Avto

Majhen Q, a tako zelo samozavesten

Audi Q2 je mladosten urbani terenec, ki se bo na leto priljubil vsaj 300 aktivnim Slovencem vseh starosti, zanj pa bo treba odšteti vsaj 24.600 evrov.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

30.11.2016 22:40
Čas branja: 6 min

Pri Audiju so paleto športno-terenskih Q modelov nadgradili še z najmanjšim, vendar multitalentiranim urbanim posebnežem, ki ga je težko spregledati. Markantne linije, mnogokotniki z opaznimi ostrimi robovi, oktagonalna maska (taka bo poslej pri vseh Q modelih), širok in kontrasten zadnji stebriček, mehko padajoča streha, strešni spojler in difuzor, mat okraski namesto kroma... Oblikovno je Q2 tako samosvoj, da ga je nemogoče zamenjati s kakim drugim bratom s štirimi krogi na nosu.

Mali, le 419 centimetrov dolgi in od tal 14,5 cm oddaljeni Audi Q2 je tako že na pogled drzen, opremljen z mladostnim slogom in kopico najsodobnejših asistenčnih sistemov, pripravljen pa je tako za vsakodnevne opravke v mestu ali pa pustolovščine stran od utrjenih cest. Od tal je z Off Road paketom lahko oddaljen za 20 centimetrov, pri 2,0 TDI različicah pa je na voljo tudi s stalnim štirikolesnim pogonom Quattro.

Čeprav so oblikovalci delno sledili hišnemu slogu, jim je uspelo narediti atraktiven in samosvoj model, ki pri nas po besedah zastopnika Porsche Slovenija ne bo imel izrazitega kroga kupcev. Ogrel naj bi mlade kot tudi mlade po srcu, ki lahko videz svojega vozila na mnogih področjih oblikujejo po svojih željah. Q2 zmore kljub kompaktnim dimenzijam – za 13 cm krajši od Q3, v širino meri 1,79 metra, v višino 1,51 metra, medosna razdalja pa znaša 2,6 metra –služiti tudi družinam.

V kabini se razmeroma udobno sedi tudi na zadnji klop, Audi Q2 ima ob tem tri isofix sidrišča (dva zadaj in enega spredaj), v prtljažniku z dvojnim dnom je v osnovi za 405 litrov prostora, ob zloženi zadnji klopi pa naraste na 1.050 litrov prostornine. Zadnja klop je serijsko deljiva v razmerju 40:60, za doplačilo pa tudi 40:20:40, zaradi česar lahko na sredini vozimo daljše predmete, kot so smuči, prtljažnik pa se lahko odpre tudi s pomočjo elektrike.

Audi Q2 se tako ne brani nobenega kupca, še več, kar 50 odstotkov naj bi jih prevzel od kake druge znamke. Pri zastopniku Porsche Slovenija z njim mislijo resno, na rastočem trgu premium vozil – glede na lani je zrasel za četrtino – pa naj bi prepričal 300 Slovencev. Kot se za Audi spodobi, Q2 ne bo čisto za vsak žep, vendar pa z začetno ceno 24.600 evrov za osnovni 1,0-litrski trivaljnik s 116 »konji« (motor je odličen, poreizkusili smo ga v Seatovi ateci) in Basis opremo ni nedosegljiv tistim, ki si želijo vstopiti v Audijev premium svet.

Mladostna Audijeva škatlica še najmanj novega ponuja pod motornim pokrovom. Na izbiro je šest motorjev z močjo od 85 do 140 kilovatov (116-190 KM), trije dizelski in trije bencinski – 1,4-litrski pozna tudi tehnologijo izklapljanja valjev. Ob ročnem 6-stopenskem menjalniku je na voljo še 7-stopenjski samodejni z dvojno sklopko S-Tronic, močnejši motorji imajo še opcijski sistem za uravnavanje vozne dinamike Audi drive select.

Izkušnja s Q2 je seveda odvisna od ravni opreme – osnovni Basis, Sport (+1.530 evrov) in Design (+1.530 evrov), ter športni S-line in ekskluzivni Edition#1 – ter seznama dodatne opreme. Ta je zelo dolg in bogat (LED luči, usnje, digitalna armaturna plošča, projicirni zaslon, razni asistenčni sistemi,...), cena pa lahko hitro naraste v območje modela Q3 ali Q5 če ste posebej zahtevni.

Najdražji na ceniku je sicer 2.0TDI quattro 190KM Sport ali Design za 36.370 evrov, osnovni 1,6-litrski dizel s 116KM stane 25.900 evrov, najcenejši quattro 31.350 evrov, 150-konjski bencinec pa 27.990 evrov. Samodejni menjalnik ga podraži za 2.030 evrov.

