Fordova želja vstopiti v prestižni razred, saj veste, tja, kjer kraljujejo BMW, Audi in Mercedes-Benz, pa še kakšna znamka, je izjemno. Ko se je ločil od pravih prestižnih znamk, kot so Aston Martin, Land Rover, Jaguar in Volvo, so v tej ameriški oziroma v Evropi nemški znamki pogosto poudarili, da so v prestižnem razredu vseskozi navzoči z opremskimi paketi. Veliko kupcev je v preteklosti, tudi danes, izbralo paket titanium, ki je bogat, a nikakor ne razkošen. Pri mondeu 2.0 TDCi s 110 kilovati denimo stane 25.100 evrov, pri Fordu pomeni nekaj takega kot pri Volkswagnu comfortline ali malo višji highline ter pri Oplu cosmo, morda innovation.
Da gredo v denar dobro opremljeni fordi, je dobro za znamko, tudi za kupce, ki za ugoden denar dobijo dobro opremo. Nikakor pa paket titanium ne more tekmovati s sicer bolj skromnimi paketi v audijih, BMW in mercedes-benzih, to je tudi jasno. Zato Ford ni miroval, želja po prestižnem razredu je ostala. Podkrepila jo je še ekonomska upravičenost, saj prestižneži v prodaji rastejo v skoraj vseh velikostnih razredih. Volva ne bo več nazaj, Jaguarja in Land Roverja tudi ne, jima je predobro v kitajskih in indijskih rokah.
Ford je luksuz medtem okusil z edgeem, najdražjim fordom v Evropi ta hip (z izjemo mustanga), in ga namenil direktorjem. Tistim, ki zelo radi posegajo po nemški trojici.
Poleg tega si je izbral še drugo pot za vstop med zvezde. Zdajšnje modele je opremil s posebnim paketom, ki je še precej bogatejši kot titanium, in mu dodal še paket, ki storitve dvigujejo na višjo raven, morda še višjo kot pri nemški trojici. Rodil se je vignale, ki je prejšnji petek (sprva v mondeu in S-maxu, pozneje še v drugih modelih) zapeljal tudi na naš trg.
Ime si je sposodil pri italijanski karosernici, ki je v daljni preteklosti slovela po izjemnih kočijah, pozneje tudi po avtomobilih. Mondea in S-maxa, prva s tem imenom, je opremil z več kromastimi deli na karoseriji, posebnimi kolesi, mehkim usnjem na sedežih in armaturni plošči, dodatno zvočno izolacijo, ki trušč zmanjša za dva (motor) oziroma tri (podvozje) decibele, Sonyjevim avdiosistemom z desetkanalnim ojačevalnikom in 12 zvočniki, vmesnikom sync tretje generacije in povečanim nadzorom kakovosti za dodatnih sto točk. Prve tri redne servise in tri podrobna čiščenja avtomobila na leto je vključil v ceno. Prevzem in dostava avtomobila, namenjenega na servis, pa sta del dodatne (doplačljive) ponudbe.
Sicer je doplačil zelo malo, vignale v mondeu in S-maxu prinaša usnje, varnost, kamero, 18-palčna kolesa, kovinsko barvo, LED-žaromete … skratka, vse tisto, za kar je treba pri nemški trojici drago doplačati. Pri Fordu pa to ponujajo za sicer konkretno višjo ceno – pri mondeu je pribitek osem tisoč evrov, različica 2.0 TDCi s vignale s 132 kilovati s popustom stane 34.260 evrov (ja, popusti so ostali, a so manjši kot pri običajnem mondeu, igra številk pač!). Res pa je tudi, da je cena še vedno nižja kot pri teoretičnih tekmecih, BMW 320d, audiju A4 2.0 TDI 140 kW in mercedes-benzu C 220d, kljub precej skromnejši opremi prestižnih nemcev. Za S-max vignale boste odšteli najmanj 40 tisoč, za edge vignale pa skoraj 55 tisoč evrov.
Ali bodo kupci namesto po prestižnih znamkah posegali po fordih vignale, še ni znano. Vsebinska ponudba je vsekakor dobra, cena ugodna glede na bogato opremo, dodelave in storitve.