.»Odprti smo za vse pogovore. Smo kooperativni in konstruktivni, vendar vedno upoštevamo lokalne in tudi regionalne pravne okvire, ne pa, kar si določen posameznik želi,« je dejal Müller. Treba je upoštevati, da obstajajo precejšnje razlike v zakonodaji v ZDA in EU, je dodal.
V ZDA poravnava, v Evropi popravila
VW je po izbruhu škandala s sporno programsko opremo v ZDA privolil v poravnavo, ki vključuje lastnike avtomobilov, zvezne okoljske regulatorje in zvezne države, plačal pa jim bo več kot 15 milijard dolarjev. V Evropi gre najprej za popravilo vozil, odločanje o odškodninah pa je v pristojnosti nacionalnih sodišč. Ena prvih sodnih odločitev je bila v Avstriji (več v članku V Avstriji prva sodba v zadevi VW: lastniku vračilo denarja).
Jourova je ta teden dejala, da je VW kršil evropska pravila glede nepoštenih poslovnih praks, in nemškemu koncernu očitala tudi pomanjkanje transparentnosti v odnosu do potrošnikov. Še ta teden naj bi se srečala z nacionalnimi potrošniškimi organizacijami (v Sloveniji je to denimo Zveza potrošnikov Slovenije) s ciljem usklajenega evropskega pristopa v tem primeru. Ugotovila je namreč, da so ti pristopi, ki jih pristojni nacionalni organi ponujajo v škandalu prizadetim potrošnikom, različni.