Tiha mačka za novo poglavje Tiha mačka za novo poglavje Jaguar je s ceno okoli 80 tisoč evrov (brez subvencije) k nam pripeljal atraktivnega križanca i-pace, s katerim ohranja vse “mačje” vrline, a s tišino in drugimi odlikami električnega pogona hkrati obrača nov list papirja.
Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Renault zoe je po sedmih letih krepko osvežen. Manj oblikovno, močno pa tehnično. Renaultov električni pionir je dobil dva zmogljiva motorja z 80 ali 99 kilovati ter baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur z izjemno energijsko gostoto. Tako je zoe odlično pripravljen na jesenski spopad s tekmeci.
Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Paradoksi in dobrote velikega mercedesa Ob prenovi mercedes-benza razreda V, ki je te dni zapeljal na naše ceste, smo se poglobili v njegov položaj na trgu, ki je splošni javnosti precej skrit. O novostih zato spodaj, nekaj jih je, v nadaljevanju pa kratka zgodba o razredu V.
Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Novi clio – skoraj domači adut za nove zmage Renault clio je brez dvoma že desetletja najbolj slovenski avtomobil, z dobrimi štirimi metri dolžine v peti generaciji pa ob oblikovni evoluciji in za malo več denarja ponuja veliko tehnične sodobnosti in dobrega počutja.
Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Novi 2008 bo PSA izstrelil med velesile trga malih SUV Oglat, velik in tudi povsem električen 2008 cilja na prodajni vrh.

Intervju: Kako bo čarovnik avtoposla proizvodno ceno avta znižal za 700 evrov

Čas branja: 6 min
06.10.2016  23:00  Dopolnjeno: 08.10.2016 06:18
»Logistika v tovarnah, upoštevanje idej dobaviteljev in zaposlenih ter vgradnja pravih funkcij v avtomobile lahko prinesejo velike prihranke, v povprečju 700 evrov pri proizvodni ceni avta,« je v skupinskem pogovoru med drugim razkril predsednik uprave PSA Peugeot Citroëna Carlos Tavares.
Intervju: Kako bo čarovnik avtoposla proizvodno ceno avta znižal za 700 evrov
»Sestavni deli pogosto brezciljno potujejo v naših tovarnah in ustvarjajo zastoje na proizvodni liniji in v logistiki, kar je seveda neučinkovito in drago,« Carlos Tavares, predsednik uprave PSA Peugeot Citroëna, pojasnjuje enega od procesov, kjer lahko ustvari velike prihranke.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

AVTO
Posel
Posel Kako je šef PSA razmišljal leta 2005, kje je imel prav in kje ne?

Ob slovenski predstavitvi novega peugeota 3008, prvega pravega lastnega križanca te znamke, smo se spomnili na naš pogovor z nekdanjim...

AVTO
Novosti
Novosti Enoprostorski napad Peugeota in Citroëna

Skupina PSA Peugeot Citroën se je slovenskega trga lotila z dvojčkoma citroën spacetourer in peugeot traveller ter kompaktnim...

AVTO
Posel
Posel (intervju) Kupci bodo odločili, kdaj bo konec z dizli, nihče drug

Odločili smo se, da ne vstopimo v cenovno vojno, saj bi tako uničili lastno mrežo in znižali vrednosti rabljenih avtomobilov, in smo...

AVTO
Posel
Posel Kako PSA odgovarja na strahove o odpuščanju v Oplu

Če bi Opel ostal v lasti GM, bi bila odpuščanja večja kot v primeru prodaje PSA.

AVTO
Posel
Posel Opel ponovno naprodaj, ga bodo kupili Francozi? 6

General Motors po sedmih letih ponovno prodaja nemški Opel, ki že od leta 1999 ni posloval z dobičkom. Za prodajo se pogaja s francoskim...

AVTO
Novice
Novice Zvezde avtomobilske Ženeve in kako je GM z minusom prodal Opel 8

Avtomobilska Ženeva je prinesla številne, a manj izjemne novosti kot smo pričakovali. Predvsem na področju elektromobilnosti so...

FINANCE
Članki
Članki Je Snapchat povozila konkurenca, ker mu je v zelje skočil Instagram?

So delnice Snapa dober mesec dni po začetku borzne kotacije privlačna naložba ali pač ne? Vprašali smo analitike

FINANCE
Članki
Članki Dobra novica: Evroposlanci podprli znižanje DDV za e-knjige in digitalne naročnine 1

Če bodo spremembo sredi meseca potrdile še države članice, e-knjige in digitalne naročnine ne bodo več obdavčene višje kot tiskane...