Avto

Insignia grand sport: poslovni opel, ki odpravlja napake predhodnice

Ohranila je enake zunanje mere, konkretno je zrasla v medosju in na zadnji klopi, pri Oplu pa so jo opremili z najsodobnejšimi rešitvami. Nova insignia grand sport bo pri nas spomladi prihodnje leto.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

07.12.2016 09:23
Čas branja: 5 min
Insignia grand sport: poslovni opel, ki odpravlja napake predhodnice
Izrazita maska in vitki žarometi iz študije monza concept. Maska je pomaknjena niže kot pri predhodnici. Kromirana letev med oknom in kupejevsko linijo strehe namesto celotne kromirane obrobe grafično pomakne avto navzdol in poudari njegovo dolžino. S količnikom zračnega upora 0,26 je novinka eden najbolj aerodinamičnih avtomobilov v svojem razredu.

To je nova insignia grand sport, naslednica poslovnega Opla, ki je to znamko dvignil nad povprečje industrije, mu dal nov zagon in pokazal samozavest, ki jo do takrat pri tej znamki nismo opazili, že dolgo ne. Novinka je zgrajena na povsem novi osnovi, v teoriji odpravlja napake predhodnice, nastopa še bolj samozavestno in obljublja resnično dobro vsebino.

Kaj je novega? Insignia z dodatno oznako grand sport kaže obline kupeja, še bolj kot njena predhodnica. V prvi vrsti to sicer opozarja, da so Oplovi oblikovalci obliko spet postavili pred funkcionalnost, kar je bila ena od večjih zamer pri predhodnici, a obenem trdijo da ni tako. Trditve pojasnjujejo z boljšim izkoristkom in drugačnimi razmerji posameznih delov karoserije. Nova insignia namreč ponuja le malenkost večje zunanje mere (4,9 metra), a 9,2 centimetra večjo medosno razdaljo (2,83 metra), ki omogoča prostornejšo zadnjo klop. V kabini je tako dobila dodatnih 32 milimetrov prostora v višini bokov, 25 milimetrov več prostora za ramena in kolena ter 8 milimetrov več prostora za glavo. Prostornina prtljažnika meri od 490 do 1450 litrov, tu ni napredka.

Insignio grand sport je doletela tudi lahka gradnja. Inženirji so z uporabo lažjih materialov maso že v osnovi uspeli zmanjšati za približno 60 kilogramov. Skupno, v posameznih primerljivih motornih različicah, pa je novinka od predhodnice lažja do 175 kilogramov.

Katere materiale so uporabili, še ni znano, domnevamo da predvsem lažja jekla visoke trdnosti in aluminij. Prvi mož Opla Karl-Thomas Neumann pravi: “Naša nova admiralska ladja je vse cenjene vrline svoje uspešne manjše sestre Astre ponesla na višjo raven. Nobenega avta v Insigniinem razredu ne odlikuje toliko ultra-sodobnih tehnologij. Poskrbeli smo, da je lahka, okretna in fantastična za vožnjo«.

V notranjosti insignia grand sport obljublja nekaj vitkejše poteze armaturne plošče in manj nastopaštva, a tudi več reda, boljše materiale in še boljšo ergonomijo. Armaturna plošča je še bolj kot prej obrnjena proti vozniku, postavljena je tri centimetre nižje. Novi so zaslon na dotik sistema IntelliLink je brez okvirja prek katerega bomo upravljali številne. Tri skupine tipk pa so zasnovane za hitro in intuitivno uporabo: zgornje tipke so namenjene glavnim funkcijam sistema infotainment, sredinske klimatski napravi in ogrevanju, spodnje pa funkcijam za pomoč vozniku. Pri Oplu so prepričani, da zaradi se vozniku in sopotnikom zaradi takšne razporeditve ne bo potrebno poglabljati v podmenije na zaslonu na dotik.

Sistem IntelliLink je združljiv s funkcijama Apple CarPlay in Android Auto. Ko je pametni telefon povezan s sistemom za informacije in razvedrilo v vozilu, se lahko tudi brezžično polni.

