Nissanova premijska znamka Infiniti je po dveh desetletjih razvoja razkrila prvi prisilno polnjeni bencinski motor s spremenljivim kompresijskim razmerjem (VC-T). Gre za dvolitrski štirivaljni bencinski motor, ki lahko samodejno prilagodi višino, ki jo dosežejo bati. To pomeni, da lahko pri notranjem izgorevanju prilagaja kompresijsko razmerje od 8 : 1 (za večjo zmogljivost) do 14 : 1 (za učinkovitost). Z optimalnim kompresijskim razmerjem pogonski sklop odvisno od vožnje omogoča visoko zmogljivost ali ekonomičnost porabe goriva.
Kompresijsko razmerje pri sedanjih bencinskih motorjih sega od 8 : 1 do 10 : 1. Novi motor bodo najprej vgrajevali v modele Infiniti, kjer bo nadomestil zdajšnji šestvaljni 3,5-litrski motor. Družba napoveduje, da bo omenjeni agregat porabil okoli 27 odstotkov goriva manj. Je tudi lažji in manjši od konvencionalnih ter povzroča manj hrupa in vibracij. Proizvede 268 konjskih moči (200 kilovatov) in 390 newtonmetrov navora.
Motor po značilnostih primerljiv z dizli
V podjetju trdijo, da bi motor po karakteristikah navora in porabe goriva v mnogih primerih lahko zamenjal današnje turbodizelske motorje. Tehnologijo lahko prilagodijo tudi za šestvaljnike ter jim tako zmanjšajo izpuste in porabo, je za revijo Motoring dejal predsednik Infiniti Motor Company Roland Kruger. Hkrati je izdelava cenejša od primerljivih turbodizelskih motorjev. Pri Nissanu še pojasnjujejo, da bo motor brez dragih predelav izpolnjeval stroge omejitve dušikovih oksidov in drugih izpustov.
Japonski avtomobilski proizvajalec bo novi bencinski motor uradno predstavil na septembrskem pariškem avtomobilskem salonu. Športni terenec infiniti QX50 bo po vsej verjetnosti prvi model z novim pogonskim sklopom, ki je trenutno zasnovan za vozila s prečno postavljenim motorjem. Motorje z novo tehnologijo bodo v prihodnosti vgrajevali tudi v Nissanove modele in pozneje v Renaultova vozila, s katerim ima Nissan od leta 1999 sklenjeno partnersko poslovno zvezo.