Avto

Citroën C3: visoki cilji igrivega francoza

Igrivi C3 na slovenski trg vozi kopico sodobnih rešitev, visoke prodajne načrte 90 vozil na mesec in cene od deset do dobrih 16 tisoč evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

11.12.2016 17:46
Čas branja: 2 min

Igriva oblika, po želji dvobarvna karoserija z rdečo  ali še dvema drugima barvama strehe in drugače obarvanim spodnjim delom. Pa kamera, ki snema dogajanje spredaj. Z njo pa lahko stisnete tudi »selfie« pred avtomobilom in še marsikaj.

Novi citroën C3 je zapeljal v tretjo generacijo, ob tem je bolj igriv kot kadarkoli doslej, a ne cilja na nišne številke. V Sloveniji bi si rad odrezal osem do desetodstotni tržni delež v B segmentu, to pomeni 90 vozil na mesec iz 32 v tem letu. Njegova predhodnika sta se izkazala, od leta 2002 je bilo v svetu prodanih 3,5 milijona modelov C3, v Sloveniji pa 18 tisoč.

V primerjavi s predhodnikom, ima novi C3 kar nekaj adutov. Ko gre zgolj za mere, gre takole. Novinec je dolg 3,99 metra (+ 5 centimetrov), širši za dva in v medosju daljši za sedem centimetrov, kar obljublja ugodne prostorske razmere v kabini. V prtljažniku je ohranil 300 litrov prostora. Pod motornim pokrovom boste lahko izbirali med že znanimi motorji, trivaljnim 1,0 in 1,2 litrskim z močjo od 50 do 81 kilovatov ter 1,6 litrskim dizelskim BlueHDI s 55 in 73 kilovati.

Cene so ob tem ostale na ravni predhodnika, saj osnovni model C3 live PureTech 68 BVM stane 9.900 evrov. Ob tem ima med pomembnejšimi kosi opreme serijski pomočnik pri speljevanju v klanec, sistem za nenamerno menjavo voznega pasu in sistem za prepoznavanje prometnih znakov ter priporočilo o omejitvah hitrosti. Za klimatsko napravo boste doplačali 850 evrov (zraven pa dobili še sistem za prostoročno telefoniranje) ali pa izbrali bogatejši paket feel za 11.300 evrov.

Za dobro opremljen in motoriziran C3, denimo C3 shine PureTech z 12, litrskim turbo motorjem in opremo, ki vključuje tudi sedempalčni zaslon na dotik, boste odšteli 14.800 evrov. Za različico s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom 16.100 evrov za dizelski BlueHDI100 z opremo shine pa 16.400 evrov.

Pri Citroënu računajo, da bodo kupci doplačali tudi za katerega od barvnih ambientov. To so štirje, stanejo pa od 180 do 600 evrov.

Foto: Miloš Milač

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Avto
Dizel je izgubil bitko, vojne še ne
Avto
AvtoMiloš Milač Dizel je izgubil bitko, vojne še ne 1

Dizelski motorji so lani v evropski prodaji novih avtov izgubili pet odstotnih točk deleža, krčenje pa se bo letos umirilo, verjamejo analitiki, proizvajalci in tudi dobavitelji

FINANCE
Avto
Avto, ki prehiteva zakonodajo
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki prehiteva zakonodajo 12

Na slovenski trg je zapeljal audi A8 četrte generacije. Eden najnaprednejših avtov ta hip, ki zna tudi sam voziti, a še ne sme. Novinec s ceno najmanj 107.500 evrov bo letos prepričal 40 Slovencev.

FINANCE
Avto
V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?
Avto
AvtoUroš Božin V Detroitu slavijo terence in poltovornjake, kaj pa bomo vozili v Evropi?

Zadržan nastop evropskih proizvajalcev so dopolnili trojica iz Detroita in japonski proizvajalci

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih
Avto
AvtoMiloš Milač Novi mercedes-benz A, pametni telefon na kolesih 5

Večji, bolj športen, oblikovno razmeroma skromno spremenjen, zato pa tehnično precej bolj napreden

FINANCE
Avto
Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu
Avto
AvtoMiloš Milač Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu 6

Francoski Peugeot bo šestega marca v Ženevi razkril novo poslovno limuzino 508, ki je manjša, lažja in bolj kupejevska od aktualne

FINANCE
Avto
Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…
Avto
AvtoMiloš Milač Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu… 27

To je pred odprtjem ženevskega avtosalona napovedal Matthias Müller, predsednik uprave Volkswagna, ki je jeseni 2015 zagrešil prevaro z dizelskimi motorji in za odpravo posledic afere plačal že prek 30 milijard evrov

FINANCE
Avto
Padla je odločitev: nemška mesta smejo omejiti promet z dizelskimi vozili
Avto
AvtoAlbina Kenda Padla je odločitev: nemška mesta smejo omejiti promet z dizelskimi vozili 16

Nemško sodišče, ki je danes odločalo o usodi dizlov v nemških mestih, je odločilo, da so prepovedi prometa v mestnih središčih zakonite