Kopica majhnih izboljšav, novi LED žarometi, odbijači, dizelski motor z 81 kilovati, RS trophy z akrapovičevim izpuhom in nekaj novih barv za uspečnico clio. Stare ostale cene, od dobrih devet tisočakov naprej.
Renaultu se daljnega leta 1990 najbrž ni sanjalo, kako uspešen model je postavil na trg. Pospremljen s slovito reklamo s sporočilom "Ima vse, kar imajo veliki, le prepoceni je," je v svet pospremil uspešnico, ki je našla 13 milijonov kupcev. Lani pa je bil clio najbolje prodajani avto svojega razreda v Evropi in tudi v svetu - našel je 311 tisoč kupcev, letos do septembra 173.860. V Sloveniji prestol skoraj neprekinjeno drži že skoraj 20 let, letos je dobil že skoraj tri tisoč slovenskih tablic.
Zato novega clia, ki je iz oblikovnega vidika pač še zelo svež, iz marketinškega pa star že tri leta, ni spreminjal kaj dosti. Zunaj je Francoz, ki bo od februarja prihodnje leto tudi malo Slovenec (Revoz februarja prične s proizvodnjo), dobil nov prednji in zadnji odbijač, novo masko in LED žaromete, ki so serijski od opreme intense. Nove so še rdeča, modra, siva in drugačen odtenek bele barve, v kabini pa volan, naslon za roke, ročica menjalnika, sedeži z dvojno peno različne gostote in čvrstosti pri nekaterih različicah ter zadnji multimedijski sistemi, denimo serijski sistem za povezavo s pametnim telefonom R-GO iz twinga, navigacijski sistem Media Nav evolution ter tablico R-link evolution.
Močnejši dizel, bencinar TCE z ročnim menjalnikom
Nekaj novega je tudi pod motornim pokrovom, denimo bencinski turbo TCE120 z ročnim menjalnikom (prej le s samodejnim z dvema sklopkama) in posledično za 1.200 evrov nižjo ceno od 13.890 z najvišjim in obenem edinim paketom opreme intense. Nov je tudi dizelski motor 1.5 DCi z 81 kilovati in 260 newtonmetri navora (poznamo ga iz drugih Renaultovih modelov), ki v cliu s paketom intense stane 15.590 evrov, vse ostale stroje in kombinacije pa že poznamo. Najdostopnejši clio 1.2 16V life (brez klimatske naprave) stane 9.390 evrov, bogatejši in bolj priljubljen TCE90 zen 11.790 evrov, najcenejši dizelski DCi75 life pa 11.590 evrov.
Akrapovič in LED ciljna zastavica pri modelih RS
Clia RS in RS trophy z vrha ponudbe sta obogatena z novimi svetili v odbijaču, stilistično privlačnem kompletu LED luči RS vision z vzorcem ciljne zastavice, ki opravlja kar štiri naloge hkrati. meglenke, dodatne luči za osvetljevanje notranjega roba ovinka, pozicijske luči ter luči z zasenčenim in nezasenčenim snopom v prid boljši vidljivosti v temi.
RS Trophy, ki ga poganja 1,6 litrski turbo s 161 kilovati (220 konjskimi močmi), do stotice pa pospeši v le 6,6 sekundah, je ob prenovi dobil še Akrapovičev izpušni sistem. Cena trophyja je 23.990 evrov, clio RS s 147 kilovati pa je 2.600 evrov cenejši.
Clio svojo proizvodno pot v Revozu prične februarja prihodnje leto. Po besedah Nevenke Bašek Zildžovič iz družbe, bo Revoz dnevno izdelal okoli 150 cliov (ter 600 twingov in smartov), kar pomeni letno proizvodnjo okoli 30 tisoč cliov. Baškova je ob tem zadovoljna s stabilno prodajo in s tem proizvodnjo twinga ter nadpovprečnim povpraševanjem po smartu forfour, ki ta hip pomeni že tretjino proizvodnje v Revozu. Po njenih besedah bodo v Novem Mestu letos presegli lansko proizvodnjo 129.600 vozil. V prihodnjem letu pa jo bo povečal novi clio.