Avto

Čakajo nas pošasti iz Aachna

Ko so klasični, tudi M BMW preveč konfekcijski, prepočasni in premalo izstopajoči, rokave zavihajo predelovalci kot je nemški AC Schnitzer

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

29.08.2016 07:47
Čas branja: 3 min

570, 430, 309 in 265 so številke, ki označujejo konjske moči štirih pošasti, ki jih bomo danes in jutri preizkušali v Aachnu na severu Nemčije. Gre za BMW in minije priznanega nemškega predelovalca AC Schnitzer, ki serijske avtomobile že 29 let spreminja v unikate, pri nas pa jih od letos zastopa družba Avto Sowa.

Najvišje na lestvici unikatnosti je ta hip ACL2 – BMW serije 2 coupe, ki na vseh področjih presega aktualni M2. Zasnovan je sicer na osnovi 235i, a mu temeljita predelava karoserije, podvozja, kabine in dodatki iz ogljikovih vlaken zagotavljajo superiornost. Od serijskega M2 je namreč lažji za 120 kilogramov (suh tehta 1.450 kilogramov) in v razmerju moči in mase (ima 2,54 kilograma na konjsko moč) prehiteva superšportnike kot je denimo ferrari 458 italia.

Trililitrski turbo motor ponuja kar 404 kilovate (570 konjskih moči), zelena pošast pa se do stotice izstreli v 3,9, do 200 na uro pa v le 10,9 sekunde. ACL2 je le koncepten avto, predstavljen letos v Ženevi. AC Schnitzer predelavo ocenjuje na 149 tisoč evrov plus davek, kupci pa si lahko omislijo posamezne dele, ne pa tudi celotnega paketa.

Konceptni ACL2 bomo soočili s serijskim M2, ki po predelavi dobi ime ACS2 sport in povečanje moči na 316 kilovatov (430 konjskih moči), zapeljali pa se bomo tudi z dizelskim 430d gran coupejem (ACS4 gran coupe) s 227 kilovati oziroma 309 konjskimi močmi ter 670 newtonmetri navora ter minijem JCW cabrio s 195 kilovati oziroma 265 konjskimi močmi.

AC Schnitzer je del velikega trgovca Kohl Group v lasti družine Kohl, zastopajo pa znamke BMW, Mini, Jaguar, Land rover, Opel, Harley davidson in Husqvarna. Družba ima 600 zaposlenih in letno ustvari 190 milijonov evrov prihodkov. Podjetje sodeluje z dirkalno ekipo Schnitzer Motorsport, ki se na različnih prvenstvih pojavlja že 50 let. Leta 1966 je denimo osvojila naslov nemškega prvaka z BMW 1800 tii, leta 1985 in 1990 dvojno zmago na 24 urni dirki v Spa z M3 in 635 CSi, leta 2012 pa dvojno zmago v nemškem prvenstvu turnih avtomobilov DTM.

Osvojeno znanje pri predelavi avtomobilov je družba leta 1987 ponudila tudi kupcem, takrat je izdelala prvo 14-palčno aluminijasto platišče iz koncept ACS 3 CSL na osnovi BMW M3 CSL. Danes pa se lahko pohvali s številnimi priznanji nemških revij Sport auto in Auto motor und sport, tremi hitrostnimi rekordi doseženimi na stezi v italijanskem Nardu.

Leta 2006 je prvi hitrostni rekord postavila z AC Schnitzerjem tension – najhitrejšim v prometu homologiranim športnikom, ki je dosegel hitrost 331,78 kilometra na uro, leto kasneje z najhitrejšim avtom na plin - AC Schnitzer GP3.10 GAS POWERED s 318 kilometri na uro in leta 2009 z najhitrejšim dizelskim avtov - AC Schnitzer ACS3 3.5d, ki je drvel 288,7 kilometra na uro. Danes predelovalec iz Aachna ponuja izpušne sisteme, predelave elektronike in motorja, aluminijasta platišča, karoserijske dele ter predelave podvozja lastnega razvoja, izdelka pa ponuja v 58 državah sveta, vključno na Kitajskem in v Južni Afriki.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Manager
(intervju) Pri razvoju pametnih tovarn lahko postanemo tehnološki voditelji
Manager
ManagerLojze Javornik (intervju) Pri razvoju pametnih tovarn lahko postanemo tehnološki voditelji 1

Slovenska industrija pri razvoju tehnologij za pametno proizvodnjo ne zaostaja za podjetji iz razvitih držav, pravi Marko Gorjup, prvi mož novomeškega TPV.

IZVOZNIKI
Novice
Hitri pregled tedna: Nemci so se le dogovorili o veliki koaliciji in novi kolektivni pogodbi, Kitajci pa bi gradili v Črni gori
Izvozniki.si
NoviceAnja Zaletel Hitri pregled tedna: Nemci so se le dogovorili o veliki koaliciji in novi kolektivni pogodbi, Kitajci pa bi gradili v Črni gori

Izbrali smo nekaj dogodkov, ki so v preteklem tednu dni zaznamovali dogajanje v državah okoli nas

FINANCE
Manager
Kako hiter bo razmah e-avtov in kako so pripravljeni naši dobavitelji
Manager
ManagerNataša Koražija Kako hiter bo razmah e-avtov in kako so pripravljeni naši dobavitelji

Leta 2030 bi se lahko število prodanih električnih vozil in različnih hibridov izenačilo s številom vozil s klasičnimi pogoni. Poseben izziv za proizvajalce pa je vzporedni razvoj tako klasičnih pogonov, ki jih je treba izboljševati, čeprav so dolgoročno obsojeni na izumrtje, kot povsem novih, električnih.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e
Avto
AvtoMiloš Milač Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e 8

BMW za priključni hibrid z več moči in uglajenosti zahteva enako ceno kot za dizelski 520d. Navade so železna srajca, Slovenci skoraj brez izjeme izberemo dizla.

FINANCE
Avto
Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3
Avto
AvtoMiloš Milač Okoljski predpisi bodo odnesli legendarni BMW M3 2

Prvega junija se poslavljata BMW M3 in M550i

FINANCE
Avto
Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje
Avto
AvtoMiloš Milač Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje

Novi BMW X4 je večji, prostornejši, oblejši in ima izrazitejši značaj kot v prvi generaciji; v Sloveniji bo 18. julija letos.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.