Kupcem je ob 12 barvah zunanjosti in štirih kontrastnih barvah za C-stebriček na voljo več paketov opreme, zastopnik pa je za naš trg v tovarni izpogajal tudi ugodni paket deželne opreme. Media paket z LED žarometi, senzorjem za dež in svetlobo, glasbeni vmesnik, bluetooth, voznikov informacijski sistem, parkirna tipala zadaj, tempomat z omejevalnikom hitrosti, naslon za roko ter trikraki večopravilni športni usnjeni volan bo na voljo za 2.430 evrov doplačila, kar je 35-odstotni prihranek glede na redno ceno paketa.

Notranjost je klasična Audijeva – razmeroma zadržana, všečno minimalistična, z velikim fiksnim zaslonom na sredini in ambientalno osvetlitvijo. Vse skupaj deluje všečno in moderno, ergonomija je seveda vrhunska.

Najmanjši Q premore tudi vse najsodobnejše varnostno-asistenčne sisteme, kot so serijski sistem za samodejno zaviranje s prepoznavanjem pešcev. Za doplačilo ponuja aktivni tepomat, asistenco za zastoje do 65km/h, parkirnega pomočnika, asistenco za prečni promet, asistenco za zaustavitev v sili, s kamero podprto prepoznavanje prometnih znakov,...

Novega Q2 smo preizkusili tudi na cesti, kjer se največ oči zapiči v zadnji stebriček in luči. Marsikoga spomnijo na tiste od VW pola, nekatere pa na francoski kaktus, kljub temu pa da Q2 opazovalcem hitro vedeti, čigavi družini pripada. S sovozniškega mesta se začuti lahkotnost in okretnost, krmiljenje je progresivno, vzmetenje je dokaj čvrsto nastavljeno, lega zelo dobra in v običajni različici brez nagibanja, zvočna izolacija pa bi lahko bila boljša.

Moderna terenska robustnost, osebni pečat po želji kupca, virtualni merilniki, povezljivost s spletom,... in seveda drugačnost so med aduti, s katerimi naj bi prepričeval in tudi prepričal Audi Q2. Nemci so si z mladostnim malčkom ustvarili dober potencial za pridobivanje novih kupcev, predvsem tistih iz mlajših ciljnih skupin, na njegove čare pa gotovo ne bodo imuni niti starejši. Najmanjši Q je majhen in okreten, obenem pa se sedi malo višje.

Foto: Matej Kačič, Audi

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Avto
(intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju
Avto
AvtoMiloš Milač (intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju 1

»Audi zelo ceni pridnost in jo tudi dobro nagrajuje. Plače vseh zaposlenih v Audiju so zelo dobre, v primerjavi z BMW in Mercedes-Benzom so višje,« pravi 43-letni Matjaž Korman, ki zaseda pomembno mesto v razvoju tega avtomobilskega proizvajalca.

FINANCE
Avto
Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo
Avto
AvtoMatej Kačič Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo

Prek več kot 2.000 metrov visokih prelazov v osrčju italijanskih Dolomitov smo zapeljali novi Audi Q3 ter spoznali, da bo zagotovo kos visokim ambicijam - postati eden prodajno najpomembnejših modelov prestižne nemške znamke.

FINANCE
Avto
Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice
Avto
AvtoMiloš Milač Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice 3

Na trg je zapeljal novi audi A6, najbolj dostopen prestižni audi nove generacije in eden najbolj priljubljenih audijev nasploh. Osnovni štirivaljni dizel 40 TDI stane 55 tisočakov. Letos bo prepričal od 50 do 60 Slovencev, prihodnje leto kar 250.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Kako je Audi iz kopice nesmislov naredil smisel
Avto
AvtoMiloš Milač Kako je Audi iz kopice nesmislov naredil smisel 2

Audi Q8 je avto z vseh vetrov, povezuje luksuz, robustnost in kupejevstvo. Lastnosti, ki v teoriji ne sodijo skupaj, se v praksi prav lepo dopolnjujejo. Ta hip je v Sloveniji na voljo le dizelski 50 TDI, stane pa 83.400 evrov.

FINANCE
Avto
Audijev šef zapušča mesto predsednika uprave
Avto
AvtoMiloš Milač Audijev šef zapušča mesto predsednika uprave

Včerajšnja aretacije je prvega moža pripeljala do odločitve, da začasno zapusti mesto predsednika uprave Audija in člana uprave Volkswagna

FINANCE
Avto
Bram Schot bo novi šef Audija
Avto
AvtoUroš Božin Bram Schot bo novi šef Audija

Na vrhu Audija je junija začasno zamenjal Ruperta Stadlerja, ko je ta zaradi domnevnega prikrivanja podatkov in zavajanja v oglaševanju dizelskih motorjev odšel v pripor.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)