Na eni od prihodnjih javnih dražb v izvršilnih in stečajnih postopkih bodo na voljo številni avtomobili, eden pa nam je še posebej padel v oči – volkswagen touareg 3.0 TDI letnika 2010 z izklicno ceno 10.350 evrov. Pregledali smo, katerih okvar in napak se lahko bojite pri touaregu 3.0 TDI.
Volkswagen touareg 3.0 TDI letnika 2010 je del ponudbe, o kateri pišejo kolegi na portalu Drazbe.finance.si.
Volkswagen touareg je za kupce zanimiv, ker sodi v priljubljen razred SUV, ima najbolj priljubljen dizelski motor in sodi v zadnjo generacijo, ki je še vedno aktualna. Dražbeni touareg poganja trilitrski turbodizel s 176 kilovati (240 konjskimi močmi). V največjem slovenskem oglasniku se cene za touarega 3.0 TDI letnika gibljejo med 25 tisoč in 32.500 evri, torej precej več od izklicne cene dražbenega primerka letnika 2010, ki je 10.650 evrov.
Volkswagen touareg tega letnika ni brezhiben, saj je pri njem možnih kar nekaj manjših in večjih okvar. Po zapisu portala Avtonasveti pri touaregih letnikov 2010 in 2011 z vgrajenim dizelskim motorjem s sistemom AdBlue prihaja do okvar črpalk za doziranje tekočine AdBlue, ki je potrebna za zmanjševanje izpustov in čiščenje DPF-filtra. V nekateri primerih je omenjena težava povzročila resnejšo okvaro motorja.
Med druge napake in pomanjkljivosti sodi večja obraba pnevmatik in zavornih elementov, nekateri lastniki poročajo o vibriranju, težkem obračanju in cviljenju volanskega mehanizma.
Pogosto je tudi glasno delovanje kabinskega ventilatorja. Pri elektroniki so lastniki zaznali pogostejše prižiganje opozorilnih lučk. Za odpravo težave je treba znova zagnati računalnik vozila.
Začetni modeli so imeli pogostejše okvare drugih elektronskih delov in električnih delov: nepravilno delovanje multimedijske enote, električni pomik sedežev in ogledal, nepravilno delovanje klimatske enote in parkirnih senzorjev.