Obline so ostale podobne, v dolžino je zrasel za 20 centimetrov, obenem pa je pridobil hibridni pogonski sklop s skupno močjo 165 kilovatov.
Angleški Mini je predstavil novo generacijo modela countryman, športnega terenca B-razreda, ki v novi podobi stopa vsaj pol razreda višje. Novinec je namreč v dolžino zrasel za 20 centimetrov, na 4,3 metra, v prtljažniku ponuja med 450 in 1.390 litri, v kabini pa prostor za štiri do pet potnikov. Oblikovnih sprememb je razmeroma malo, čeprav je countryman zasnovan na novo. Podobno kot pri trivratnem miniju nove generacije so oblikovalci ostali zvesti klasični podobi, ob tem so predelali prednji del in mu vgradili LED-žaromete s perifernim obročem, osvežena sta tudi zadek in potniška kabina.
V njej je glavna sprememba velik zaslon na dotik na sredinski konzoli, v zadku pa električna zadnja vrata ter klop za piknik – prilagodljiva površina, ki se zloži iz prtljažnika in zagotovi sedeža za dve osebi.
Hitrejši in varčnejši
Mini je novega countrymana opremil z že znanimi motorji iz ponudbe, dizelska s 110 in 140 kilovati in bencinska s 100 in 143 kilovati v cooperju S. Motorji so povezani s šeststopenjskim ročnim ali osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, pogon pa je speljan k prednjemu paru ali k vsem štirim kolesom. Poraba goriva se je v primerjavi s predhodnikom zmanjšala do 1,4 litra. Najvarčnejši med klasičnimi stroji je countryman D s 110 kilovati in od 4,3 do 4,5 litra porabe. Pri najmočnejšem countrymanu cooper S se Mini hvali s pospeškom 7,2 sekunde do sto kilometrov na uro, kar je 0,9 sekunde hitreje kot prej.
Hibridni sklop iz serije 2
Glavna tehnična novost pa je hibridni sklop, sestavljen iz 1,5-litrskega turbotrivaljnika s 100 kilovati in elektromotorja s 65 kilovati, enak poganja BMW 225xe. Sistemska moč motorja je 165 kilovatov. Litij-ionska baterija z zmogljivostjo 5,7 kilovatne ure omogoča 40 kilometrov, prevoženih zgolj na elektriko. Ko se baterija izprazni, pa countryman cooper S E all4 deluje kot klasični hibrid, ki prek generatorja polni baterijo in bencinskemu motorju pomaga pri speljevanju, pospeševanju ter zmanjšuje porabo pri mestni vožnji. Povprečna poraba avta, ki je zaradi električnega pogona zadnjega para koles delno celo štirikolesno gnan, je 2,1 litra.