Korejska Kia Motors je konec novembra dosegla nov prodajni mejnik – prvič v svoji zgodovini je v Evropi zabeležila 400 tisoč prvič registriranih vozil v enem letu. To je precej bolje od lanskoletnega prav tako rekordnega izkupička 384.790 vozil, za katerega pa so pri Kii potrebovali en mesec več. Z letošnjim povečanjem prodaje je Kiin tržni delež na evropskem trgu vozil poskočil na 2,9 odstotka (lani v enakem obdobju je dosegla desetinko odstotne točke manj), do konca leta pa bo verjetno dosegel tri odstotke.
Novi hibridni križanec Niro – v Sloveniji bo še ta mesec - se je že izkazal za veliko uspešnico, saj so evropski kupci od začetka prodaje julija 2016 naročili kar 23 tisoč primerkov. Prodaja novega Sportaga prav tako še naprej raste in je v primerjavi z letom 2015 večja za 35 odstotkov. V letošnjih prvih 11 mesecih je novi Sportage s skupno prodanimi 105.317 vozili presegel celoletno lansko prodajo v Evropi.
Ponudbo Kia Optime je izpopolnil prihod prvih primerkov nove izvedbe Sportswagon, priključnega hibrida in športnih GT različic. Nove različice so pripevale velik delež pri kar 214-odstotni rasti v primerjavi z enakim obdobjem lani. Trenutno novi Sportswagon, ki bo na naše ceste zapeljal v začetku naslednjega leta, predstavlja skorajda dve tretjini (65 odstotkov) prodaje Optime v Evropi.