Avto

Prestižni kvintet, ki boža oči in razvaja srce

Trendi v avtomobilizmu zapovedujejo eleganco in športne oblike, še toliko bolj je to pomembno v razredu luksuznih limuzin.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

01.10.2016 08:30
Čas branja: 4 min

Audi A6, BMW serije 5, jaguar XF, mercedes-benz razreda E in volvo S90 krasijo nezmotljive limuzinske poteze, ki so spet v modi, po njih pa radi posežejo uspešni ljudje. Klasične in dovolj velike limuzine izžarevajo eleganco in športni videz, hkrati pa navdušijo s sodobnimi tehnologijami, visoko stopnjo varnosti, zmogljivostmi in razkošjem. Njihov adut je tudi cena, saj stanejo manj kot največje limuzine, hkrati pa zahtevnim kupcem ponudijo udobje, ki lahko zadovolji tudi kralje.

Audi A6: na meji višjega razreda

Po avtomobilskih merilih in kljub prenovi na sredini živ­ljenjskega obdobja je audi A6 že kar prileten, a po videzu ne kaže prav nobenega staranja. S sprotnim posodabljanjem tehnike in le skromnim poliranjem potez ostaja v vrhu razreda tako po tehniki, varnostnih sistemih, udobju kot tudi po prodajnih številkah. Audi A6 zna bolje kot kadarkoli združevati dinamiko, udobje in tudi razkošje, zaznamujeta pa ga še zadržanost in odlična kakovost izdelave.

V kabini se zdi resen in uniformiran, a vseeno prijazen do potnikov, pri čemer niso pozabili tistih na zadnji klopi. V vožnji – tudi po zaslugi sistema drive select, ki omogoča prilagajanje odzivnosti plina in volana ter čvrstost vzmetenja – sodi med najboljše v razredu. Audijevi strokovnjaki so delo odlično opravili tudi pri zvočni izolaciji motorja in potniške kabine. Čeprav je A6 dolg skoraj pet metrov in tehta 1.800 kilogramov, je vožnja udobna in predvsem nadpovprečno lahkotna. Audijeva šestica kupcem ponuja odlične vozne lastnosti, veliko prestiža in tehnične lastnosti, s katerimi še danes v kozji rog užene marsikaterega tekmeca.

BMW serije 5: bavarec, imun proti staranju

BMW serije 5 je zgodba o uspehu, ki sega več desetletij nazaj, na roke pa so mu šle tudi aktualne razmere. Ko so premožnejši v krizi bežali iz najvišjih razredov, se je marsikateri izmed njih ustavil razred nižje, kjer je BMW serije 5. Poleg krize je ta razred doletela še okoljska mrzlica, ki je zahtevala hitro manjšanje količine izpustov ogljikovega dioksida, to pa seveda ni smelo ogroziti zmogljivosti in uglajenosti bavarske športne limuzine. Odgovor na oba izziva je pomenil prestop z velikih motorjev na manjše, varčnejše in tudi zaradi skromnejših izpustov cenejše in manj obdavčene stroje.

BMW serije 5 šteje že dobrih šest let, kar v avtomobilskem svetu kliče po hitri zamenjavi, razen če gre za ikono, ki staranja ne pozna. Pri petici tudi danes cenimo vrsto lastnosti, kot so zares širok razpon podob in motornih različic, učinkovito nastavljanje blaženja v programih ecopro, comfort do sport in sport +, skoraj brezhibna ergonomija v prednjem delu kabine, osvežena digitalna armaturna plošča in nabor elektronskih pomagal.

Jaguar XF: velika mačka z značilnim angleškim šarmom

Prestižni Jaguar je svoje avtomobile približal širšemu občinstvu, kar mu je uspelo z dinamičnim duhom in sodobno tehniko, kot pika na i pa se zdi njegov aristokratski izvor. Jaguar XF že na pogled deluje športno in izžareva eleganco, hkrati pa navduši z značilno angleško očarljivostjo in razkošjem. Z drugo generacijo pomeni dobro alternativo nemškim direktorskim limuzinam. V družbi sebi enakih pa stavi na ekskluzivnost in razmeroma ugodno ceno. Potencial velike mačke bodo gotovo prepoznali tisti, ki želijo biti opazni v množici in potrebujejo veliko prostora za potnike.

V nosu so novi motorji iz družine ingenium. Najzanimivejša sta dva dvolitrska dizelska s 120 oziroma 132 kilovati, v paleti pa je tudi trilitrski dizel z 220 kilovati. Pri jaguarju XF kupec lahko izbira med petimi paketi opreme, ob osnovnem pure sta prestige in portfolio sicer bolj prestižno obarvana, R-sport in XF S pa imata izrazito športni pridih.

