(reportaža) Na poti se znajdemo, a cenimo sodobno pomoč
Zemljevidi, spraševanje mimoidočih za pot, spomin in intuicija … tako smo na cilj prihajali včasih, danes pa izbrano destinacijo pred vožnjo vnesemo v navigacijo – a obstaja še bolj udobna možnost
Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
Poslovne poti, obiski poslovnih partnerjev v tujini, servis pri stranki … Tako ali drugače ste vedno prišli na cilj, res pa je, da skoraj nikoli tako preprosto kot danes, ko vas na cilj udobno pripelje navigacijska naprava.
»Vožnja vse bolj postaja rutina, vmes pa počnemo čedalje več stvari. Od telefoniranja, poslušanja radia do ukvarjanja z navigacijo, s katero naj bi lažje prišli na cilj. Brskanje po navigaciji oziroma vnos cilja med vožnjo zahteva veliko voznikove pozornosti, saj ta spusti roko z volana in umakne pogled s ceste, zato je tudi zelo nevarno in ga močno odsvetujemo,« pravijo inštruktorji varne vožnje AMZS na Vranskem. Za vnos cilja v navigacijo se je zato treba ustaviti, enako velja, če uporabljamo zemljevid ali za pot sprašujemo naključne mimoidoče.
Zemljevid v rokah je stvar preteklosti
Kako se pri orientaciji znajde okoli sto voznikov službenih vozil iz 26 slovenskih podjetij? Posadili smo jih v razne Oplove modele in poslali s poligona AMZS v neznano. Za pomoč na poti proti ciljem so jim bili potna knjiga, GPSkoordinate in zemljevid, lahko pa so uporabljali tudi druge pripomočke (vgrajeno navigacijo, telefon, sistem OnStar). Namen vaje je bil, da tekmovalci pokažejo, kako dobro se danes znajdejo na poti proti cilju. Večina avtomobilov je bila opremljena z navigacijskim sistemom, kar nekaj oplov pa tudi s sistemom OnStar, ki je tekmovalcem prinesel povsem novo izkušnjo.
Ena izmed ekip se je med branjem zemljevida na poti izgubila in zamujala, zato je želela na cilj priti kar najhitreje. Na stropu so pritisnili na gumb OnStar in že po nekaj trenutkih se jim je v slovenščini oglasil svetovalec, ki je 24 ur na dan in vse dni v letu v angleškem Lutonu. Lociral je vozilo in na daljavo naložil cilj v navigacijski sistem, voznik je izbiro le potrdil. To je tekmovalcem prihranilo čas in še bolj varno je bilo, saj so ostali zbrani, voznikov pogled pa je ostal na cesti, ne na navigacijskem sistemu.
Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...
OnStar je osebni pomočnik in angel varuh
Vnos lokacije v navigacijski sistem pripomore k varnosti in udobju, OnStar pa uporabnikom omogoča še kopico drugih, koristnih ali le prijetnih storitev. Denimo pomoč pri iskanju ukradenega vozila, zaporo zagona in blokado delovanja motorja na daljavo.
Oplova mobilna aplikacija prav tako omogoča povezavo z avtomobilom na daljavo in zna skoraj vse, razen parkiranja. Prek nje lahko na svoj mobilni telefon dobite podatke o stanju motornega olja in goriva v posodi ter tlaku v pnevmatikah. Svojega opla lahko zaklenete in odklenete na daljavo, preverite natančno lokacijo, denimo na velikem parkirišču, sprožite hupo in utripanje luči.
Sistem OnStar poleg storitev, ki jih omogoča povezljivost pametnega telefona in avtomobila, ponuja tudi klic v sili eCall. Samodejni klic iz avtomobila reševalce sicer pokliče od dve do štiri minute prej kot očividec ali voznik iz avtomobila, kar je v trenutkih, ko odločajo sekunde, še kako pomembno.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
Preverili smo, katere vrline ima lanski poslovni avto leta opel insignia, testna različica z živahnim bencinskim motorjem in ceno okoli 25 tisoč evrov. Nova insignia je nasprotje prejšnje, ponuja več vsebine, vsaj v testni različici pa manj za oči.
Drsenje po ledeni, delno zasneženi in različno oprijemljivi podlagi s štirikolesno gnanimi opli insigniami na prvi pogled deluje kot igrišče za velike otroke, ki sproščajo adrenalin in izživljajo vse tisto, kar je v prometu prepovedano.
Po uspešni mokki in manjšem crosslandu X je Opel na trg zapeljal še s kompaktnim SUV grandland X, ki je morda manj poseben in unikaten kot prva dva, a je kljub temu ali pa ravno zato prav odlično prilagojen trendom v zadnjem času
Nič ne de, če na službenih poteh v avtomobilu prepevate na ves glas. Škodljivih posledic skoraj ne bo, povsem drugače pa je, če vam odnese zadek. Ali veste, kaj storiti, da boste na cilj prišli varno?