Ko je Nissan lani v Ženevi dražil s konceptom sway, smo potihem upali, da bo nova micra ohranila vsaj večino njegovih drznih potez. To se je uresničilo, saj je danes razkrita micra ohranila samozavestno prednjo masko, dolge žaromete, močno valovito stransko linijo in zadek z odrezavimi in visoko postavljenimi žarometi. Micra se je iz preprostega, resda tudi poceni, globalnega avtomobila prelevila v privlačen, športen in tudi tehnično prepričljiv avto, ki ima veliko skupnega z Renaultovim cliom.
V peti generaciji je micra zrasla v skoraj vse smeri, predhodnico v dolžino prerašča za okoli 20 centimetrov (dolga je prek štiri metre), ob tem je nižja in širša. Natančnih mer Nissan ne razkriva, poudarja pa, da ima micra eno najprostornejših potniških kabin. Temu lahko pritrdimo, obenem pa zapišemo, da je armaturna plošča izdelana iz kakovostne plastike, da je za volanom veliko prostora v vse smeri (vsekakor več kot v sorodnem cliu) in, da je počutje v micri brez dvoma precej boljše kot pri njeni predhodnici.
Micro bo za evropski trg izdelovala Renaultova tovarna Flins v Franciji, zato ne tudi kar nekaj delov skupnih s cliom, denimo motorji, deli podvozja,…
Pod motornim pokrovom so nameščeni iz clia znani bencinski motorji (0,9 turbo s 66 kilovati in 1,0 s 54 kilovati) ter dizelski motor 1.5 DCi s 66 kilovati. Izbor menjalnikov še ni znan. Znano pa je, da bo micra na voljo v desetih karoserijskih barvah, da bodo kupci lahko izbirali iz dolgega seznama dodatne opreme, si omislili dvobarvno karoserijo, dodatke v kabini,… mogočih je kar 125 kombinacij.
Na področju varnosti se bo micra zgledovala po večjih avtomobilih. Imela bo denimo sistem za sledenje znotraj voznega pasu, kot prva v tem razredu. Opremljena bo s sistemom za zaviranje v sili s prepoznavo pešcev, 360 stopinjsko kamero, prepoznavo prometnih znakov, samodejen izklop nezasenčenih žarometov in opozorilo na vozila v mrtvem kotu.