Mercedes-benz razreda E: samozavest serijsko

Novi mercedes-benz E si ima s starim skupno zgolj ime. Zaradi privlačne oblike in moderne kabine kar poka od samozavesti, skupaj s pregovornim udobjem in več naprednimi tehnologijami pa se povzpenja na vrh premijskih limuzin. V Stuttgartu so vanj vgradili vse, kar znajo, s tem je celo naprednejši kot večji S, v notranjosti pa daleč najbolj luksuzen E doslej. Ob kakovosti izdelave in imenitnih materialih si je mogoče omisliti tudi povsem digitalizirano armaturno ploščo, pri kateri virtualni instrumenti povsem nadomestijo analogne.

Na pogled novi E deluje zelo znano, kar je posledica hišnega oblikovalskega jezika pod taktirko Slovenca Roberta Lešnika, zaznamujejo pa ga velika motorna maska, kratek previs, kupejevska streha in značilne luči. Mercedes E postavlja nova merila udobja, saj z zračnim vzmetenjem zagotavlja prilagodljivost vozni dinamiki in pobiranju neravnin. V varnosti je eden najnaprednejših avtov na svetu, ob tem pa zna v določenih razmerah peljati skoraj sam.

Volvo S90: mega limuzina po švedsko

Volvo S90 je samosvoj in oblikovno poseben, med prestižne limuzine pa prinaša skandinavsko umirjenost, domačnost in tehnologijo, s katero ob dolžini skoraj pet metrov in medosni razdalji 2,94 metra skoraj skrije majhnost pogonskih strojev. Prednji del prestižnega šveda zaznamujejo opazna maska z vidnejšim znakom, dnevne luči v obliki črke T, imenovane Thorovo kladivo, s strani pa so pri S90 vidne nezmotljive limuzinske poteze, ki so spet v modi.

Mere niso same sebi namen, urejena kabina z elementi iz modela XC90 je prostorna v vse smeri in tudi na zadnji klopi ne trpi za sindromom sodobnih limuzin – kupejevsko utesnjenostjo. Volva S90 se v luksuzni kabini hitro navadite, saj je urejena, preprosta in izredno domačna, ob tem pa ponuja še preprost zaslon na dotik, kopico varnostnih sistemov in sedeže z udobjem domačega naslanjača. Skupna točka vseh motorjev v S90, dizelskih in bencinskih, sta štirivaljna zasnova in dvolitrska prostornina, ki podpira Volvovo vizijo, ki vodi h korenitemu zmanjšanju izpustov toplogrednih plinov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Jaguarjeva najmanjša mačka bo predramila Slovence
Avto
AvtoMiloš Milač Jaguarjeva najmanjša mačka bo predramila Slovence

Jaguar, ki bo kupce v 80 odstotkih kradel drugim znamkam, v Sloveniji pa bo zbudil prodajo te znamke. Letos naj bi zapeljal v 50 slovenskih garaž in si odrezal skoraj polovičen delež v prodaji te znamke

FINANCE
Avto
(video) Jaguar z I-paceom prehitel Nemce in se ponosno postavil ob Teslo
Avto
AvtoMiloš Milač (video) Jaguar z I-paceom prehitel Nemce in se ponosno postavil ob Teslo 2

Novi I-pace je crossover zanimivih proporcev, dolg 4,68 metra, nizek le 1,56 metra s 656 litrskim prtljažnikom, 480 kilometrskim dosegom, 400 konjiči… in ceno 77 tisočakov

FINANCE
Avto
Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje
Avto
AvtoMiloš Milač Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje

Novi BMW X4 je večji, prostornejši, oblejši in ima izrazitejši značaj kot v prvi generaciji; v Sloveniji bo 18. julija letos.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3
Avto
AvtoMiloš Milač Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3 2

Prvega junija se poslavljata BMW M3 in M550i

FINANCE
Avto
Tesla v Evropi porazila Nemce, ki se poslužujejo tudi nenavadnih praks
Avto
AvtoUroš Božin Tesla v Evropi porazila Nemce, ki se poslužujejo tudi nenavadnih praks 52

Alarm za tradicionalne proizvajalce avtomobilov. Tesla postaja resen konkurent nemškim premijskim proizvajalcem, ki napovedujejo električni odgovor, a ta je še leto ali dve stran.

FINANCE
Avto
Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin
Avto
AvtoMiloš Milač Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)