Nemški proizvajalec prestižnih avtomobilov BMW je avgusta dosegel rekordno prodajo 165.431 avtomobilov znamk BMW in Mini, kar pomeni 5,7 odstotno rast glede na lanski avgust. Prodaja Skupine BMW je v prvih osmih mesecih letos dosegla 1,508 milijona vozil, 5,5 odstotka več kot v enakem obdobju lani.
Med regijami je bila največja rast v Evropi (+ 6,3 odstotke) in v Aziji (+ 13,8 odstotka). Najmočnejši azijski trg je Kitajska z 9,4 odstotno rastjo in 330 tisoč prodanimi vozili v prvih osmih mesecih. V ZDA je prodaja Skupine BMW padla za 4,4 odstotke na 299 tisoč.
Rolls Royca Skupina BMW ne šteje več k skupnemu prodajnemu rezultatu. Zakaj, ni jasno.
Znamka BMW je pretekli mesec našla 142.554 kupcev, pet odstotkov več kot avgusta lani. V prvih osmih mesecih letos pa je BMW prepričal 1,28 milijona kupcev, kar je 5,5 odstotka bolje kot v enakem obdobju lani.
Rast še naprej poganjajo X modeli, X1 je avgusta s 16.662 primerki za več kot 100 odstotkov presegel lanski rezultat, X3 pa je s 12.663 prodanimi vozili kljub ostarelosti modela, ki bo prihodnje leto dobil naslednika, lanske številke presegel za 29,7 odstotka. Prodaja X5 je poskočila za deset odstotkov na 12.231 vozil, BMW serije 7 pa je pretekli mesec našel trikrat toliko kupcev kot avgusta lani, prek pet tisoč.
Dobro gredo v denar tudi električni in hibridni BMW i ter iPerformance, saj je njihova prodaja do konca avgusta s 34.664 vozili že presegla lansko celoletno. Glavnino prodaje (17.809 vozil) pomenijo iPerformance modeli, preostanek (16.855) pa BMW i3 in i8.
Znamka Mini je letos prepričala 223.913 kupcev, 5,7 odstotka več kot lani. Največjo rast prodaje je dosegel novi model clubman.
V Sloveniji je prodaja oziroma število registracij BMW avgusta poskočilo za 52 odstotkov na 172 vozil, v prvih osmih mesecih letos pa za 40 odstotkov na 1.592 vozil. Prodaja minijev pa se je do konca avgusta povečala za 89 odstotkov na 149 vozil.