prednji in zadnji odbijač zaznamujejo lamele z aluminijastimi vstavki, difuzor in dvojni izpušni sistem. Novi SQ5 je od svojega predhodnika lažji za 35 kilogramov. Karoserija je izdelana iz mešanice aluminija in jekla visoke trdnosti.

Pod motornim pokrovom se skriva bencinski 3-litrski šestvaljni TFSI, ki premore 260 kilovatov (354 konjskih moči) in 500 njutonmetrov navora. Do sto kilometrov na uro pospeši v 5,4 sekundah, najvišja hitrost je elektronsko omejena pri 250 kilometrih na uro. Bencinskemu motorju se bo v evropski ponudbi kasneje pridružil še dizel.

Prilagodljivo zračno vzmetenje

Ob izboljšanih zmogljivostih in z nekaj stilskimi popravki pa so notranjost in tehnologijo prenesli iz osnovnega Q5. Kot dodatna oprema je na voljo dinamično krmiljenje s prilagodljivim prenosom krmilne sile glede na hitrost vožnje. S posebno S-nastavitvijo dinamično krmiljenje dodatno prispeva k vozni dinamiki prenovljenega SQ5.

Za doplačilo bo v SQ5 prvič na voljo prilagodljivo športno zračno vzmetenje, ki je od običajnega nižje za 3 centimetre in je del športnega S-paketa. Vozniku omogoča nastavitev oddaljenosti od tal in štiri različne načine vzmetenja. S S-paketom boste dobili še zadnji športni diferencial, ki aktivno porazdeli navor med zadnjim parom koles.

Quattro in samodejni menjalnik serijsko

Športno oplemenitena različica S je serijsko opremljena z 20-palčnimi platišči, LED-žarometi in S-nadzorom blažilnikov. Del serijske opreme je še stalni štirikolesni pogon quattro, osem-stopenjski samodejni menjalnik tiptronic, športni sedeži in usnjeni multifunkcijski volan. Konec meseca bodo začeli zbirati naročila, v prodajne salone pa bo zapeljali poleti.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin
Avto
AvtoMiloš Milač Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

FINANCE
Avto
Avto, ki prehiteva zakonodajo
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki prehiteva zakonodajo 12

Na slovenski trg je zapeljal audi A8 četrte generacije. Eden najnaprednejših avtov ta hip, ki zna tudi sam voziti, a še ne sme. Novinec s ceno najmanj 107.500 evrov bo letos prepričal 40 Slovencev.

FINANCE
Avto
(intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju
Avto
AvtoMiloš Milač (intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju 1

»Audi zelo ceni pridnost in jo tudi dobro nagrajuje. Plače vseh zaposlenih v Audiju so zelo dobre, v primerjavi z BMW in Mercedes-Benzom so višje,« pravi 43-letni Matjaž Korman, ki zaseda pomembno mesto v razvoju tega avtomobilskega proizvajalca.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Prestižni Audijev orjak: spremljevalec poslovnežev in avanturistov
Avto
AvtoUroš Božin Prestižni Audijev orjak: spremljevalec poslovnežev in avanturistov

Novi audi Q8 združuje obliko štirivratne kupejevske limuzine z uporabnostjo in vsestranskostjo športnih terencev. Izdelovali ga bodo v Bratislavi, na evropske ceste pa bo zapeljal jeseni.

FINANCE
Avto
V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?
Avto
AvtoUroš Božin V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?

Zadržan nastop evropskih proizvajalcev so dopolnili trojica iz Detroita in japonski proizvajalci

FINANCE
Avto
Peterica, ki je osupnila Ženevo
Avto
AvtoMatej Kačič Peterica, ki je osupnila Ženevo 19

Audi A6, električna hyundai kona, volvo V60, rimac C_two in peugeot 508: čeprav se z njimi nismo zapeljali, so to največje zvezde avtomobilskega salona v Ženevi

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)