Čisti dobiček je v enakem obdobju zrasel iz 2,39 na 2,6 milijarde evrov, prihodki pa so zrasli za štiri odstotke na 38,6 milijarde evrov.
Za rast je zaslužna predvsem odličen posel na Kitajskem, kjer je prodaja osebnih vozil Mercedes-Benz v prvih devetih mesecih poskočila za 30 odstotkov. Med zvezdami na tem trgu sta novi razred E in GLC. V svetu je prodaja Mercedes-Benzov v prvih devetih mesecih zrasla za 12 odstotkov, v tretjem četrtletju letos pa je znamka prodala 565.564 osebnih vozil, kar je 11 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.
Tovorni program na drugi strani kaže na večje izzive, v tretjem četrtletju je Daimler prodal le 97.100 tovornjakov, kar je 24 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani. Prihodki so ob tem padli za 19 odstotkov na 7,8 milijarde evrov.
Pri nas je precej drugače, smo pisali popoldne.
V Sloveniji je prodaja osebnih avtomobilov Mercedes-Benz v prvih devetih mesecih zrasla za 6,5 odstotka na 816 avtomobilov. Po napovedih Andreja Berganta, direktorja prodaje in poprodaje Mercedes-Benza v ljubljanskem Autocommercu, bo rast ob koncu leta presegla deset odstotkov. Lansko prodajo 1.064 vozil bo družba letos presegla s 1.200 osebnimi vozili mercedes-benzi.