Avto

Alfa Romeo, ki odkrito napada nemškega tigra

Alfa Romeo stelvio je prvi športni terenec italijanske znamke, z njim pa bodo napadli tudi najbolj prestižne in najhitrejše, kot je Porsche macan.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

17.11.2016 00:01
Čas branja: 4 min

»Nič več ne bo tako, kot je bilo,« si nasmejan misli veliki mag Sergio Marchionne in veliki šef Alfe Romeo. Po tem, ko so z giulio - končno pravo Alfo - udarili med nemško sveto trojico in z različico QV natresli poper pod nos BMW M3, so z novim športnim terencem rokavico vrgli še Porscheju in vrhunskemu macanu, kot v Indoneziji pravijo tigru. Alfa Romeo se po ime za svojo tigrico ni odpravila tako daleč, le v okoli 250 kilometrov oddaljeni Stelvio.

Passo dello Stelvio ali po naše prelaz Stelvio, je po mnenju mnogih najmogočnejši in najbolj slikovit cestni prelaz v Evropi in si skoraj gleda iz oči v oči z našim Triglavom. Prevoziti 2.757 metrov visoki Stelvio je nekaj, kar mora obkljukati vsak malo bolj resen rekreativni kolesar, čezenj poteka tudi kolesarska dirka Giro d"Italia, v sezoni pa je priljubljena točka za motoriste in avtomobiliste z vse Evrope. Stelvio s svojimi serpentinami in lepoto je tako ime, ki odmeva daleč onkraj meja Italije.

Ker je Stelvio en sam oster ovinek za ovinkom je jasno, da ga lahko hitro prevozijo le najboljši. Pri Alfi kot da želijo že z imenom povedati vse, obljubljajo namreč najboljše vozne lastnosti med manjšimi prestižnimi športnimi terenci, kar naj bi potrdila tudi različica quadrifoglio s 510 "konji".

Ta naj bi z mesta do 100 km/h pospešila v štirih sekundah ter dosegla najvišjo hitrost 284 km/h, ovinkov pa naj bi se kljub športno-terenski postavi držala skoraj kot klop. Stelvio sicer sloni na novi giuliji, s katero si deli tudi nekatere sestavne dele podvozja in motorje.

Stelvio je dolg 4,68 metra, visok pa 1,65 metra, z merami tako sega na teritorij, kjer na poželjivost kupcev z globljimi žepi prežijo Audi Q5 (novi bo predstavljen v kratkem, zraven bo tudi Miloš), BMW X3 in Mercedes GLC, seveda ne gre pozabiti na Lexus NX in Jaguar F-pace, glavni nastopač pa je seveda Porsche macan.

Glavna izbira kupcev naj bi bil štirivaljni bencinski motor z 280 »konji« in 2,9-litrski V6 motor s 510 »konji« za različico QV, slednja pa bo na voljo le s štirikolesnim pogonom in 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.

Takšen pogon ima že giulia Veloce, moč se v običajnih razmerah prenaša na zadnji kolesni par, ob zdrsu pa se bo moč razporedila do 50 odstotkov na sprednji kolesi. Brez vektoriranja navora seveda ne gre, dve sklopki v zadnjem diferencialu omogočata, da se moč in navor delita tudi med zadnji kolesi. Drugi motorji, dvolitrski bencinski in 2,2-litrski dizel v več različicah bodo v ponudbi kasneje.

Tudi notranjost v marsičem spominja na giulio, kar velja za športni volan s prisekanim spodnjim delom, obvolanske ročice, infozabavni sistem s 6,5- oziroma 8,8-palčnim zaslonom in gumb DNA za izbiro načina vožnje.

Ta pri različici QV pozna tudi način Race, ušesa pa bo lahko božal še zvočniški sistem Harman Kardon, seveda pa bo poskrbljeno tudi za varnost. Ob vseh  mišicah in luksuzu je prostornina prtljažnika še najmanj pomembna, s ceno pa se bodo kupci – tudi pri nas – obremenjevali prihodnje leto.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Porsche prihodnosti – mission-E cross turismo s 600 električnimi konji
Avto
AvtoMiloš Milač Porsche prihodnosti – mission-E cross turismo s 600 električnimi konji 3

Porsche je v Ženevi predstavil nadaljevanje električne zgodbe – koncept mission-E cross turismo je primer športnega in uporabnega avtomobila prihodnosti z izključno električnim pogonom

FINANCE
Avto
Porsche izdal in razprodal obveznice v vrednosti 280 milijonov evrov
Avto
AvtoMiloš Milač Porsche izdal in razprodal obveznice v vrednosti 280 milijonov evrov

Posojilo v obliki zadolžnice je dobilo več kot 50 institucionalnih vlagateljev

FINANCE
Avto
Zaposlenim v Porscheju več kot devet tisoč evrov nagrade
Avto
AvtoUroš Božin Zaposlenim v Porscheju več kot devet tisoč evrov nagrade 5

Okoli 23 tisoč zaposlenim bo Porsche za odlično poslovanje izplačal 9.656 evrov nagrade

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Izbrali smo finaliste izbora svetovni avto leta; kako smo glasovali na Financah?
Avto
AvtoMiloš Milač Izbrali smo finaliste izbora svetovni avto leta; kako smo glasovali na Financah?

Kateri avtomobili so v izboru za priznanja najodmevnejšega avtomobilskega izbora na svetu – svetovni avto leta in kako sem v prvem krogu razdelil svoje točke

FINANCE
Avto
Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje
Avto
AvtoMiloš Milač Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje

Novi BMW X4 je večji, prostornejši, oblejši in ima izrazitejši značaj kot v prvi generaciji; v Sloveniji bo 18. julija letos.

FINANCE
Avto
Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3
Avto
AvtoMiloš Milač Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3 2

Prvega junija se poslavljata BMW M3 in M550i

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)