Avto

Q8 bo Audijev najprestižnejši terenec

S konceptom naznanjajo kupejevskega terenca Q8, ki bo na trg prišel naslednje leto

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
11.01.2017 23:05
Čas branja: 4 min

Kot ostali avtomobilski proizvajalci tudi pri Audiju sledijo željam kupcev in širijo ponudbo športnih terencev. Na severnoameriškem avtomobilskem salonu NAIAS v Detroitu so javnosti prvič pokazali koncept Q8, s katerim so naznanili vstop v razred kupejevskih športnih terencev. Z njim bodo ciljali na kupce, ki so za atraktivnejšo obliko pripravljeni žrtvovati nekaj prostora.

Audi s karakterjem

»Novi Audiji več ne bodo enaki, vsak bo imel svoj karakter,« je ob nedavnem razkritju skic koncepta Q8 obljubil šef oblikovanja Marc Lichte. Od aktualnega Q7 je nižji in ima ostrejše linije. Nizka strešna linija, ki se zaključi s širokim C-stebričkom in strešnim spojlerjem še dodatno poudari športni karakter. Maska koncepta z zelo agresivnimi linijami nekoliko spominja na športne RS modele. Zadnje LED-luči se razprostirajo čez celotno širino avtomobila.

Futuristična notranjost in veliko tehnologije

V notranjosti bodo štiri potnike razvajali kakovostni materiali. Podatki in ukazi potujejo skozi zaslone na dotik visoke ločljivosti in na vetrobranskem steklu. Pred voznikom se podatki prikazujejo na 12,3-palčnem ekranu, s katerim se upravlja z prikazanimi informacijami in z nastavitvami vozila. Q8 se od Q7 razlikuje še po tem, da ne bo na voljo s sedmimi sedeži. V prtljažniku je prostora za 630 litrov prtljage. To je sicer 140 litrov manj kot v Q7, vendar 50 litrov več kot jih lahko sprejme prtljažnik v BMW X6.

Spredaj izstopajo prilagodljivi modri matrični žarometi v obliki črke x, ki natančno in v visoki ločljivosti razsvetlijo cesto. Serijsko bodo audiji Q8 opremljeni s stalnim štirikolesnim pogonom quattro, ki lahko za boljši oprijem na vsakem kolesu nadzoruje količino navora. Če se boste odpravili na brezpotje, lahko s prilagodljivim zračnim vzmetenjem oddaljenost od tal povečate za devet centimetrov.

Hibridno srce, neverjetna poraba

Konceptno vozilo Q8 e-tron je opremljeno s 3-litrskim bencinskim motorjem TFSI z 245 kilovati in 500 njutonmetri navora, katerega dopolnjuje 100 kilovatni električni motor s 330 njutonmetri. Hibridni pogon tako ponuja skupno sistemsko moč 330 kilovatov (449 konjskih moči) in 700 njutonmetrov navora. V navezi z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom bo za pospešek do stotice potrebnih zgolj 5,4 sekunde, najvišja možna hitrost pa bo »po nemško« omejena na 250 kilometrov na uro.

Električni motor oskrbuje litij-ionska baterija s kapaciteto 17,9 kilovatne ure, kar bo omogočalo električni doseg 60 kilometrov. Skupaj s polno posodo goriva pa bo s Q8 v hibridnem načinu vožnje mogoče prevoziti tudi tisoč kilometrov. Poraba naj bi po evropskem voznem ciklu znašala le 2,3 litra na 100 kilometrov. Kakšna pa bo v praksi? Kako se je na primerjalnem testu BMW-jev priključni hibrid odrezal v primerjavi s hibridnim lexus-om, preberite v članku spodaj.

Na ceste leta 2018

Serijski Q8, katerega napovedujejo s konceptom, bo na ceste zapeljal v začetku leta 2018. Poganjala ga bo nova generacija dizelskih in bencinskih šest in osemvaljnih motorjev. Cena za vstopni model naj bi se na nemškem trgu začela pri 70 tisoč evrih. Za kupce se bo boril z modeloma BMW X6 in mercedesom GLE kupe. Kateri vam je najbolj všeč?

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e
Avto
AvtoMiloš Milač Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e 8

BMW za priključni hibrid z več moči in uglajenosti zahteva enako ceno kot za dizelski 520d. Navade so železna srajca, Slovenci skoraj brez izjeme izberemo dizla.

FINANCE
Avto
Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin
Avto
AvtoMiloš Milač Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

FINANCE
Avto
Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje
Avto
AvtoMiloš Milač Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje

Novi BMW X4 je večji, prostornejši, oblejši in ima izrazitejši značaj kot v prvi generaciji; v Sloveniji bo 18. julija letos.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3
Avto
AvtoMiloš Milač Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3 2

Prvega junija se poslavljata BMW M3 in M550i

FINANCE
Avto
(intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju
Avto
AvtoMiloš Milač (intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju 1

»Audi zelo ceni pridnost in jo tudi dobro nagrajuje. Plače vseh zaposlenih v Audiju so zelo dobre, v primerjavi z BMW in Mercedes-Benzom so višje,« pravi 43-letni Matjaž Korman, ki zaseda pomembno mesto v razvoju tega avtomobilskega proizvajalca.

FINANCE
Avto
Za BMW najuspešnejše leto v zgodovini
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.