Veliki primerjalni test športnih terencev, ki so prevzeli tudi Slovence Veliki primerjalni test športnih terencev, ki so prevzeli tudi Slovence PRIMA test: audi Q5, BMW X3, alfa romeo stelvio, mercedes-benz GLC, lexus NX in volvo XC60
(intervju s šefom Nissana): Za uspeh sta nujna specializacija in vnovično zategovanje pasu (intervju s šefom Nissana): Za uspeh sta nujna specializacija in vnovično zategovanje pasu Marjan Murn, direktor prodaje in marketinga Nissana v regiji Adriatic, pojasnjuje zakaj lahko specializacija avtomobilskemu proizvajalcu prinese boljše rezultate kot boj v množičnem razredu
EuroNCAP: pet zvezdic za prvi preizkušen avto na gorivne celice EuroNCAP: pet zvezdic za prvi preizkušen avto na gorivne celice Na zadnjih preizkusih EuroNCAP so si pet zvezdic za varnost prislužili hyundai nexo, mazda6, mercedes-benz A in lexus ES, štiri zvezdice pa citroën berlingo, peugeot rifter in opel combo
Mazdina trojka prinaša tehnično evolucijo, mehak hibrid s porabo dizla Mazdina trojka prinaša tehnično evolucijo, mehak hibrid s porabo dizla Mazda v leto 2019 vstopa z mazdo3 četrte generacije. Poleg sveže oblike še popolnoma nova zasnova in prvi mehki hibrid te znamke.
Ko dizlom kar ne želiš obrniti hrbta Ko dizlom kar ne želiš obrniti hrbta Honda civic z odličnim 1,6-litrskim turbodizlom ponuja tisto pravo kombinacijo moči in varčnosti, ob kateri boste dvakrat premislili, ali bi dizlom za vedno rekli zbogom.

Platforma Coolio: z vsakodnevno vožnjo do zaslužka

Čas branja: 1 min
13.10.2016  23:00
Podjetje Coolio! s platformo voznikom omogoča, da svoje avtomobile oddajajo kot oglasni prostor. Začetni zaslužek na prevožen kilometer znaša štiri cente.
Platforma Coolio: z vsakodnevno vožnjo do zaslužka
Ustanovitelja Coolia Luka Vončina in Matej Gostiša
Foto: Klemen Humar

Zagonsko podjetje Coolio! je razvilo oglaševalsko platformo, s katero vozniki zaslužijo z oddajanjem oglasnega prostora na svojem avtomobilu. Potrošnik tako ni le ciljna publika ampak postane del oglaševalske verige. Platforma združuje tradicionalno oglaševanje z digitalnimi komunikacijskimi kanali. Zainteresirani vozniki se registrirajo na spletni strani podjetja in ob tem navedejo znamko, model in barvo vozila, ter oceno števila vsakodnevno prevoženih kilometrov.

Zaslužek odvisen od dnevno prevoženih kilometrov

Coolio! voznik zasluži glede na število dnevno prevoženih kilometrov. Poslovno sodelovanje vozniki sklenejo s Cooliom prek pogodbe o najemu avtomobila. Oblepitev in odlepitev opravi partnersko podjetje, ki se profesionalno ukvarja z izdelavo avto nalepk in oblepitvijo vozil. Prvo partnersko podjetje se nahaja v Ljubljani, v podjetju pa obljubljajo širitev mreže po celi Sloveniji. Velikost nalepk, deli avtomobila, ki jih oblepijo ter časovni razpon pa je odvisen od vsake kampanje.

V avtomobil se vgradi še Coolio! sledilček oziroma sledilna naprava, ki beleži število prevoženih kilometrov in lokacijo vožnje. Komunikacija med vozniki in platformo poteka preko spletne aplikacije, s katero si vozniki dohodek samostojno izplača na svoj tekoči račun. Aplikacija omogoča tudi vpogled v pretekle vožnje in prihodnje oglasne kampanje naročnikov.

Začetni zaslužek štirje centi na prevožen kilometer

Pri naročnikih kampanj Coolio! stavi na večja v Sloveniji že bolj prepoznavna podjetja. Coolio! se z naročniki oglasne kampanje dogovori glede želja modela in barve vozil ter želene regije in relacije, po kateri naj bi se avtomobili prevažali. V začetku tedna se je v sodelovanju z energetskim podjetjem na slovenske ceste zapeljalo prvih 150 z reklamami oblepljenih avtomobilov. Začetni zaslužek z oglaševalskimi kampanjami je štiri cente neto na prevožen kilometer, z uspešnimi kampanjami pa lahko voznik zasluži tudi več.

Če veliko časa preživite za volanom in bi radi tudi sami s tem še dodatno zaslužili, podrobnejše informacije o platformi Coolio! najdete na povezavi. V bazi imajo trenutno prijavljenih okoli 2.500 vozil.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Nasveti
Nasveti Avtomobilske inovacije za vsak žep

Avtomobil je postal pravi bivalni prostor, ki poenostavi ali popestri vsakdanjik, k temu pa pripomorejo tudi dostopne inovacije za...

AVTO
Nasveti
Nasveti (reportaža) Kako ujeti pobegli zadek 1

Umetno izzvane nevarnosti v varnem okolju poligona lahko odtehtajo več kot na tisoče kilometrov, prevoženih na cesti

AVTO
Nasveti
Nasveti (video) Poučna lekcija vozniški samozavesti

Kako pravilno držati, vrteti in sploh reagirati, ko nam nenadoma spodnese zadek avtomobila? Sto tekmovalcev iz 26 podjetij je v AMZS...

AVTO
Nasveti
Nasveti (reportaža) Na poti se znajdemo, a cenimo sodobno pomoč

Zemljevidi, spraševanje mimoidočih za pot, spomin in intuicija … tako smo na cilj prihajali včasih, danes pa izbrano destinacijo pred...

AVTO
Nasveti
Nasveti (reportaža) Pasti, ki jih prinašajo lepote jeseni

Vaja na poligonu, kjer inštruktorji v varnem okolju ustvarijo nevarnosti, ki jeseni prežijo na cesti, lahko odtehta izkušnje tisoče...

AVTO
Novice
Novice Reportaža: Kaj vozijo bogati, a preudarni Vikingi 20

Norveška, druga najbogatejša evropska država za Luksemburgom, se koplje v nafti, a v nasprotju z nastopaškimi Arabci in Rusi Norvežani...

AVTO
Novice
Novice Vozniško znanje Slovencev na novi preizkušnji

Jutri bomo v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem izpeljali tradicionalni projekt Najboljši poslovni vozniki. V tekmi prek 100...