Nov je tudi štirikolesni pogon z nadzorom vektorjev navora. Opel trdi, da gre za najbolj dovršeni sistem v tem segmentu, nov je osemstopenjski samodejni menjalnik. LED matrični žarometi znani iz astre, v insignii grand sport segajo na višjo raven. »Sistem je zdaj hitrejši, natančnejši in zmogljivejši, dolge luči pa sežejo do 400 metrov daleč. Dolge luči imajo zdaj 32 LED sijalk – dvakrat toliko kot pri astri.

Za dodatno izboljšanje vidljivosti pri vožnji skozi ovinke z dolgimi lučmi, so Oplovi inženirji LED matričnim žarometom dodali aktivno osvetljevanje ovinka. Intenzivnost svetlobe LED segmentov, ki osvetljujejo notranji del ovinka, se poveča glede na zasuk volana, da bolje osvetlijo linijo vožnje, osvetlitev zunanjega dela zavoja pa se zmanjša. Poseben LED reflektor v modulu zasenčenih luči pri vožnji z dolgimi lučmi zagotovi dodaten svetlobni snop z dosegom do 400 metrov.

»Ta rešitev je veliko dostopnejša in uporabnejša od laserskih dolgih luči, saj je možno reflektor aktivirati in uporabiti veliko pogosteje,« trdijo pri Oplu.

Pomoč pri ohranjanju voznega pasu samodejno popravi smer, nova sta projekcijski zaslon in kamera z zaznavanjem v območju 360 stopinj okoli vozila, novinka pa bo imela tudi sedeže s certifikatom AGR, njihovo ogrevanje v prednjem in zadnjem delu kabine ter ogrevanje vetrobranskega stekla,« pravijo pri Oplu.

Insignia grand sport ima tudi sistem IntelliLink najnovejše generacije ter pomočnika za osebne povezave in storitve Opel OnStar. Obenem kot prvi Opel ponuja aktivni aluminijasti motorni pokrov, ki se v primeru trčenja s pešcem v nekaj milisekundah dvigne, da poveča razdaljo do trdih delov motorja in tako zagotovi znatno večjo zaščito pešcev.

Podvozje označuje zadnja prema s petimi členi. Dve elektronsko nadzorovani večlamelni sklopki v sistemu štirikolesnega pogona nadomeščata običajni diferencial zadnje osi in zagotavljata natančnejši prenos moči posameznemu zadnjemu kolesu, ne glede na to, ali je podlaga utrjena, mokra, poledenela ali zasnežena.

Pri vožnji skozi ovinke se dodaten navor dodeli zunanjemu zadnjemu kolesu, kar občutno zmanjša podkrmiljenje in omogoča natančnejši nadzor. Ob pritisku na pedal za plin se sistem odziva v delčku sekunde in zagotovi, da ostane vozilo stabilno in ga je preprosteje krmiliti v vsaki situaciji.

Dodatne nastavitve FlexRide ponujajo programe standard, sport ali tour, ki nadzirajo in prilagaja blažilnike, krmiljenje, odziv dušilne lopute in točke prestavljanja (pri samodejnem menjalniku). Odvisno od izbranega načina sta krmiljenje in odziv dušilne lopute neposrednejša, sistem za preprečevanje zanašanja ESP pa poseže prej ali pozneje. Srce in duša prilagodljivega podvozja je nova osrednja programska oprema ‘drive mode control’. Nenehno analizira informacije senzorjev in nastavitev ter prepoznava posameznikov vozni slog.

