Avto

Citroënov recept, kako za nakup novega avta prepričati mlade

Slovenski distributer Citroëna je le teden dni po razkritju v Parizu v Ljubljano pripeljal povsem novi C3. Ta bo spreminjal znamko in prodiral med mlajše kupce. Pri nas bo januarja 2017

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

09.10.2016 23:00
Čas branja: 3 min
Citroënov recept, kako za nakup novega avta prepričati mlade
Novi citroën C3 prinaša bolj drzen in šaljiv videz, še vedno skromne mere (dolg je 3,99 metra) in veliko naprednih tehničnih rešitev. Z njim želi slovenski distributer znamke C Automobil Import navdušiti tudi mlade kupce, ki sicer zelo redko posegajo po novih avtomobilih.

Francoski Citroën je s predstavitvijo modela C4 cactus vstopil v novo, bolj drzno dobo. Poteze prednjega dela, žarometov, stranskih zaščitnih  elementov airbump, pa tudi enostavne armaturne plošče, dvobarvne karoserije namreč prenaša tudi na novi C3, ki na naš trg prihaja januarja prihodnje leto.

Novinec v ta razred poleg opazne, nekako šaljive oblike prinaša še kopico drugih prijemov, ki so novi ali redki v tem razredu. Od dvobarvne karoserije s tremi barvnimi odtenki strehe, do uporabnih tehničnih trikov. Denimo kamero connectedCAM s HD tehnologijo za širokokotno snemanje, ki je povezljiva in popolnoma integrirana, tako da lahko fotografira ali posname video posnetke dogajanja med vožnjo. Te lahko objavite na družbenih omrežjih ali shranite v svojo zbirko.

Ob prihodu na trg bo imel še povezljivo navigacija z glasovnim prepoznavanjem, kamero za pomoč pri vzvratni vožnji, opozorilnik nenamerne menjave voznega pasu in sistem za nadzor mrtvega kota.

Novi C3 je obenem zrasel v merah, saj je imel v tem v primerjavi s tekmeci še nekaj rezerve. Novinec je dolg 3,99 metra (+ 5 centimetrov), širši za dva in v medosju daljši za sedem centimetrov, kar obljublja ugodne prostorske razmere v kabini. V prtljažniku je ohranil 300 litrov prostora. Pod motornim pokrovom boste lahko izbirali med že znanimi motorji, trivaljnim 1,0 in 1,2 litrskim z močjo od 50 do 81 kilovatov ter 1,6 litrskim dizelskim BlueHDI s 55 in 73 kilovati.

Slovenski distributer Citroëna ima s C3 visoke načrte. Sedanji 3,7 odstotni tržni delež (povprečna mesečna prodaja je 32 vozil na mesec), želi dvigniti na deset odstotkov in mesečno prodati 90 vozil. "Približno dve tretjini kupcev bo fizičnih oseb, preostala tretjina pa podjetja," napoveduje direktor znamke Filip Koren.

Pogovor - Filip Koren, direktor znamk Citroën in DS v Sloveniji

Z novim C3 boste vstopali tudi v vozne parke podjetij, javne uprave. Kaj je tu pomembno in kakšne možnosti imate?

V javni upravi je res pomembna le vstopna cena. V podjetjih in rent a car službah, za katere C3 vsekakor bo zanimiv, pa so pomembne tudi druge lastnosti avtomobila. Od oblike, novih tehnologij. Eden od njegovih adutov je denimo kamera connectedCAM s HD tehnologijo za širokokotno snemanje.

Prodajna statistika v tem razredu pravi, da se dobro prodajajo predvsem avti z resno obliko. C3 ima drugačen pristop, bo to težava?

V Evropi razred v katerega sodi C3 je v rahlem upadu, a ostaja eden največjih razredov v Evropi. Poleg tega ga sestavljajo tekmeci z različnimi pristopi, prepričan sem da je oblikovno bolj sproščen pristop C3 pravi. Predvsem zato, ker bomo z njim prepričali marsikaterega sedanjega lastnika C3. Poleg tega pa bomo z njim nagovarjali mlajše kupce in tako znižali povprečno starost voznikov naših avtomobilov. Sam bi si v mladih letih z veseljem kupil takšen avto, a ga ni bilo na trgu.

Mladi danes zelo redko kupijo nov avto, pravijo vaši kolegi pri drugih znamkah. Kako je pri vas?

Pravzaprav enako! Tisti, ki pa vseeno kupijo nov avto, pa izbirajo s čustvi. Menim da je C3 pravi zanje, saj ima kopico dodatkov, ki ga delajo posebnega. Denimo dvobarvno karoserijo, zaščite airbump in podobno.

Omenili ste, da se vsak drugi lastnik citroëna C3 odloči za nov model. Je to visok odstotek?

Vsekakor, pri množičnih znamkah se kupci pogosto selijo. Zato je 50 odstotna zvestoba pri modelu C3 zelo visoka, vsekakor vsaj enkrat višja od povprečja pri naši znamki.

Koliko pa Slovenci v povprečju plačamo za avto B segmenta, koliko bodo za C3?

Težko je potegniti povprečje, a pri nas je ta številka 10.500 evrov. Za novi C3 pa ta hip te napovedi še ne morem dati.

Foto: Miloš Milač

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Prodorni šef slovenskega Peugeota je postal podpredsednik PSA
Avto
AvtoMiloš Milač Prodorni šef slovenskega Peugeota je postal podpredsednik PSA

Chopelin bo v naslednjem mandatu optimiziral prodajo in marketing za pet avtomobilskih znamk v Skupini PSA: Peugeot, Citroën, DS, Opel in Vauxhall

FINANCE
Avto
Najdražji avti Slovencev, najcenejši 4x4 robustneži in maksi minija
Avto
AvtoMiloš Milač Najdražji avti Slovencev, najcenejši 4x4 robustneži in maksi minija

Najdražji in najcenejši avtomobili v Sloveniji, zadnje druži pogon 4x4. Kakšen bo letos avtomobilski posel v Evropi, kako bo nanj vplival brexit. V pismu še o novem konceptnem Infinitiju, rekordih Volkswagna in o minijih z velikim bremenom mase in centimetrov, pa tudi s prepričljivo tehniko - preizkusili smo hibrida in dirkaškega JCW.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Avtomobili, ki premikajo meje mobilnosti in belgijski boj z goljufi
Avto
AvtoMiloš Milač Avtomobili, ki premikajo meje mobilnosti in belgijski boj z goljufi

Električni teden so zaznamovali novi nissan leaf, celostno zelo dober avto za katerega verjamem, da bo prinesel nov premik na trg električnih avtomobilov. Ponovno sem primerjal dizelski in hibridni BMW, tokrat petici z oznako 520d in 530e, izid je zanimiv. Preverili smo še evropsko prodajo avtov, avtomobilski salon v Detroitu in se poglobili v dva SUV ter dva prava terenca. Res je, niso še izumrli!

FINANCE
Avto
PSA lani z rekordnim dobičkom in prodajo
FINANCE
Avto
Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom
Avto
AvtoUroš Božin Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom 5

DS3 crossback na ceste prinaša francoski šik, visokotehnološke rešitve in ob konvencionalnih še električni pogon