Odločitev o umiku Velike Britanije iz EU je takoj po referendum sprožila veliko polemik o vzdržnosti otoške avtomobilske industrije.
Ugibanja o nadaljnji proizvodnji juka, enega najbolj priljubljenih malih športnih terencev v Evropi v angleški tovarni v Sunderlandu, pa je sprožila neodločnost Nissanonovega menedžerja Trevorja Manna v pogovoru za Autonews.
Mann namreč ni ne potrdil ne zanikal proizvodnjo novega modela v tej tovarni, ob tem je dodal da bo odločitev o nadaljevanju proizvodnje juka v Angliji odvisna predvsem od trgovinskega sporazuma med EU in Veliko Britanijo, ki bo uvedel ali sprostil carine.
Prvi mož Renault Nissana Carlos Ghosn je pretekli teden na salonu v Parizu dodal, da bo britansko vlado pozval k povrnitvi dela zneska, ki ga bodo odnesle morebitne carine. Le v tem primeru se bo podal v nove investicije v Sunderlandu.
Pogajanja med EU in Veliko Britanijo o trgovinskem sporazumu utegnejo trajati dve do tri leta. Po Ghosnovih besedah je to za Nissan predolga doba, investicije mora proizvajalec določiti in izvesti pred iztekom te dobe.
Nissan v Sunderlandu poleg modelov note, qashqai, leaf in infinity Q30, izdeluje trenutno generacijo modela juke. Novi model pa bo med kupce zapeljal leta 2018.
Sunderland je največja Nissanova tovarna v Veliki Britaniji z letno proizvodnjo prek pol milijona vozil, juke pa je drugi najbolje prodajan Nissanov model v Evropi (za qashqaijem). V prvih osmih mesecih letos je prepričal 65.044 kupcev, v enakem obdobju lani pa 67.174 kupcev.