»Nič več ne bo tako, kot je bilo,« si nasmejan misli veliki mag Sergio Marchionne in veliki šef Alfe Romeo. Po tem, ko so z giulio - končno pravo Alfo - udarili med nemško sveto trojico in z različico QV natresli poper pod nos BMW M3, so z novim športnim terencem rokavico vrgli še Porscheju in vrhunskemu macanu, kot v Indoneziji pravijo tigru. Alfa Romeo se po ime za svojo tigrico ni odpravila tako daleč, le v okoli 250 kilometrov oddaljeni Stelvio.
Ker je Stelvio en sam oster ovinek za ovinkom je jasno, da ga lahko hitro prevozijo le najboljši. Pri Alfi kot da želijo že z imenom povedati vse, obljubljajo namreč najboljše vozne lastnosti med manjšimi prestižnimi športnimi terenci, kar naj bi potrdila tudi različica quadrifoglio s 510 "konji".
Ta naj bi z mesta do 100 km/h pospešila v štirih sekundah ter dosegla najvišjo hitrost 284 km/h, ovinkov pa naj bi se kljub športno-terenski postavi držala skoraj kot klop. Stelvio sicer sloni na novi giuliji, s katero si deli tudi nekatere sestavne dele podvozja in motorje.
Glavna izbira kupcev naj bi bil štirivaljni bencinski motor z 280 »konji« in 2,9-litrski V6 motor s 510 »konji« za različico QV, slednja pa bo na voljo le s štirikolesnim pogonom in 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.
Takšen pogon ima že giulia Veloce, moč se v običajnih razmerah prenaša na zadnji kolesni par, ob zdrsu pa se bo moč razporedila do 50 odstotkov na sprednji kolesi. Brez vektoriranja navora seveda ne gre, dve sklopki v zadnjem diferencialu omogočata, da se moč in navor delita tudi med zadnji kolesi. Drugi motorji, dvolitrski bencinski in 2,2-litrski dizel v več različicah bodo v ponudbi kasneje.
Tudi notranjost v marsičem spominja na giulio, kar velja za športni volan s prisekanim spodnjim delom, obvolanske ročice, infozabavni sistem s 6,5- oziroma 8,8-palčnim zaslonom in gumb DNA za izbiro načina vožnje.
Ta pri različici QV pozna tudi način Race, ušesa pa bo lahko božal še zvočniški sistem Harman Kardon, seveda pa bo poskrbljeno tudi za varnost. Ob vseh mišicah in luksuzu je prostornina prtljažnika še najmanj pomembna, s ceno pa se bodo kupci – tudi pri nas – obremenjevali prihodnje leto.