Aprila 1978 je luč avtomobilskega dneva in s tem tudi trga ugledal karavan serije 123 z oznako T oziroma TE, predhodnik sedanjega ET. S tem se je začela karavanska zgodovina velikega ali srednjevelikega mercedesa, kajti doslej so naredili več kot milijon vozil. Ne tako veliko, ko narediš primerjavo z drugimi karavani, spoštljivo, ko opraviš cenovno primerjavo. Toda že prvi karavan te vrste s trikrako zvezdo na nosu, je ponujal kar razsežen prtljažnik, v osnovi s 523 litri prostora, imel je celo dvojno dno in klasično rezervno kolo, nameščeno na levi strani prtljažnega prostora.
Prvi karavanski E je bil dolg 4,72 metra, širok 1,78 metra, v medosju pa se je rastezal na 2,79 metra. Osnovni dizelski 240 TD je poganjal 2,4 litrski dizel s 53 kilovati (71 konjskimi močmi), drvel je s hitrostjo 138 kilometrov na uro, v različici s samodejnim menjalnikom pa je do stotice pospešil v 26,1 sekunde. Povprečna poraba je bila 9,8 litra. Močnejši 300 TD je imel 59 kilovatov (80 konjskih moči). Najmočnejši bencinski 280 TE automatic pa je poganjal vrstni šestvaljnik s 136 kilovati (185 konjskimi močmi), do stotice je pospešil v 9,9 sekunde in porabil 14,8 litra bencina na sto kilometrov.
Podrobneje o novem karavanskem razredu E, iz prvih voženj v Hamburgu.