BMW v času vročice pred pariškim avtosalonom, za javnost se bo odprl v soboto, draži z videoposnetkom zamaskirane serije 5. Ta bo uradno razkrita šele novembra v Los Angelesu, iz video posnetka pa so razvidni oblikovanje potniške kabine in nekateri asistenčni sistemi.
Nova petica bo tako znala slediti voznim pasovom, prepoznavati prometne znamke, samodejno speljevati in ustavljati ter prepoznati nevarnost trka tudi pred križišči.
V tem hipu pa še ni znano ali bo nova petica od serije sedem podedovala tudi napredno zgradbo karoserije iz jekla, karbona in aluminija. Različni materiali so združeni zato, ker ima vsak od njih svoje prednosti, uporabljeni pa so na mestih, kjer se te najbolj izrazijo. Karbon je denimo za 50 odstotkov lažji od jekla in za 30 odstotkov od aluminija, ob tem je zelo čvrst. Njegovi slabosti pa sta slaba izolacija hrupa in lomljivost. Ker je lahek, je nameščen v zgornjem delu karoserije, da zniža težišče, težje materiale pa smo uporabili pri izdelavi spodnjih delov karoserije.
Reportaža iz tovarne v Dingolfingnu, kjer nastaja nova serija 7.
Uradne fotografije petice še niso razkrite, lahko pa vam postrežemo z risbami, ki so blizu originala.