Ko se v deželi tehničnega napredka in močnih bencinskih in dizelskih avtomobilov odločilo za spremembe, so te konkretne. Nemčija je bila še pred kratkim zelo rezervirana do električnih vozil, pretekli teden pa si je zadala kar ukinitev novih bencinskih in dizelskih avtov po letu 2030.
Ali to pomeni novo revolucijo? Vsekakor bo odločitev Nemčije pospešila razvoj električnih motorjev, ki zadnjih nekaj let že kažejo bliskovit napredek. Kako daleč je ta hip elektrika v primerjavi z bencinom ali dizlom, kaže naša primerjava cene in stroškov med električnim renaultom zoejem in bencinskim cliom. V ceni so razlike velike, kako pa na bilanco vplivajo subvencije, kako stroški goriva oziroma elektrike.
Kako pa je s servisi, podrobno razkriva primerjava električnega in dizelskega golfa. Številke so zanimive, zmagovalec po etapah pa ni vselej isti. Več v povzetku tematike.
O električnih avtih, pa o dizlih, Googlu in Applu in še marsičem je v našem intervjuju spregovoril Ian Robertson, član uprave BMW zadolžen za prodajo in trženje.
Ena najbolj težko pričakovanih novosti je novi BMW serije 5, ki je včeraj ponoči razkril tančice. Petica v vsaki generaciji, ta je že sedma, prinese kopico tehničnih inovacij, nove (ponavadi manjše) motorje in ob tem ohranja športen značaj.
Ne športen, kar divji značaj pa je Gorazd odkril pri ducatiju xdiavel, ki ne želi biti križarka. Na koncu pa je ravno to, križarka oziroma klasik s presežkom moči in odlično tehniko, vnetljiva kombinacija.
Francoska klasika s pridihom elegance, je Matej označil nov renault megane sedan oziroma bolj bleščeče - grandcoupe, ki ga je preizkusil na Poljskem Ta poleg lepih potez 4,63 metra dolge karoserije prinaša dostopne cene, velik prtljažnik in več prostora na zadnji klopi. Skoraj sočasno z grandcoupejem je Renault v Sloveniji predstavil karavanski megane grandtour, službeni avto leta 2016 v najbolj uporabni podobi.
Slovenski Citroën je v Ljubljani pokazal novi C3, le teden dni po njegovem razkritju v Parizu. Kaj prinaša navihani Francoz, kdaj bo na trgu in kako bo osvajal tudi mlajše kupce, nam je v pogovoru pojasnil direktor znamke Filip Koren.
Za konec preverite še idejo Luka Vončine in Mateja Gostiše, ki sta ustvarila platformo Coolio, ki z vsakodnevno vožnjo vabi k zaslužku.
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si