Avto

Lepote Pariza: nedelujoč internet, zmedeni voznik in tiskovne v francoščini

Zmeda in malomarnost na pariškem avtosalonu, kopica zanimivih in obetavnih novosti ter pestro dogajanje tudi pred odprtjem najpomembnejšega salona v drugi polovici leta.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

30.09.2016 00:01
Čas branja: 3 min

Morda sem razvajen od Ženeve, ki vsako leto znova postavi visoke standarde avtomobilskim sejmom. A mimo napak na pariškem avtomobilskem salonu, iz katerega poročamo danes in jutri, ne morem. So prevelike! Pustimo ob strani velik obseg sejmišča, ki je razdeljen na več poslopij. Nekatere med njimi so zapuščene, prazne, njihove praznine pa se organizatorji niti niso trudili skriti.

Velike razdalje med njimi so nam pomagali lajšati električni in dizelski taksiji, po desetih urah dela noge to še kako čutijo. Niti me ni preveč zmotila jutranja zmedenost uradnega sejemskega voznika, ki ni našel hale 1, dokler ga nisem tja sam usmeril. A splet, ki je leta 2016 tako običajen kot voda in papirnata brisačka na stranišču, je nedopustno zatajil že zjutraj in dejansko nikoli ni prav dobro deloval. Slaba volja in začudenje gruče novinarjev iz celega sveta, ki so ob pol osmih obenem še zaman iskali stol in košček mize potrebne za delo, sta bila nepopisna.

V dobi paketnih prenosov podatkov smo to težavo sicer rešili, a stežka in z veliko potrpežljivosti in manjšanjem fotografij - gigabajt pri poročanju namreč dosežeš prehitro, potem je konec oziroma se vržeš v dodatne stroške.

Vmes nas je stresel še Renaultov in Nissanov šef Carlos Ghosn, ki je novinarje nagovoril v francoskem jeziku. Menda so bile na voljo slušalke, ki so ponujale glas v angleščini, a v neprehodni gneči so bile predaleč. Pa se to ni zgodilo le pri Renaultu, menda še kje drugje.

Morda se je tudi zaradi malomarnosti sejmišča gruča znamk odločila, da se ga ne bo udeležila. Kdo ve!

Predstava je bila vseeno vredna ogleda. Število novosti, ki se te dni razkazujejo v Parizu, predvsem pa njihova vsebina, je kot vsako leto navdušujoča. Vse je nemogoče zajeti, zato smo se v prvi podrobnejši reportaži posvetili tistim, ki so zanimivi in razmeroma dostopni slovenskim kupcem.

V prvem dnevi smo si podrobneje pogledali še novo nissan micro, ki prinaša resen in obenem prijeten odklon od preproste predhodnice.

Renault je odgovoril na bitko dosega električnih avtov tako, da je v zoe vgradil baterijo s kapaciteto 41 kilovatnih ur in mu omogočil teoretičen doseg kar 400 kilometrov.

Volkswagen pa je, zaradi trendov in dizelskega škandala, prav tako resno zakorakal v električno prihodnost z ID conceptom. Njegov prihod je še oddaljen, smer pa se zdi prava in zelo privlačna.

Novi avtomobili so na sejmišče pripeljali tudi šefe avtomobilskih proizvajalcev. S številnimi sem se zapletel v zanimive debate, o njih pa bomo v naslednjih tednih poročali na našem portalu. Včeraj sem se denimo pogovarjal s čarovnikom avtoposla, Portugalcem Carlosom Tavaresom, ki je le v dveh letih rešil rdeči Peugeot Citroën.

Danes zjutraj me čaka podpredsednik BMW Ian Robertson, vselej nasmejani in odprti Anglež. Takoj za njim prvi mož Peugeota Jean-Philippe Imparato, nato še oblikovalec citroëna C3 Andy Cowell ter okrogla miza z Nissanovimi strokovnjaki.

