Igriva oblika, po želji dvobarvna karoserija z rdečo ali še dvema drugima barvama strehe in drugače obarvanim spodnjim delom. Pa kamera, ki snema dogajanje spredaj. Z njo pa lahko stisnete tudi »selfie« pred avtomobilom in še marsikaj.
Novi citroën C3 je zapeljal v tretjo generacijo, ob tem je bolj igriv kot kadarkoli doslej, a ne cilja na nišne številke. V Sloveniji bi si rad odrezal osem do desetodstotni tržni delež v B segmentu, to pomeni 90 vozil na mesec iz 32 v tem letu. Njegova predhodnika sta se izkazala, od leta 2002 je bilo v svetu prodanih 3,5 milijona modelov C3, v Sloveniji pa 18 tisoč.
V primerjavi s predhodnikom, ima novi C3 kar nekaj adutov. Ko gre zgolj za mere, gre takole. Novinec je dolg 3,99 metra (+ 5 centimetrov), širši za dva in v medosju daljši za sedem centimetrov, kar obljublja ugodne prostorske razmere v kabini. V prtljažniku je ohranil 300 litrov prostora. Pod motornim pokrovom boste lahko izbirali med že znanimi motorji, trivaljnim 1,0 in 1,2 litrskim z močjo od 50 do 81 kilovatov ter 1,6 litrskim dizelskim BlueHDI s 55 in 73 kilovati.
Cene so ob tem ostale na ravni predhodnika, saj osnovni model C3 live PureTech 68 BVM stane 9.900 evrov. Ob tem ima med pomembnejšimi kosi opreme serijski pomočnik pri speljevanju v klanec, sistem za nenamerno menjavo voznega pasu in sistem za prepoznavanje prometnih znakov ter priporočilo o omejitvah hitrosti. Za klimatsko napravo boste doplačali 850 evrov (zraven pa dobili še sistem za prostoročno telefoniranje) ali pa izbrali bogatejši paket feel za 11.300 evrov.
Za dobro opremljen in motoriziran C3, denimo C3 shine PureTech z 12, litrskim turbo motorjem in opremo, ki vključuje tudi sedempalčni zaslon na dotik, boste odšteli 14.800 evrov. Za različico s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom 16.100 evrov za dizelski BlueHDI100 z opremo shine pa 16.400 evrov.
Pri Citroënu računajo, da bodo kupci doplačali tudi za katerega od barvnih ambientov. To so štirje, stanejo pa od 180 do 600 evrov.
Foto: Miloš Milač