Sistemi za pomoč vozniku:

  • Projekcijski zaslon: informacije o hitrosti, prometnih znakih, nastavljeni hitrosti omejevalnika hitrosti ali napotki navigacijskega sistema se projicirajo na vetrobransko steklo v voznikovem neposrednem zornem kotu, da lahko s pogledom ves čas spremlja dogajanje v prometu.
  • Sistem kamer z vidnim poljem 360°, ki ga sestavljajo štiri individualne kamere na vsaki strani vozila. Omogoča nadzor v celotnem krogu iz ptičje perspektive in znatno olajša vsak parkirni manever.
  • Prilagodljivi regulator hitrosti (ACC), ki meri razdaljo do vozila pred sabo in ustrezno prilagodi hitrost. V primeru nenadnega skrajšanja razdalje med voziloma ACC sproži samodejno zaviranje v sili.
  • Pomoč pri ohranjanju voznega pasu s samodejnim popravkom smeri in opozarjanjem na zapuščanje voznega pasu (LDW). Z nežnim pomikom volana (in opozorili LDW, če so potrebna) pomaga vozniku preprečiti nenamerno zapuščanje voznega pasu.
  • Opozarjanje na prečni promet za vozilom. Sistem uporablja radarske senzorje v zadnjem odbijaču in z njimi zaznava predmete, ki se bližajo z razdalje do 20 metrov pod kotom 90 stopinj iz leve ali desne strani za vozilom, kar je zelo uporabno ob zmanjšani vidljivosti pri vzvratni vožnji iz parkirnega mesta.

Foto: Opel

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Avto
Zadržan nastop, a res dobra vsebina poslovnega avta leta
Avto
AvtoMiloš Milač Zadržan nastop, a res dobra vsebina poslovnega avta leta

Preverili smo, katere vrline ima lanski poslovni avto leta opel insignia, testna različica z živahnim bencinskim motorjem in ceno okoli 25 tisoč evrov. Nova insignia je nasprotje prejšnje, ponuja več vsebine, vsaj v testni različici pa manj za oči.

FINANCE
Avto
Berlingu sledi še Oplov combo
Avto
AvtoMiloš Milač Berlingu sledi še Oplov combo 1

Oplov combo z osnovo in tehniko berlinga in partnerja, a lastnim oblikovnim slogom

FINANCE
Avto
Tudi mala corsa obuja oznako GSI
Avto
AvtoMiloš Milač Tudi mala corsa obuja oznako GSI

Oznaka, ki je proslavila športne ople in se v spomin vtisnila še precej bolj oznaka OPC na zadkih najbolj divjih oplov

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
''Človeški'' Opel kaže na prihodnost znamke
Avto
AvtoMiloš Milač ''Človeški'' Opel kaže na prihodnost znamke

Nova usmeritev Opla je postati najbolj učinkovita znamka v Skupini Peugeot Citroën, je pred kratkim napovedal izvršni direktor družbe Michael Lohscheller. To vključuje tudi brušenje oblikovalskega jezika, ki bo konec leta dosegel novo raven s konceptom, ki ga Opel razkriva danes.

FINANCE
Avto
Opel je že danes rešil izzive, ki bodo jeseni pestili avtotrgovce in kupce drugih znamk
Avto
AvtoMiloš Milač Opel je že danes rešil izzive, ki bodo jeseni pestili avtotrgovce in kupce drugih znamk 1

Opel nam je na dogodku v Mainzu predstavil svoj pogled na rešitve pred prihajajočimi izzivi okoljskih predpisov in meritev. Na dogodku smo preizkusili tudi nekaj novih različic motorjev in menjalnikov.

FINANCE
Avto
Oplov družinski combo v Sloveniji predpremierno v unikatni izvedbi
Avto
AvtoMiloš Milač Oplov družinski combo v Sloveniji predpremierno v unikatni izvedbi

Opel combo se je v unikatni, ročno izdelani izvedbi s posebej zaščitenim prevozom kot predserijski izdelek za dva dni ustavil v Sloveniji.

FINANCE
Avto
Divje drsenje v službi varnosti in vozniških veščin
Avto
AvtoMiloš Milač Divje drsenje v službi varnosti in vozniških veščin

Drsenje po ledeni, delno zasneženi in različno oprijemljivi podlagi s štirikolesno gnanimi opli insigniami na prvi pogled deluje kot igrišče za velike otroke, ki sproščajo adrenalin in izživljajo vse tisto, kar je v prometu prepovedano.