Tudi dnevi pred Parizom so bili pestri. Matej se je na zahodni obali Francije rokoval s pariško novostjo - renaultom grand scenicom, ki se je izbrisal iz seznama odpisanih, Preberite si na kakšen način. Pred tem se je med zavoje zapodil z abarthovim divjim malčkom in skoraj hip zatem spoznal še njegovo osveženo različico.

Delček pozornosti pred Parizom si je izboril tudi Ford z razkošnimi modeli vignale, ki se želijo približati pravim prestižnim znamkam. Ljubljanski Autocommerce je na naših cestah že predstavil zanimivega križanca GLC coupe, ki je namenjen tistim, ki želijo izstopati. BMW je odsotnost nove serije pet na Parizu blažil z razkritjem nekaterih tehničnih novosti. Mi smo jim dodali še risbe, ki namigujejo na končne obline nove petice.

Obenem pa smo se poglobili še v najdostopnejšega BMW hibrida, 225 xe iPerformance active tourer in se čudili njegovi ugodni ceni v primerjavi z dizelsko različico. Pa ta hibrida že takoj določi za boljšo izbiro, kaj menite?

Za zaključek si poglejte še Audijev video, ki je nastal kot parodija na predsedniško kampanjo Trumpa in Clintonove. Mene bolj kot na parodijo spominja na grozljivko.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Avtomobili, ki premikajo meje mobilnosti in belgijski boj z goljufi
Avto
AvtoMiloš Milač Avtomobili, ki premikajo meje mobilnosti in belgijski boj z goljufi

Električni teden so zaznamovali novi nissan leaf, celostno zelo dober avto za katerega verjamem, da bo prinesel nov premik na trg električnih avtomobilov. Ponovno sem primerjal dizelski in hibridni BMW, tokrat petici z oznako 520d in 530e, izid je zanimiv. Preverili smo še evropsko prodajo avtov, avtomobilski salon v Detroitu in se poglobili v dva SUV ter dva prava terenca. Res je, niso še izumrli!

FINANCE
Avto
Elektrika: izziv za slovenske dobavitelje, avtoindustrijo in tudi Akrapoviča
Avto
AvtoMiloš Milač Elektrika: izziv za slovenske dobavitelje, avtoindustrijo in tudi Akrapoviča

Ponovno smo se zatopili v priljubljeno temo - elektromobilnost! Tokrat s slovenskimi dobavitelji, nekaj vodilnimi iz tujih podjetij in Akrapovičem, ki stavi na bencinsko romantiko. Kako je pripravljen na novo dobo? Pred vrati je avtosalon v Ženevi, zato proizvajalci že razkrivajo novosti...

FINANCE
Avto
Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva
Avto
AvtoMiloš Milač Več sape za električni renault zoe in ''borovničeva'' barva

Nov motor z 80 kilovati je enako velik in težek kot šibkejši motor oznako R90. Zmogljivejši stroj omogoča dve sekundi hitrejše pospeševanje od 80 do 120 kilometrov na uro

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Čas je za najboljše avtomobile na svetu
Avto
AvtoMiloš Milač Čas je za najboljše avtomobile na svetu 2

Do konca tedna bomo glasovali za svetovni avto leta v petih kategorijah, letos izbiramo med 62 avtomobili, vse več je evropskih znamk, denimo Renault, Peugeot in Citroën

FINANCE
Avto
Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e
Avto
AvtoMiloš Milač Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e 8

BMW za priključni hibrid z več moči in uglajenosti zahteva enako ceno kot za dizelski 520d. Navade so železna srajca, Slovenci skoraj brez izjeme izberemo dizla.

FINANCE
Avto
Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu
Avto
AvtoMiloš Milač Izjemen koncept in motorni prepih v Renaultu

Francoski Renault je v Ženevi v ospredje postavil koncept EZ-GO, ki predstavlja nove ideje prihodnje mobilnosti. Novi so še trije motorji, električni v zoeju ter 1,3- in 1,8-litrski turbobencinar.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)